شهرهای دوقلو ارزش صعود به عنوان موجودی کاهش مییابد هیچ کمبود تقاضا با توجه به COVID-19

COVID-19 دیدار با رونق بازار مسکن است.پس از یک شیرجه عمیق در مارس و آوریل با توجه به همه گیر فروش مسکن در سراس

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

COVID-19 دیدار با رونق بازار مسکن است.

پس از یک شیرجه عمیق در مارس و آوریل با توجه به همه گیر فروش مسکن در سراسر شهرهای دوقلو بازگشت در ماه مه آینده قوی برای حتی تا زمین را از دست داد.

پاتریک روبل جمهور, St. Paul منطقه Association of Realtors گفت: متوسط فروش خانه قیمت در سراسر شهرهای دوقلو شد $305,000 در ماه ژوئن تا 5 درصد از مدت مشابه در سال 2019.

فقط با 1.8 ماه موجودی در بازار تامین کوتاه مدت از گزینه های خرید و تقاضای بالا نگه داشتن قیمت ها. "ما همچنان به دیدن متوسط قیمت خرید و فروش دست آوردن" روبل گفت.

COVID-19 و اقتصادی عدم قطعیت می تواند در واقع داشتن یک تاثیر اما نه در خرید و تقاضا با توجه به SPAAR 14-صفحه: ماهانه شاخص های گزارش.

به مراتب کمتر از خانه شده بودند برای فروش در پایان ماه ژوئن از یک سال پیش — 9,100 در مقایسه با 13,000 -- نشانه آن است که فروشندگان با احتیاط از رفتن به بازار در طول بیماری همه گیر.

متعادل بازار روبل به ذکر است پنج یا شش ماه از موجودی. اضافه کردن به یک زمان عجیب و غریب برای بازار نرخ بهره در 30 سال وام مسکن به تازگی کاهش یافت و به زیر 3 درصد کم تاریخی.

زمانی که این بیماری همه گیر ضربه مینه سوتا در ماه مارس "وجود دارد یک شیب در نمایش آن است که درایوهای همه چیز" روبل گفت. "(سپس) ما شروع به دیدن قراردادهای خرید آمده در درب. چیزی که ما در حال از دست رفته است لیست."

برخی بر این باورند که COVID-19 ممکن است قرار دادن یک دائم دمپر در شهری homebuying به عنوان خریداران به دنبال چگالی کمتر و فضای بیشتری برای جلوگیری از همسایگان — یعنی خانه های تک خانواری در حومه شهر.

"من نمی دانم که آن را ثابت می شود درست است که هنوز" روبل گفت. "محل سکونت فروش سقوط نکرد کمی. Townhome فروش افزایش یافته است. من نمی پین آن را در COVID لزوما."

در واقع در سنت پل متوسط قیمت فروش در این سال به روز شد $235,000 تا 6.8 درصد از $220,000 در همان دوره 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب