"من به نوعی گیر': کلاس 2020 تلاش برای پیدا کردن شغل در میان coronavirus همه گیر

آریانا ویلسون به حال تمام آن را نمیفهمد.او پذیرفته شده است به نیویورک تایمز دانشجو نگاری موسسه و قرار بود به پ

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

آریانا ویلسون به حال تمام آن را نمیفهمد.

او پذیرفته شده است به نیویورک تایمز دانشجو نگاری موسسه و قرار بود به پرواز در ماه گذشته. که دوره سقوط خواهد میرم به طول انجامید از چند هفته و با توجه به او این فرصت را به یاد بگیرند که از برخی از درخشان ترین ذهن در صنعت, نه به ذکر است ارتباط با گسترده شبکه ای از بیش از 500 فارغ التحصیلان این موسسه. او را ام خیس تا آنجا که او می تواند و سپس شروع به دنبال یک شغل تمام وقت پس از بازگشت او به شهرهای دوقلو.

به عنوان چالش به عنوان صنعت می تواند به شکستن را به برای روزنامه نگاران جوان ویلسون نبود خیلی نگران پیدا کردن راه خود را. چون حداقل او تا به حال یک طرح.

دیگر نه.

"من تا به حال به قراضه که برنامه در حال حاضر و هیچ کس واقعا استخدام در عین حال گفت:" ویلسون اخیر فارغ التحصیل از دانشگاه مینه سوتا که تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته روزنامه نگاری و زندگی در راگون رپیدز. "آن را به طور همزمان خسته کننده و دلسرد چرا که عدم قطعیت در حال حاضر."

این چیزی است که تعداد بی شماری از فارغ التحصیلان دانشگاه های اخیر احساس به عنوان آنها سعی می کنید برای پیدا کردن یک شغل در میان coronavirus بیماری همه گیر. یک اقتصاد پر رونق از چند ماه پیش به طور کامل وارونه به دلیل COVID-19.

ملی نرخ بیکاری برای ماه مه بود 13.3 درصد با توجه به U. s. اداره آمار نیروی کار بهبود اندکی از مارس بود که آن را 14.7 درصد است. به عنوان مینه سوتا به طور خاص نرخ بیکاری برای ماه مه بود 9.9 درصد بالاترین تا کنون ثبت شده توسط دولت است.

حتی بدتر برای فارغ التحصیلان دانشگاه های اخیر یک گزارش اخیر از اقیانوس اطلس نشان داد که تعداد موارد برای ورود به سطح موقعیت در مشاغل سایت ZipRecruiter کاهش یافته است 73 درصد در طول چند ماه گذشته با تعداد دهانه برای کارآموزی کاهش به طور مشابه.

تعداد کسانی که صحبت می کنند به یک بزرگتر روند است که می تواند در نهایت در دراز مدت اثرات آن بر درآمد بالقوه با توجه به علامت رایت, معاون رئیس جمهور و مدیر تحقیقات در بانک فدرال رزرو مینیاپولیس.

"این قطعا یک نگرانی" رایت گفت. "اگر ما ضربه محکم و ناگهانی به حالت عادی سرعت و این مردم قادر به پیدا کردن شغل در زن و شوهر بعد از چند ماه امکان پذیر خواهد بود که بسیار کمتر مورد تا آنجا که به تاثیر. اگر آن را ادامه خواهد داد و این مردم باقی می ماند از کار برای مدتی و یا مجبور به گرفتن شغل هایی که شاید به خوبی متناسب با آنها و مهارت های خود را, آن می تواند تاثیر داشته است که طول می کشد دهه."

خوشبختانه برای ویلسون او هنوز برنامه ای برای رفتن به نیویورک تایمز دانشجو نگاری موسسه که موکول شده است برای اوایل سال آینده. که گفت:, آن را کمی به او کمک کند در حال حاضر به عنوان او تلاش می کند به حرکت در دریایی از ناشناختهها.

"دلخراش بود در ابتدا و پس از آن نوع مانند یک حسی" ویلسون گفت:. "انگار همه چیز شده است لغو شد به دلیل COVID-19. آن را منحصر به فرد به آن. مثل این بود آه. این یکی دیگر از چیزی که من نمی خواهد به انجام این سال است.' "

"هرگز در یک میلیون سال

دن مک گیل باز کردن لپ تاپ خود را و پریدند در زوم ماه گذشته. نه دقیقا چگونه او تصویر خود را جشن خود را شروع مراسم در دانشگاه مینه سوتا است.

"هرگز در یک میلیون سال بود که من فکر می کنم من می خواهم با کلیک بر روی یک لینک و این خواهد بود که چگونه من فارغ التحصیل از کالج" مک گیل گفت. "این هنوز هم واقعا حتی به من رسید در عین حال که من نمی خواهد که تجربه."

حتی بیشتر جدی برای مک گیل بوده است ماه گذشته یا بیشتر. او را پشت در خانه دوران کودکی خود را در Lakeville و با توسل به دنبال یک کار پاره وقت به عنوان یک راه برای تکمیل درآمد خود را در طول خود را پیگیری یک کار تمام وقت است.

"که سخت به بلع قرص" گفت: مک گیل که میخواندم در مطالعات فردی. "فقط به دنبال یک شغل پاره وقت با پرداخت ساعتی برای نگه داشتن پول در جریان بنابراین من لازم نیست به عقب نشینی در پس انداز و چیزهای شبیه به آن. من انجام این کار و در عین حال همچنان به رسیدن به شرکت هایی که در حال ارسال دهانه. که تنها گزینه در حال حاضر است."

خسته کننده ترین برای مک گیل است که او به احتمال زیاد می توانست تا به حال کار به انتظارنشسته بودند تا آن را به حال شده است برای این بیماری همه گیر کوروناویروس.

او در دور نهایی از مصاحبه با یک شرکت مشاوره ای پشت در روز سنت پاتریک و احساس می کردم که او یک پیشتاز در فرآیند استخدام. پس از آن همه چیز شروع به پایین به سرعت گسترش COVID-19.

"من یک ایمیل از یک زن و شوهر از هفته بعد اساسا و گفت که به دلیل عدم اطمینان از چیزهایی که در حال حرکت به جلو است که آنها قادر به ارائه من (کار)," مک گیل گفت. "و این واقعیت از وضعیت این است که از بسیاری از ایمیل های که من کردم برگشت گفت: تقریبا همان چیزی است."

معلوم نیست زمانی که همه چیز را در روند برگشت به سمت بالا و در حالی که مک گیل است تلاش برای نگه داشتن یک چشم انداز مثبت او اعتراف کرد که آسان تر از انجام گفت به آب و هوای فعلی.

"آن چیزی که در آن چند ماه پیش هر شرکت استخدام و بازار کار بسیار خوب بود و در حال حاضر آن را کامل مخالف" مک گیل گفت. "این احساس مردم گفت: این بسیار ممکن و حتی محتمل است که فارغ التحصیلان دانشگاه های اخیر خواهد چیزی به انتظارنشسته بودند تا قبل از فارغ التحصیلی. در حال حاضر بسیاری از مردم می گویند ما خوش شانس خواهد بود برای به دست آوردن چیزی تا پایان تابستان."

'به یک مربع'

جولیا پریچارد از Chaska به تازگی فارغ التحصیل از کالج سنت اولاف در نورثفیلد و می خواهد برای رفتن به مدرسه فارغ التحصیل در برخی از نقطه. که گفت: طرح اصلی خود را شامل به دست آوردن برخی از تجربه به عنوان یک محقق قبل از استفاده از چیزی که نیست محقق در طول چند ماه گذشته.

همه از مواضع پریچارد نگاه در حال حاضر در استخدام یخ و صبر او در حال آزمایش است.

"من به نوعی گیر در انتظار همه چیز را تغییر دهید و برای مشاغل موجود دوباره گفت:" پریچارد که میخواندم در زیست شناسی و ریاضی. "آن را استرس زا به دلیل وجود تنها تا آنجا که من می توانید انجام دهید به رفع آن است. اگر شغل وجود ندارد, من می توانم آنها را به طرزی جادویی به نظر می رسد. آن را سخت گیر می شود در یک الگوی برگزاری انتظار با هیچ چیز من می توانم به طور مستقیم به تغییر است."

به جای پریچارد در حال آمدن است به مقابله با این واقعیت است که او ممکن است مجبور به برداشتن یک گام به عقب قبل از او می تواند یک گام رو به جلو است. او استفاده می شود به کار در نیروی دریایی در روز است و فکر کردن در مورد درخواست مجدد در برخی از نقطه در این تابستان اگر به بازار کار را بهبود نمی بخشد.

"در حالی که من دوست دارم بگویم در حال حاضر که من یک مدرک دانشگاهی من لازم نیست برای رفتن به یک شغل پاره وقت می خواهم که من احساس می کنم که ممکن است آنچه که من باید انجام دهید برای شروع به ساختن پول" Pritchard گفت. "هدف من همواره به کار در تحقیقات صنعت و به نوعی مجبور به بازگشت به مربع است حتی اگر من یک مدرک دانشگاهی است که واقعا خسته کننده برای من بود."

وجود دارد برخی از آرامش در این واقعیت است که همه چیز را به حالت عادی بازگشت در برخی از نقطه. یا حداقل چیزی شبیه به حالت عادی.

"اگر من در تصویر بزرگ نگاه من متوجه است که من هنوز هم واقعا جوان" Pritchard گفت. "من تنها 21 سال سن دارد. این واقعا پایان جهان است. در حالی که آن را قطعا ایده آل نیست و من دوست دارم به کار در این صنعت است که من مطالعه کرده ام, برای, در پایان روز, من می دانم که همه چیز تغییر خواهد کرد در آینده است."

'به دنبال در سمت روشن'

در حالی که پیدا کردن یک شغل تمام وقت خواهد بود دشوار ویلسون است که سپاسگزار او شده است قادر به کار در طول coronavirus بیماری همه گیر. او نظرات سردبیر در مینه سوتا روزانه — دانش آموز روزنامه در تو خواهد شد و رسما کردن دوره تصدی خود را در یک زن و شوهر از هفته.

"ما تا به حال به شکل از چگونه برای اجرای یک روزنامه دانشجویی بدون اینکه قادر به دیدن هر یک از دیگر در فرد" ویلسون گفت:. "این بسیار دشوار است به قادر به نشستن در فرد و کار از این طریق روز به روز مسائل است."

که مجبور ویلسون به سازگار باشد یک مهارت می تواند در مفید آمده است که او همچنان شغل خود را جستجو کنید. در عین حال او nannying بر طرف شده است و کار بر روی برخی از پروژه های مستقل به مطمئن شوید که او تا به برخی از کلیپ های برای اضافه کردن به نمونه کارها خود را.

او هنوز هم به دنبال به جلو به نیویورک تایمز دانشجویی روزنامه نگاری, موسسه و امیدوار است او می تواند به حل بحران است که تجربه به چیزی پایین جاده.

"کاملا مطمئن نیستم که آنچه که در آینده برای من و این خوب است،". "من همیشه سعی کردم به این حرفه به عنوان داستان سرایی. شاید که نه یک کار سنتی در روزنامه نگاری در حال حاضر. من هنوز هم می تواند پیدا کردن راه هایی برای استفاده از این مهارت به عنوان یک قصه گو در راه های دیگر هر چند, بنابراین من بوده ام به دنبال در سمت روشن به عنوان بهترین من می توانم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن