Karl W. Smith: سرمایه گذاری در زیرساخت در حال حاضر

به عنوان بخشی از برنامه های خود را برای حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 بحران هم کاخ سفید و دموکرات کنگره د

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

به عنوان بخشی از برنامه های خود را برای حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 بحران هم کاخ سفید و دموکرات کنگره در حال کار بر روی عمده زیرساخت های بسته. این باعث می شود حس خوب حتی اگر زیرساخت های برنامه های مورد استفاده به عنوان محرک را ناهموار تاریخچه چرا که در حال حاضر نرخ بهره در نزدیکی پایین سنگ. برای دریافت بیشتر بنگ برای جفتک انداختن اما سیاستگذاران باید حمایت خصوصی به عنوان به خوبی به عنوان زیرساخت های عمومی.

بیل آماده پروژه های در حال یک اقتصاددان کتاب درسی مثال از موثر محرک. جان مینارد کینز یک بار کنایه آمیز است که بریتانیا می تواند باعث تحریک آن راه خروج از رکود با دفن بطری نقدی در رها mineshafts به طوری که شرکت های خصوصی خواهد پرداخت کارگران به حفاری آنها را دوباره.

کینز بود مسخره اساسی بی فایده از معدن طلا و نشان می دهد که دولت در پیدا کردن پربارتر راه برای پرش شروع به اقتصاد است. در دنیای واقعی این پروژه ها نیست و بسیار آسان به ترتیب. ارتقاء به زیرساخت های عمومی می توانید اقدام به دریافت از طریق فرایند برنامه ریزی و مفید بیل-پروژه های آماده هستند و چند دور بین.

با اینحال یک ترکیب عمومی و خصوصی فشار اقتصادی باعث می شود حس به چند دلیل. اولین کسانی که در دراز مدت نرخ بهره را عمومی زیرساخت های مقرون به صرفه. دولت می تواند قرض گرفتن پول برای 30 سال در یک منفی نرخ واقعی بهره. به عبارت دیگر پس از حسابداری تورمی وزارت خزانه داری خواهد پرداخت به دارندگان اوراق قرضه کمتر از مقدار آن قرض گرفته شده.

دوم آن را در سال پس از همه گیر به پایان می رسد به آوردن نرخ بیکاری به پایین به جایی که آن را در اوایل این سال است. این بدان معناست که وجود خواهد داشت در غیر این صورت مقدار زیادی از کارگران بیکار برای پروژه های عمومی حتی اگر آنها نمی تواند از زمین تا 2022.

خصوصی در پروژه های زیربنایی به سهم خود می تواند به افزایش اشتغال در کوتاه مدت و در همان زمان کمک به ایجاد شرکت های بیشتر انعطاف پذیر به COVID-19.

برای مثال شواهد نشان می دهد که تهویه ضعیف باعث افزایش گسترش ویروس. در عین حال بسیاری از ساختمان ها را برآورده نمی کنند حداقل استاندارد. همچنین بسیاری از شرکت ها گزارش می دهند که داشتن کارکنان از خانه کار رفته است به مراتب بهتر از انتظار می رود به دلیل ویدئو کنفرانس است معلوم می شود راحت تر از جلسه در شخص. بسیاری از در خانه کارگران می تواند ایستادن به مقدار بهبود اتصال به اینترنت.

چنین تغییراتی تماس برای سرمایه گذاری های بزرگ. اما بخش خصوصی بر خلاف دولت فدرال چهره های افزایش محدودیت در چه مقدار از آن را قادر به قرض گرفتن. کنگره می تواند کمک کند تا با استفاده از آن خود قرض گرفتن ظرفیت ها به سرمایه گذاران خصوصی اضافی نقدینگی آنها نیاز دارید.

Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل نقل مکان کرد و در این راستا با افزایش محدود در برخی از شرکت های بزرگ و سرمایه گذار کسر مالیات. این اجازه می دهد تا کسانی که ادعا کرد در یک سال به توان ادعا کرد در سال آینده است.

در زمان مراقبت قانون تصویب شد, مخالفان تقبیح این به سادگی به غنی و دموکرات ها وعده داده شده به معکوس آن در بعد قانون. اما این تغییر بهتر است از فکر به عنوان یک کم بهره و وام کسب و کار. با درپوش در محل همان کسانی که کسر می شده اند و گسترش بیش از سال و یا گرفته شده در برابر آینده درآمد حاصل از اجاره یا فروش اموال. بلند کردن کلاه به سادگی اجازه می دهد تا سرمایه گذاران را به کسر هر چه زودتر.

این امر موجب افزایش نقدینگی و بدون هیچ هزینه به مالیات دهندگان به دلیل استقراض دولت هزینه ها بسیار پایین است. در واقع کنگره باید بیشتر اجازه می دهد سرمایه گذاران در املاک و مستغلات و دیگر عمر طولانی دارایی به پول نقد کردن مالیات بر ارزش افزوده از هر گونه باقی مانده کسر آنها در حال حمل در کتاب های خود را برای 90 سنت دلار.

زمان مناسب است برای هر دو بخش دولتی و خصوصی برای سرمایه گذاری در آینده از امریکا است. دولت می تواند ارزان ارائه بودجه — ایجاد شغل امروز و تخمگذار پایه و اساس برای یک موفق تر فردا.

Karl W. Smith سابق دستیار استاد اقتصاد در دانشگاه کارولینای شمالی و بنیانگذار وبلاگ مدل رفتار است که معاون رئیس جمهور برای سیاست فدرال در مالیات پایه و اساس است. او نوشت: این قطعه برای بلومبرگ ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن