تورنتو رپتورز را از دست نهایی داد و بیداد در حباب 117-106 به Phoenix Suns

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—خسته به دنبال تورنتو رپتورز کاهش یافته است 117-106 تصمیم به ققنوس در یکشنبه درد و رنج

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—خسته به دنبال تورنتو رپتورز کاهش یافته است 117-106 تصمیم به ققنوس در یکشنبه درد و رنج خود را تنها از دست دادن سه scrimmages در NBA را راه اندازی مجدد.

پاسکال Siakam تا به حال 17 امتیاز نورمن پاول به ثمر رساند 14 زمین و فرد VanVleet بود که پس از از دست رفته بیشتر از روز یکشنبه با داد و بیداد جزئی مصدومیت زانو بود 13.

کایل لوری تا به حال 11 امتیاز و هفت پاس گل و در زمان یک زن و شوهر از اتهامات عنوان شده علیه.

Mikal پل تا به حال 26 امتیاز به بالای خورشید در حالی که ریکی روبیو سون با 22.

چهار روز قبل از رپتورز نکته را هشت بازی کاشت دور در برابر لس آنجلس لیکرز, مربی نیک پرستار به او غذای بیشتری دقیقه است.

اما بازی خود را به بازی سوم در پنج روز آینده یک بی سابقه از چهار ماه اخراج با توجه به COVID-19, دفاع از, NBA champions هر دو درهم و برهم و یک قدم پشت به خورشید که در حال 13th در کنفرانس غرب و بدترین رکورد 22 تیم در حباب (26-39).

تورنتو ازمایش کرده 35-29 پس از یک چهارم. یک لوری سه اشاره گر دربسته در محیط یک 7-0 رپتورز اجرا و کشیده تورنتو به عرض چهار امتیاز در اواخر نیمه. خورشید در زمان 66-60 مزیت به شکستن.

Marc Gasol سه اشاره گر در اوایل سوم به تورنتو اول آن منجر شود از این بازی — 73-72 — اما آن کوتاه بود به عنوان خورشید outscored رپتورز 25-7 به پایان سه ماهه و رهبری 97-86 با یک چهارم سمت چپ.

پرستار رفت و به او نیمکت در چهارم و رپتورز هرگز در معرض تهدید است.

گردش هزینه تورنتو رپتورز متعهد 28 خورشید' 19.

رپتورز که در دوم در کنفرانس شرق (46-18) زمانی که لیگ توقیف مارس 11, باید سخت ترین برنامه NBA راه اندازی مجدد از جمله بازی برابر میلواکی فیلادلفیا و بوستون و میامی است.

رپتورز ضرب و شتم پورتلند 94-83 در اولین مرحله و سپس ازطریق پورتلند 110-104.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این scrimmages نیست فقط یک گرم تا برای بازیکنان و مربیان این فرصتی بود برای لیگ و پخش به کار کردن برخی از اشکالات در این شرایط بی سابقه ای. مجازی آگهی سوسو در دادگاه به طور خلاصه در بازی روز سه شنبه. رتبه بندی برای پخش تلویزیون در زمان نشان داد که نادرست نمره و یا ناپدید شدند و داوران به ضرب گلوله کشته بود-clock مسائل.

در حالت وضعیتی وخیم از coronavirus — فلوریدا گزارش یکی دیگر 9,000 موارد جدید در روز سه شنبه — دیزنی جهان NBA پردیس یک دیدگاه منحصر به فرد از ورزش' بازگشت به عمل است. نیمکت بازیکنان خود را صندلی با نام دسته هستند که گسترش بیش از سه ردیف. مربیان پوشیدن ماسک. به ثمر رساند کارکنان حفاظت شده است در پشت یک پلکسی گلاس پنجره. بازیکنان در حال آزمایش روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب