هیچ دستگیری در تیراندازی در سیاتل در اعتراض به منطقه که منجر به کشته شدن 1 - Sun, 21 Jun 2020 PST

آسوشیتد پرس سیاتل – پلیس سیاتل در روز یکشنبه دنبال تحقیقات خود را به یک آخر هفته تیراندازی در یک پارک در شهرست

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

آسوشیتد پرس

سیاتل – پلیس سیاتل در روز یکشنبه دنبال تحقیقات خود را به یک آخر هفته تیراندازی در یک پارک در شهرستان اعتراضی در منطقه که منجر به کشته شدن یک جوان 19 ساله و زخمی شخص دیگری. هیچ دستگیری تا به حال ساخته شده است.

یک "فعال و مداوم" بررسی جریان بود به تیراندازی رخ داد که حدود 2:30 صبح روز شنبه در منطقه ای در نزدیکی مرکز شهر شناخته شده به عنوان CHOP برای "کاپیتول هیل اشغالی در اعتراض به" منطقه کارآگاه علامت Jamieson گفت. مشکوک یا مظنون به فرار از صحنه و پلیس خواسته عمومی برای هر گونه اطلاعات است که می تواند آنها را شناسایی.

منطقه تکامل یافته پس از دو هفته تظاهرات در این شهر بیش از نژادپرستی و وحشیگری پلیس پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

افسران در پاسخ به تیراندازی گفت: آنها تا به حال مشکل گرفتن به صحنه زیرا آنها "بودند ملاقات با خشونت جمعیت است که مانع از افسران دسترسی امن به قربانیان" با توجه به یک پلیس وبلاگ.

تصویری منتشر شده بعد شنبه توسط پلیس را نشان می دهد ماموران پس از رسیدن به منطقه اعتراض کرد و گفت آنها می خواهند برای رسیدن به قربانی و ورود مردم به عنوان آنها داد که قربانی در حال حاضر از بین رفته اند. پلیس بیشتر عقب نشینی از این منطقه پس از درگیری با معترضان KIRO-تلویزیون گزارش شده است.

وسایل نقلیه خصوصی در زمان دو مردان با زخم گلوله به Harborview Medical Center, که در آن 19 سال درگذشت. 33 ساله که نامش بود بلافاصله منتشر شد, همچنان در وضعیت بحرانی روز شنبه در بیمارستان سخنگوی سوزان گرگ گفت: KOMO-تلویزیون.

پادشاه شهرستان دفتر معاینات پزشکی بود و در عین حال به انتشار هویت مرد مرده. سیاتل عضو شورای شهر Kshama Sawant گفت: او سیاه بود.

ریز ریز کردن منطقه است چند بلوک منطقه محاصره توسط معترضان در نزدیکی یک ایستگاه پلیس در سیاتل کاپیتول هیل محله پس تظاهرات علیه خشونت های پلیس از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس چند هفته پیش. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد کرده است سیاتل شهردار جنی Durkan و رژیم صهیونیستی. جی Inslee برای اجازه می دهد در این منطقه.

مایک سلن رئیس پلیس اتحادیه به نمایندگی از بیش از 1000 سیاتل ماموران گفت کیرو پس از تیراندازی که او ترس برای ایمنی از اجرای قانون و جامعه در مقیاس بزرگ است.

"جامعه در گرو خطر و مردان و زنان است که فراهم می کند که امنیت عمومی و خدمات آنها در قبر خطر و همچنین" سلن گفت. او خواست پلیس سیاتل به انتشار تمام بدن-طب مکمل و جایگزین فیلم از اوایل روز شنبه حادثه به نمایش عمومی خطرات افسران صورت روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب