Timuel سیاه: مشاوره به فعالان جوان از 101 ساله مورخ: 2020 سرشماری مسائل

این آخرین ماه بوده است استرس زا و دشوار است در تاریخ کشور ما است. من می گویند که با برخی از تجربه پشت سر من. م

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

این آخرین ماه بوده است استرس زا و دشوار است در تاریخ کشور ما است. من می گویند که با برخی از تجربه پشت سر من. من 101 سال سن دارد.

من متولد شد و در سال 1918 همه گیر آنفلوآنزا. پدربزرگ و مادربزرگ من متولد شد ، پدر و مادر من بودند sharecroppers در آلاباما قبل از حرکت به شیکاگو زمانی که من 3 سال است. من مبارزه نازی ها در اروپا در طول جنگ جهانی دوم و من سازمان یافته هیئت شیکاگو به مارتین لوتر کینگ جونیور مارس 1963 در واشنگتن به عنوان جنبش حقوق مدنی در زمان بال.

قتل جورج فلوید تکان دهنده بود در آن ظلم و ستم اما شرایط همه بیش از حد آشنا. من بسیار افتخار از میلیون ها نفر از افراد جوان در سراسر کشور که (بسیاری از افراد برای اولین بار) در راهپیمایی در اعتراض و اختصاص داده شده خود را برای پیشبرد پروژه های اجتماعی و نژادی عدالت است. در این لحظه است که عبور از این مشعل را به نسل جدیدی از فعالان همه مایل به اقدام برای ایجاد یک تفاوت.

بنابراین من برخی از مشاوره برای نسل جدید فعالان برای برابری. در علاوه بر این به سازماندهی رای گیری نشان دادن و تند دروازه قدرت ما نباید غفلت ساکت تر عمل است که بخش مهمی از ساخت صدای ما را شنیده بودن شمارش در سال 2020 آمار ایالات متحده.

بیشتر درک اهمیت رای اگر چه بیش از حد چند ورزش واقع این مهم حق است. اما من اصلا به این معنا که هر کس می داند که چقدر مهم بودن شمارش است به علت حقوق برابر و نژادی عدالت است. این مهم است, چرا که داده های جمع آوری شده از سرشماری استفاده شده است برای توزیع میلیاردها دلار در فدرال اقتصادی منابع است. این مهم است زیرا داده های سرشماری استفاده می شود برای تعریف مناطق از نمایندگان انتخاب می شوند.

اما فراتر از همه که این مهم است زیرا شما زمینه حضور خود را در جامعه ما مهم است و شما باید به طور رسمی ثبت شده برای همه زمان.

من به تازگی به حال این فرصت را به دیدن رسمی معین از خانواده من از سال 1930 سرشماری ایالات متحده زمانی که من فقط 11. آن را در حال حرکت بود برای دیدن هر یک از اعضای خانواده ذکر شده در کنار یکدیگر است.

سرشماری یک بار استفاده می شود به عنوان یک ابزار برای حمایت از تبعیض نژادی و سیاست. در حال حاضر داده های سرشماری کمک می کند تا مبارزه نژادی و بی عدالتی با مقایسه تضمینی در جامعه به عنوان یک کل به نمایندگی در مشاغل آموزش و پرورش و فرصت های مالی. این کلیدی است برای پیدا کردن که در آن حقوق مدنی قوانین در حال دنبال و اجرا شود.

اما حتی اگر داده های سرشماری یک ابزار مهم آن است که هنوز undercounting آمریکایی های آفریقایی تبار در هر سرشماری — از جمله بیش از 800,000 undercounts در سرشماری سال 2010 است. تخمین زده می شود که سیاه بودند undercounted 7 درصد در سرشماری قبلی 10 سال پیش دو برابر نرخ سفید کودکان است.

به عنوان کسی که هر دو دیده می شود درد و پیشرفت در مبارزه برای برابر عدالت متشكرم و از همه برای پر کردن 2020 سرشماری در www.my2020census.gov. آن را برخی از فرم اداری. این بخشی از تاریخ — تاریخ شما و تاریخ ملت ما است.

شما سزاوار محسوب می شود. شما نیاز به محسوب می شود. امروز اقدام به مطمئن شوید که شما در حال شمارش است.

Timuel سیاه شیکاگو مربی نویسنده مدنی و مدافع حقوق. او نوشت: این ستون برای شیکاگو تریبیون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن