به طور کامل تماس سفر ممکن است ؟ من برنامه ریزی یک سفر برای پیدا کردن - Sat, 27 Jun 2020 PST

توسط ناتالی B. کامپتون واشنگتن پست "تماس با ما" است که فقط در مورد آخرین کلمه من استفاده از برای من توصیف سبک

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

توسط ناتالی B. کامپتون واشنگتن پست

"تماس با ما" است که فقط در مورد آخرین کلمه من استفاده از برای من توصیف سبک سفر. قبل از همه گیر برخی از مورد علاقه من, خاطرات سفر بودند ساخته شده است با تشکر از امکان تماس بگیرید.

اما این نوع سفر را نمی تواند محل در حال حاضر. این بیماری همه گیر است که در ادامه به انتقام ویران در سراسر جهان و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری همچنان برای ما بگویید که "سفر را افزایش می دهد شانس خود را از گرفتن و گسترش COVID-19."

و در عین حال ضربه من به مسافرت شده است و در پشت ذهن من در طول صد روز از کار در خانه در انزوا.

در یک پنج شنبه شب پس از انتقال از خیره در کامپیوتر من برای کار به خیره در کامپیوتر من برای تفریح شروع کردم به فکر کردن در مورد چگونه من می توانم جلو و یک سفر با کمترین خطر ممکن است.

اگر چه من برش قطعات از سفر ساخته شده است که این مشکل در همه گیر? قطعات مانند رفتن را از طریق فرودگاه نشسته در هواپیما, برقراری ارتباط با هتل مهمانان تجمع در اتوبوس, پایانه ها و یا آلوده یک ایستگاه گاز?

اعتقاد من می تواند تماس سفر یک چیزی که من رزرو اردوگاه رفت و به هدف قرار دادن و خرید ارزان ترین چادر و کیسه خواب من می تواند پیدا کنید. سپس من بحیث یک برنامه برای دوچرخه 42.8 مایل به یک پارک ملی حمل تمام دنده و لوازم.

زمانی که این بیماری همه گیر آغاز شده بود, من مطمئن هستم که من می خواهم به نگه دارید تا با من پنج روز در هفته روال تمرین در خانه با مبارز دقت است.

خواننده این اتفاق نیفتاد.

تمرینات تبدیل به semiregular 15 دقیقه تمرینات ab همراه با برخی از دوچرخه سواری و دویدن در مناسبت. زمانی که من در اینترنت برای یک اردوگاه در دسترس در دو روز آینده, من تا به حال به نگه داشتن در ذهن است که من استقامت می تواند یک عامل است. که فیلتر کردن بسیاری از گزینه های و من حل و فصل در اووک ریج اردوگاه در پرنس ویلیام پارک جنگلی در ویرجینیا.

بله, آن را به 40 مایل دور. من تا به حال هرگز biked که دور قبل. اما من نمیفهمد انرژی بودن از آپارتمان من کمک خواهد کرد که حرکت من گذشته من شناخته شده استقامت.

با توجه به CDC نگرانی با در نظر گرفتن یک سفر با ماشین است و خطر گسترش و یا پیمانکاری رمان coronavirus در حالی که شما در حال استراحت توقف و یا ایستگاه های گاز. بنابراین من قول داد برای بازدید از هر یک از این موسسات بر من سوار است.

اجبار به کتاب یک اردوگاه آمد قوی و به طور ناگهانی. قبل از من می دانستم که آن را من تا به حال اجاره یک قطعه زمین برای یک شب اما بدون چادر یا کیسه خواب.

من را در یک پارچه ماسک صورت و رفت و به هدف است. در علاوه بر این به کیسه خواب و چادر و دیگر ملزومات شامل: DEET-سنگین اشکال اسپری, مواد غذایی, شراب, قابل حمل, باتری برای شارژ گوشی و یک گالن آب.

این غیر ممکن است به دفعات مشاهده شده همه چیز شما می توانید برای رفتن به کمپینگ. وجود دنده درآورد و این همه سرد است. وجود 30 نفر از چیزهایی که من می تواند خریداری شده در هدف به تنهایی است که می توانست برای بهتر تجربه کمپینگ اما من در حال حاضر نگران هزینه حدود $150 در چادر و کیسه خواب دسته کوچک موسیقی جاز به همراه من بود و حمل آن همه با دوچرخه. بنابراین من نگه داشته دنده جدید به حداقل و رهبری خانه به بسته.

خیره در کوله پشتی من من به یاد داشته باشیم که یک اری اردو متخصص به من گفته بود یک هفته پیش که شما باید بسته لباس گرم حتی اگر شما کمپینگ در جایی که گرم در طول روز است. من همراه لایه ها را در یک بسته بندی مکعب است که همچنین می تواند به عنوان یک بالش در شب. این من خواهد بود, تنها منبع, در حال خواب, آسایش, به عنوان من تا به حال می خواستم به صرف پول بیشتر در خواب پد – چیز دیگری که این کارشناس به شدت توصیه می شود.

من دیگر تماس سفر ملزومات شامل: یک دوچرخه پمپ تایر ضد آفتاب به طور کلی لوازم آرایش, نوت بوک, مطالعه مواد (Anthony Bourdain است "آشپز تور") من گواهینامه یک کارت اعتباری 20 دلار پول نقد foldout چاقو آسپرین سبکتر و برخی از کیسه های زباله به حمل و نقل کردن زباله.

صبح با من تماس سفر آزمایش من نوشته شده من برنامه Instagram, بنابراین من می خواهم سوخت با فشار همسالان برای تکمیل ماموریت. در عرض چند دقیقه مادرم نام مرا (در حدود 5 ساعت وقت خود را) و من می دانستم که او تا به حال دیده بودم تا خوب.

"چه شما انجام شده است ؟" او پرسید: در یک تن است که حاوی ترور و خشم.

او منطقی نگران است که او جوانترین تک دختر بود و برنامه ریزی در دوچرخه سواری 40 مایل به جنگل به اردوگاه به تنهایی. من او را سرزنش.

اگر شما در حال رفتن به تلاش برای تماس سفر مطمئن شوید که شما بگویید مادر خود را جلوتر از خود را در رسانه های اجتماعی پست های بنابراین شما می توانید به او بگویید که چگونه شما در حال حاضر خود را فرستاده اردوگاه اطلاعات خود را با بهترین دوستان شما بسته بندی شده با یک چاقو خواهد شد و قابل دسترسی از طریق تلفن همراه در طول سفر.

وقتی او می پرسد که چرا شما آن را انجام نمی, پاسخ,, "چرا مردم می خواهند برای رفتن به ماه ؟" از آنجا که او نمی خواهد پیدا کردن که خنده دار یا مفید است.

شب من رزرو من اردوگاه من کشیده برخی از آرد خارج از شربت خانه من و شروع به ساخت خمیر نان. مانند بسیاری دیگر از آمریکایی های من شروع شده بود که من تاخت و تاز کردن به پخت نان در طول بیماری همه گیر. در حال حاضر زمان برای قرار دادن کسانی که مهارت های جدید استفاده کنید.

به جز من شروع شد hibernating در یخچال.

من با استفاده از یک دستور برای همبرگر نان من نمیفهمد من می تواند قالب و به شکل قرص و استفاده از, اما من می خواستم. معلوم شد خوب است.

برنامه ریزی وعده های غذایی برای بقیه از سفر آمد با توجه به چه مواد غذایی می تواند اقامت خوراکی unrefrigerated یک شبه چه نمی خواهد بیش از حد اتاق در کیف من و آنچه را که به اندازه کافی با دوام برای زنده ماندن در حال شکست در کوله پشتی. من رفتم با گریپ فروت, کشمش, پسته, کره بادام زمینی, یک بطری پر از ویتنامی قهوه کالباس و آووکادو (که بله شکست در حمل و نقل).

اگر شما در حال انجام یک تماس سفر که به طول انجامید بیش از یک شب و یا دو شما ممکن است بخواهید به جهان از وعده غذایی آماده-به-خوردن (MRE) مواد غذایی. آنها کوله پشتی دوستانه خشک و جمع و جور. من خورده ام برخی از آنهایی که مناسب و معقول که در هنگام سفر در مقصد از راه دور و در حالی که آنها را انتخاب کنید به صورت استاندارد برنده و ناهارخوری آنها را انجام دهد.

من مطمئن هستم که چرا, اما زمانی که من در تصویر دوچرخه سواری از یک منطقه شهری به یک پارک ملی من تصور منظره مسیر و برگ مسیرهای پیاده روی. به جای نقشه های گوگل به من در زمان پایین بزرگراه پیاده رو و حومه خاطره (به هیچ گسل از تکنولوژی خود, آن را فقط به من مستقیم ترین مسیر دوچرخه).

اکثر من به تجربه صرف آوردن دوچرخه من فرمان برای زندگی عزیز به عنوان اتومبیل roared با من آفتاب گرم تابستان سوزش پوست من از طریق ضعیف کل غذاهای ضد آفتاب من نگه داشته و درخواست مجدد برای هیچ کمک کند.

نقشه های گوگل به کارگردانی من در طول یک پیاده روی مسیر یک جاده آسفالت برای کشش نهایی از سفر از طریق پارک ملی به اردوگاه. من در نهایت از آن ساخته شده به من کمی طرح خسته. چندی پس از راه اندازی من چادر شام خوردن و نوشیدن شراب در حالی که قانع کننده من مادر من امن بود من crawled شده به کیسه خواب و بلافاصله خوابش برد.

من مجموعه ای خاموش در تماس سفر با بهترین نیت. من می خواهم جلوگیری از هیچ جا. من می خواهم به لمس هیچ چیز نیست. من صدمه دیده است ،

من اولین روز از سفر من به دنبال دستورالعمل خود من کاملا. من biked در پارچه ماسک صورت رفت و به دستشویی در طبیعت در برابر siren song راحتی از فروشگاه ها و رستوران های فست فود. وجود دارد حتی عجیب و جالب یخ مغازه کرم در یک تاریخی شهر قدیمی در امتداد یک رودخانه است. من هنوز هم biked به بعد.

در راه بازگشت به خانه بعد از من یکی انفرادی شب کمپینگ یک داستان متفاوت بود.

من از خواب بیدار شدم غرق. صرف نظر کردن از خواب پد بوده است عظیم الجثه اشتباه است. زمانی که من می خواهم رخنه کرد به من کیسه خواب در شب روی زمین احساس می شود شرکت و در عین حال نه خیلی بیشتر. در طول شب روی زمین به نظر می رسید برای تبدیل شدن به طور فزاینده ای مایه می گیرد.

در سپیده دم من بود و متورم. من لب های ترک خورده بود. بدن من احساس من تا به حال شده است در مهر فلزی را فشار دهید. عضلات شد blazingly درد از دوچرخه سواری و حمل وزن دنده من.

چرا عزیز خدا به حال من رها از خواب پد?

پس از صرف صبحانه در یک بی حسی, من بیش از حد خسته به پیاده روی به جنگل به ادرار. به جای من به اردوگاه رفت دستشویی احساس گناه برای دست زدن به دستگیره درب و شیر آب فرو رفتن (من لگد توالت رسیدگی به حرکت). من تا به حال ساخته شده در تماس با من تماس ماجراجویی.

پس از آن من تا از دست خارج شدن از پارک ملی بر روی دوچرخه من که من 30 دقیقه بخشی از سفر من به دو ساعت یک. بقیه سوار من خانه من سعی کردم به چشم پوشی از درد در بدن و به طور فزاینده ای قرمز آفتاب سوختگی پوشش زائده های من.

یک ساعت و نیم از آپارتمان من جاسوسی یک بازار کشاورزان ایستاده تبلیغات هلو تازه و من ترک خورده.

من نورد را به پارکینگ در حال غرق دوچرخه من منتظر در یک خط 6 فوت از مراجعان در اطراف من و خریداری برخی از تولید یک ریشه آبجو و تایلند چای سرد بستنی چوبی به خوردن ایستاده به تنهایی با دوچرخه من.

گناه عجله از طریق من قوی تر از درد عضلانی. من biked بقیه راه خانه بدون توقف احساس من می خواهم موفق ماموریت من.

این سفر نه تماس و نه تماس با ما-ful.

اگر شما در حال رفتن به سفر در طول coronavirus آن را ندارد به تعقیب وحشی غاز به پایان می رسد که در گناه و درد. به یاد داشته باشید که این بیماری همه گیر است که هنوز هم بسیار مشکل خواندن سی دی سفر دستورالعمل به طور کامل قبل از اینکه شما متعهد به یک برنامه ریزی و نگه داشتن شما عزیزان و همسایگان در ذهن در طول راه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن