روزی DiManno: یکی دیگر از بزرگ Teoscar روز نمی تواند پنهان کردن مبارزات Blue Jays استارت Hyun-Jin Ryu

ناشناس صدای به جو کلی پس از داجرز مسکن انداخت 96-m.p.h. fastball پشت هوستون الکس Bregman سر سه شنبه شب yawned

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

ناشناس صدای به جو کلی پس از داجرز مسکن انداخت 96-m.p.h. fastball پشت هوستون الکس Bregman سر سه شنبه شب yawned نمایشی کار اخراج شدند به Bregman را صدری در pickoff تلاش کشید و زمین توپ, پشتیبان گیری از بازی برای اولین بار در.

"در تپه شما کمی F-----!"

کلی راه می رفت Yuli Gurriel در چهار رزین.

با دو نفر لس آنجلس پیشرو 5-2 و کارلوس کوریا در بشقاب کلی نمی تواند پیدا کردن — و یا به دنبال نبود — محل سکونت خود را. وحشی کهکشانی ها و کوریا ducked به عنوان توپ برگشتی به backstop.

کوریا را زده باز.

کلی: "خوب نوسان عوضی."

او ambled به ستاره شرق ساخت بیتوجه عبارات در کوریا.

کلی: "هی که s--- آسان است, f------ آسان است."

کوریا: "پرتاب خود را fastball عوضی."

, کلی: , "اوه, آره ؟ من پرتاب من fastball پایین وسط برای تو. Shut the f--- است."

کوریا: "شما به من زده بیرون پس چه. من می خواهم که آمار هومر. من خواهد بود در حال اجرا خانه aight?"

هر دو نیمکت خالی برای یک جسمی فاصله ارز هیچ مشت پرتاب فقط یک مقدار زیادی از jawing.

هیچ یک از که است چیزی برای انجام با تورنتو 6-4 از دست دادن در واشنگتن در روز پنج شنبه. ما به سادگی نمی تواند مقاومت در برابر بازبینی قسمت — اولین نشست بین L. A. و هوستون پس از وحی آستروس تا به حال فریب خوردن راه خود را به 2017 جهان سری عنوان ضرب و شتم داجرز در فینال. کلی بود و ناودان با هشت بازی تعلیق معادل بیش از 22 بازی به طور منظم 162-بازی فصل.

حداقل این beanball بیس بال در هوستون — کلی بازپرداخت به طور گسترده ای تحسین شده توسط بازیکنان دیگر در رسانه های اجتماعی — یک انحراف از ظروف سرباز یا مسافر داغ از یک فصل که در سال 2020 تبدیل به با MLB تلاش برای کشف کردن آن را در پرواز outflanked توسط coronavirus.

جیز آبی خود را نصب مسائل ، آنها بسته کردن سری خود را در واشنگتن به عنوان "خانه تیمی" و در حال حاضر کل آخر هفته از طریق چرخش فیلادلفیا بوده است را به آتش کشیدند, به تعویق افتاد, به دلیل COVID-19 عوارض ناشی از فیلیز مربی و باشگاه وانجمن همراه تست مثبت است.

بیست و چهار ساعت قبل از آن اعلام شده بود که جمعه شب بازی می توان به قرار دادن بیش از یک شنبه doubleheader. ابتدا که. نه شهروندان بانک پارک و نه فیلیز در حال بازی-پاک و در عین حال پس از قرار گرفتن در معرض coronavirus زده Marlins آخر هفته گذشته. بنابراین همه چیز خارج از ضربت سخت زدن برنامه از نیم دوجین تیم مختل آبشاری عواقب.

"برنامه های ما در حال حاضر به ماندن قرار داده و اجازه دهید MLB کار را از طریق هر آنچه که آنها در حال کار را از طریق و سپس آنها را اجازه دهید ما می دانیم آنچه که ما در گام بعدی" مدیر چارلی Montoyo تایید کرد روز پنج شنبه در این بازی. "اما ما در حال رفتن به فیلادلفیا."

به آن نقطه جیز برنامه ریزی شده بود در busing به فیلادلفیا که در آن برخی از بازیکنان در خانواده ها در نظر گرفته شده بود برای دیدار با تیم. MLB اجازه می دهد که.

به جای آن خواهد شد یک جیز-آخر هفته کمتر تیمی توان در محل در سی و با یک خاموش-روز جمعه و پس از آن مجوز داده شده به کار کردن در اتباع پارک در روز شنبه و یکشنبه قبل از عزیمت به آتلانتا. هیچ بازی اکشن تا سه شنبه.

کمی چشم انداز در اینجا: در حالی که بیس بال staggers و sputters به نگه داشتن فصل زنده COVID-19 ادعا مرگ یک دقیقه در امریکا است.

"فقط سعی کنید به ماندن مثبت به همین دلیل است که شما دیدن من لبخند زدن" Montoyo گفت: "چون هیچ کس رو کنترل چه خبر است ... منفی مسائل کمک نمی کند کسی. اگر شما شروع به شکایت آن را فقط آن را بدتر می کند."

به طور فزاینده ترک در همه گیر بیس بال هستند. نادیده گرفتن پروتکل های بازیکنان و بالا پنج.

"ما در حال تلاش برای نگه داشتن یاد بچه ها نیست برای انجام این کار گفت:" Montoyo اشاره کرد که عادات سخت برای سرکوب. "این فقط یک انسان چیزی است. کم کم ما رو به توقف است."

در حالی که جیز تقسیم سری خود را با مدافع عنوان قهرمانی در تحریک اتباع پارک — آنها 3-4 ثبت شرکت — باشگاه هنوز برای دیدن آنچه که آنها در بانک از برجسته آس و $80 میلیون (آمریکا) سرمایه گذاری Hyun-Jin ریو. برای دومین راست به چپ موفق به آن را از پنجمین دور, دادن تا پنج اجرا می شود نه بازدید. او در جوراب ساق بلند fastball او نمی تواند کردهاید و نان-و-کره changeup شد سازمان ملل متحد befuddling.

"من برای دادن اعتبار به اتباع بازیکنان" ریو گفت: پس از آن. "آنها تا به حال یک بازی خوب برنامه است. آنها نشسته بودند در شکستن توپ و سرعت زمین. من ساخته شده برخی از تغییرات اما چیز نمی تواند به راه من امیدوار است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ریو سرعت به وضوح خاموش اما او به نظر نمی رسد به خصوص در مورد آن. "من احساس می کنم سالم و من احساس خوب, بنابراین من فکر می کنم حرکت رو به جلو همه چیز بهتر خواهد شد."

Montoyo به توافق رسیدند.

"من نگران نیست. او یکی از بهترین کوزه در بیس بال در سال گذشته است. او شده است به عنوان شدید به عنوان انتظار می رود, اما آن را یک نوع متفاوت از سال است."

Ryu تبدیل توپ به rookie توماس هچ. و حرفه ای استارت تبرئه خود را به خوبی در تسکین دادن فقط یک ضربه در 2 2/3 نوبت.

جیز می تواند برخی از تشویق از یک خطی داغ Teoscar هرناندز که تا به حال چندین جک دوباره در مقابل واشنگتن در سه ضربه بعد از ظهر. او در رشته های اصلی با چهار homers. اولین پنج شنبه در ابتدا به نام امینی سه گانه آن ناودان کردن نرده بالا حصار — تا زمانی که بررسی یک تاول 114 متر.p.h. کردن خفاش خود را. دوم شد و یک هیولا انفجار.

"من سعی کردم به ماندن با طرح همان است که من تا به حال در پایان سال گذشته سال" توضیح هرناندز که همواره قدرت اما تا به حال یک سردخانه از زمان تخمگذاری کردن پمپاژ مرزی رزین. "باید بیشتر صبر در بشقاب سعی کنید برای دیدن بیشتر زمینهای که من می رسید. سعی کنید به آن را از دست ندهید. من فکر می کنم که کلید برای شروع من بود."

نگاه به سمت راست زمین برای قرار دادن یک نوسان خوب در راه دیگر بروید.

"من می دانم که من باید قدرت را به درایو توپ را به بیرون از پارک."

اعتماد به نفس خود را صعودی است. "اگر شما احساس راحتی در بشقاب اعتماد به نفس خود را بالا است. نتایج وجود دارد خواهد بود برای شما."

اعتماد به نفس ممکن است ebbing برای هم تیمی ولادیمیر Guerrero Jr., اما ضربه باریک .172 با یک اجرا خانه. حتی هرناندز به توافق رسیدند.

"هنگامی که شما در حال گرفتن نتایج خوب شما احساس اعتماد به نفس. اما او همان خواهد شد Vladdy که همه می دانند خیلی زود است."

Montoyo: "او را به مبارزه در حال حاضر اما او مرد دیگری اعتقاد من در. همه ما می دانیم بالقوه خود. یک زن و شوهر از روز را به او فرصتی برای تجدید قوا. او برای رفتن به OK."

وجود دارد چند grace notes — خانه دوم اجرا در این فصل برای کون Biggio یک جفت از دو برابر برای بو❄.

و جیز miscellanea: نزدیک کن Giles (تیره و تار ساعد راست) بازگشت به این تیم پس از گرفتن یک دوم نظر پزشکی. ❄ بود پشت در صف گم شده و پس از سه بازی با چپ همسترینگ گرفتن بشقاب داوری جو غرب در leadoff در زمانی که خفاش خفاش پرواز کردن دست خود را. اما جیز از دست Derek Fisher به سمت چپ چهار درد.

در ضمن تراویس شاو که در سمت چپ این تیم به دلایل خانوادگی در برزخ نمی دانستند که در آن به نقطه خود را.

وجود دارد مقدار زیادی از آن را در اطراف.

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن