21-سال-پیرمرد می میرد پس از غرق شدن در ساحل را برانگیخت سعی کنید به او را نجات دهد - Tue, 22 Jul 2020 PST

21 سال درگذشت بعد از ظهر سه شنبه پس از غرق شدن در نزدیکی محبوب Spokane, رودخانه, ساحل, همراه Upriver درایو با

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

21 سال درگذشت بعد از ظهر سه شنبه پس از غرق شدن در نزدیکی محبوب Spokane, رودخانه, ساحل, همراه Upriver درایو با توجه به Spokane County, کلانتر, انتشار اخبار.

جاشوا McGlothlen گفت: او را دیدم مرد مبارزه برای شنا قبل از مرگ و چه در ساحل را برانگیخت و اولین پاسخ بسیج به او را نجات دهد.

McGlothlen در بولدر با نامزد خود نورما موریس و دوست خانوادگی امی Guffey و پسر او تا به حال شناور در سراسر رودخانه از ساحل در یک تیوب که مرد و دو نفر از دوستان خود سعی کردم به شنا در سراسر نه با پوشیدن جلیقه نجات. او گفت: سه نگاه به 16 تا 17 اگر چه کلانتر, گزارش قربانی شد 21.

او شنیده ام مرد جوان نزدیک به وسط رودخانه سپس خواستار "من خسته ام" به دو نفر از دوستان خود را به عنوان او عقب مانده در پشت آنها. McGlothlen خواسته دوستان اگر او شوخی بود و آنها گفته McGlothlen دوست خود را واقعا نمی تواند شنا کند.

"پس از آن متوجه شدم او دچار مشکل" McGlothlen گفت. "من شروع به جیغ به طرف دیگر 'کسی به او کمک کند کسی به او کمک کند.'"

McGlothlen گفت: او فریاد زد: به به شناور در پشت او و او را برای یک لحظه اما ظاهرا ترس او بدبختانه دوباره سعی کنید ، سپس او غرق در زیر آب است.

یک زن شنا کرد تا به تلاش برای نجات مرد غرق شدن McGlothlen گفت. او را برداشت و بر روی او و هر دو آنها رفت. پس از یک مبارزه به سطح او آمد و او نبود.

"من هرگز احساس بسیار نا امید کننده در تمام زندگی" McGlothlen گفت. "من فقط بیش از حد دور. من نمی تواند کمک کند."

بعد از او غرق در زیر موریس گفت: مردم در ساحل مشغول بسیج برای پیدا کردن او را. یک زن در آنجا ماند و در آب جستجو به وضوح خسته موریس گفت: تا زمانی که اولین پاسخ دهندگان وارد شده است. آن زن با اشاره به کلانتر, شیرجه تیم به مرد.

موریس گفت: حدود 25 دقیقه پس از انسان غرق شد که آتش سویفت نجات آب رفت او را به ساحل در قایق.

اعضای اسپوکن شهرستان کلانتر دفتر نماینده شهرستان عملیات اضطراری, تیم, Spokane, شهرستان, آتش, Spokane County Fire و اسپوکین ولی آتش تمام پاسخ برای کمک به تلاش ها برای نجات.

پاسخ اقدام CPR در صحنه و انتقال این مرد به بیمارستان جایی که او مرده.

"ما یادآوری شناگران به ماندن نزدیک به ساحل" انتشار اخبار گفت. "اگر شما تصمیم به سرمایه گذاری لطفا با پوشیدن یک ژاکت زندگی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب