Gasol بازده به دادگاه رپتورز برنده دوم داد و بیداد در NBA حباب

آن را تنها در 10 دقیقه, اما آن را به اندازه کافی به Marc Gasol لبخند.نزدیک به شش ماه از او می خواهم آخرین بازی

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

آن را تنها در 10 دقیقه, اما آن را به اندازه کافی به Marc Gasol لبخند.

نزدیک به شش ماه از او می خواهم آخرین بازی slimmed پایین اسپانیایی مرد بزرگ شروع شد برجسته از رپتورز' 110-104 پیروزی پورتلند تریل بلیزرز در یکشنبه نمایشگاه بازی.

چگونه می خواهم آن را احساس می کنید ؟

"واقعا خوب است. واقعا خوب است. واقعا هیجان انگیز" Gasol گفت. "من می دانم که این ممکن است داد و بیداد, اما من geeked تا تمام روز. در مورد آن هیجان زده و خوشحال برای کمک به تیم است."

Serge Ibaka به ثمر رساند 19 امتیاز در حالی که پاسکال Siakam اضافه شده 18 تا منجر رپتورز در دومین نمایشگاه داد و بیداد از NBA راه اندازی مجدد در والت دیزنی جهانی حباب.

مت Thomas تا به حال 16 امتیاز در حالی که کایل لوری تا به حال 13 امتیاز و شش ریباند و چهار پاس گل و ترنس دیویس سون با 13 امتیاز.

C. J. McCollum صدر پرتلند با 21 امتیاز در حالی که یوسف Nurkic تا به حال 17 امتیاز و 13 ریباند.

انتهایی پورتلند برای بسیاری از نیمه اول آنها حفر شده در پایان دفاعی در دوم و زمانی که لوری و دیویس آمار back-to-back سه اشاره گر در اواخر سه ماهه سوم رپتورز رفت تا 80-67. آنها در زمان یک 87-75 مزیت به چهارم.

پورتلند به حال مختصری در اواخر بازی پشت سر هم اما قهرمان حاکم رپتورز در حال حاضر این بازی را به خوبی در دست است.

Gasol که تا به حال بازی های برگزار شده پس Jan. 28 — او بازی نمی کند در اولین مرحله به عنوان مربی نیک پرستار برطرف او را به عمل — تا به حال سه امتیاز و چهار ریباند بود اما یک بازگشت پیروزمندانه برای 35 ساله که می خواهم از دست رفته 28 بازی از پیش همه گیر فصل آزار دهنده مصدومیت همسترینگ.

"شما همیشه می خواهم به بازی بیشتر اما ... شما رو به ساخت آن تا" Gasol گفت. "ما می دانیم که این مهم بار می آیند و زمانی که بازی شما باید آماده به آن را بزرگتر دقیقه."

Gasol بود chalked بد خود را همسترینگ به تورنتو دراز مدت در NBA نهایی و پس از آن جام جهانی در چین — Gasol شد یک عضو کلیدی از پیروز تیم اسپانیایی. او رفت و به چهار ماه اخراج قصد اصلاح این مسائل است که باعث همسترینگ خود را گلایه و استارت آپ خود را به طور کلی تناسب اندام بود و بخش بزرگی از آن است.

یکی منفی در شب برای تورنتو از دست دادن فرد VanVleet کمتر از یک چهارم به بازی. او دچار چه تیمی به نام "سوء استفاده" زانوی چپ شد اما قادر به تنه زدن به طور یکنواخت کردن دادگاه به اتاق قفل است.

"من فکر نمی کنم آن را بیش از حد بد است, اما آن را فقط یک مرحله. هیچ حس وجود دارد در تلاش برای بازی او را از طریق آن" پرستار گفت:.

Ibaka تا به حال یکی دیگر از قوی تفرج تیراندازی 3 برای 5 از پشت قوس. او در به طور منظم فصل چابک فرم در یک درگیری مختصر با Nurkic. خود 18 امتیاز دو شب قبل در صدر تورنتو در به ثمر رساند.

Gasol و Ibaka هر دو آغاز شده به عنوان بخشی از پرستار "جامبو" صف در برابر یک پورتلند frontcourt از Nurkic و حسن وایتساید.

Gasol گفت Ibaka توانایی شلیک از محدوده است "بسیار مهم" به تورنتو را با موفقیت.

"ما باید قادر به حرکت بچه ها از رنگ به خصوص اگر آنها سعی می کنید برای رفتن بزرگ به عنوان آنها امروز" گفت: Gasol. "این چیزی است که ما کار بر روی. داشتن من و سرژ وجود دارد بسیاری از چیزهای بزرگ, دفاعی, اما ادبانه و ما باید برای ایجاد فضا برای فردی برای کایل برای پاسکال برای OG (Anunoby) برای نورمن (پاول) برای رانندگی در وجود و ایجاد عکس یا برای خود یا برای ما.

"این همیشه یک کار در حال پیشرفت است. این یک موضوع با هم کار و انجام چیزی که برای تیم است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

رپتورز ضرب و شتم هوستون 94-83 روز جمعه در یک بازی است که شامل 10 دقیقه چهارم به کمک بازیکنان به تنظیم مجدد بازی پس از بی سابقه اخراج. بازی روز شنبه بود و بازگشت به مقررات 12 دقیقه در هر سه ماهه.

رپتورز بازی ققنوس در چهار شنبه آخر نمایشگاه برنامه. رپتورز شروع خود را به عنوان دفاع به صورت جدی در شنبه زمانی که آنها نبرد لس آنجلس لیکرز در هشت بذر-دور بازی.

پاتریک McCaw نشسته بازی با نامعلومی آسیب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب