توپ پارک تیراندازی که 3 مجروح ناشی از تهدیدات اجتماعی در اسناد و مدارک می گویند - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

یک قربانی روز شنبه تیراندازی در توپ پارک که مجروح و سه نفر پلیس گفت که این حادثه ناشی از تهدیدات اجتماعی در اس

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

یک قربانی روز شنبه تیراندازی در توپ پارک که مجروح و سه نفر پلیس گفت که این حادثه ناشی از تهدیدات اجتماعی در اسناد دادگاه می گویند.

17 ساله قربانی که پلیس بر این باورند بعد از یک تفنگ اما نشده است با جرم رفت و به توپ پارک در بعد از ظهر یکشنبه با حدود ده نفر دیگر برای مقابله با کسی که تهدید یکی از دوستان خود را آنلاین با توجه به اسناد دادگاه. دوستان در حال برنامه ریزی برای مبارزه با فردی که به اتهام تهدید.

چند نفر بعد از نزدیک به گروه بزرگتر و یک نفر از هر گروه شروع جسمی مبارزه با یک دیگر اسناد دادگاه می گویند. چند عکس تفنگ زد بیرون به عنوان یک فرد در مبارزه با تعقیب دیگر.

17 ساله قربانی گفته پلیس او سپس متوجه او شده است می خواهم به ضرب گلوله در تنه و دیدم یکی از دوستان خود را به زمین قرار می گیرند ظاهر زخمی های تیراندازی با توجه به اسناد دادگاه. 17-year-old گفت: او رو به یک SUV و یک دوست او را سوار به MultiCare Deaconess بیمارستان.

یک شاهد عینی گفت: یک فرد شلیک یک تفنگ همسان شرح 17 ساله به نظر می رسید اصابت یک گلوله از فرد دیگری تفنگ کردم و به یک ماشین از همان نوع و رنگ که 17 سال در زمان به بیمارستان با توجه به اسناد دادگاه.

هنگامی که در مصاحبه های پلیس در بیمارستان 17 ساله به پلیس گفت که او نمی بینم هر کسی با یک تفنگ اما از ارائه توضيحات از مردم از هر دو گروه اسناد دادگاه می گویند. قربانی گفت: او نمی خواهد می خواهید به همکاری با دادستان در بررسی.

پلیس بهبود پوسته پوسته و یک تفنگ در صحنه است که آنها معتقد بودند از کار اخراج شد توسط 17 ساله است که به اندازه کافی به خود تفنگ دستی با توجه به اسناد دادگاه. ماموران همچنین بهبود پوسته پوسته از یک کالیبر های مختلف نشان می دهد دو اسلحه از کار اخراج شدند در تیراندازی.

هیچ یک از این سه قربانی تیراندازی پایدار تهدید کننده زندگی صدمات با توجه به اسپوکن ، بازداشت شده بود در مورد به روز سه شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن