دوروتی دین ارائه: یک شبه زغال اخته صبحانه پخت کامل در بافت و طعم و مزه - Mon, 13 Jul 2020 PST

هر وعده غذایی که می توان در پیشبرد یک دروازه بان است در کتاب من است. آنها را به زندگی و پاکسازی آسان و عالی بر

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

هر وعده غذایی که می توان در پیشبرد یک دروازه بان است در کتاب من است. آنها را به زندگی و پاکسازی آسان و عالی برای مشغول شب یا صبح.

صبحانه غذای مرکب از گوشت وارد است من رفتن به برای صبحانه آخر هفته و یا در تعطیلات. شیرین و یا مورد پسند آنها به سرعت به پایان رسید شب قبل از و در حال آماده فر هنگامی که شما از خواب بیدار و به شما زمان استراحت با خانواده به جای شلوغ دور در آشپزخانه.

مورد علاقه من این است که زغال اخته صبحانه پخت است که در واقع نان تست فرانسوی غذای مرکب از گوشت وارد با زغال اخته و نان با شکوه.

از آن بازدید یادداشت کاملا در بافت و طعم و مزه – مناقصه و کرکی در داخل و طلایی و ترد در بالا با شیرین آبدار نیش زغال اخته در کنار روشن نکات لیمو متعادل کردن غنای کاستارد.

ظرف شروع می شود با لایه بندی تکه های نان را با زغال اخته. کاستارد مخلوط ساخته شده با پنیر خامه ای و شکر و آب لیمو و مزه وانیل و دارچین و شیر و نصف و نیمه و تخم مرغ ریخت و پس از آن بیش از نان و توت و به آرامی فشار را به مطمئن شوید که تمام آن جذب می شود.

غذای مرکب از گوشت وارد است و سپس تحت پوشش و یخچال و فقط قبل از پخت دلپذیر ترکیب کره و شکر قهوه ای و آرد جو و دارچین پاشیده در بالا همراه با یک تعداد انگشت شماری بیشتر از زغال اخته.

آن پاف و bakes به قهوه ای طلایی زیبا و کمی سرد می شود قبل از برش.

ما در خدمت آن با گرد پودر شکر و نم نم باران از شربت افرا هر چند حرکت شبیه چمچه زنی بستنی وانیلی خواهد بود کاملا منحط در آن است.

وقتی که می آید به نان, brioche, challah, فرانسوی یا تگزاس نان تست می تواند بهترین گزینه به عنوان آنها می توانند جذب کاستارد بدون سقوط.

و اگر زغال اخته تازه هیچ جا یافت می شود منجمد خوبی کار خواهد کرد. فقط اضافه کردن آنها را در حالی که آنها هنوز هم یخ زده برای کمک به جلوگیری از آنها را از رنگ آمیزی غذای مرکب از گوشت وارد.

یک شبه زغال اخته پخت صبحانه

1 قرص نان (brioche challah, فرانسوی یا تگزاس نان تست) برش را به تکه های 1 اینچی (حدود 10-12 فنجان)

2 فنجان زغال اخته تازه تقسیم

8 اونس. پنیر خامه ای نرم شده

⅔ پیمانه شکر

1 قاشق چای خوری لیمو

1 قاشق غذا خوری آب لیمو

1 قاشق غذا خوری وانیل

½ قاشق چای خوری دارچین

خرج کردن از نمک

1 فنجان شیر

1 فنجان نصف و نیمه

5 تخم مرغ

شکوه:

½ چوب کره بدون نمک نرم

¾ فنجان شکر قهوه ای روشن

¾ فنجان آرد همه منظوره

½ فنجان پخت و پز سریع جو نورد

1½ قاشق غذاخوری روغن کانولا

¾ قاشق چای خوری دارچین

خرج کردن از نمک

کره یا نچسب اسپری 9-توسط-13-inch ظرف پخت.

گسترش نیمی از تکه های نان را در ظرف پخت و بالا با 1 فنجان زغال اخته. بالا با باقی مانده تکه های نان و اما ¼ فنجان زغال اخته (این خواهد بود پاشیده بیش از نان با شکوه قبل از پخت).

در یک کاسه متوسط, ضرب و شتم پنیر تا صاف و کرکی. اضافه کردن شکر و ضرب و شتم تا زمانی که ترکیب شده است. و سپس اضافه کردن مواد باقی مانده و ضرب و شتم تا زمانی که مخلوط. پور مخلوط را روی نان مکعب در فشار پایین به آرامی به مطمئن شوید که مخلوط تخم مرغ جذب می شود و سپس با پوشش پلاستیکی بپیچید و در یخچال به مدت حداقل 2 ساعت یا یک شب.

برای با شکوه اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده را در یک کاسه متوسط. با شیرینی مخلوط کن یا انگشتان دست خود را, ترکیب تا مخلوط شبیه درشت خرده.

فقط قبل از پخت به طور مساوی نم نم با شکوه بیش از غذای مرکب از گوشت وارد و به دنبال آن محفوظ زغال اخته و پخت در 350 درجه به مدت 50 تا 60 دقیقه یا تا زمانی که طلایی و اغراق شده.

اجازه دهید که نوعی غذای سرد برای 10 دقیقه قبل از برش. خدمت داستد با پودر شکر و یا شربت.

آدری و آلفارو را می توان در رسید spoonandswallow@yahoo.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن