Spokane, اسپری-رنگ هنرمند دانیل لوپز قطاری COVID-19 تجربه جدید نقاشی دیواری - Mon, 04 May 2020 PST

دانیل لوپز گفت: او شده است به نام منطقه "مرزی باب راس" اما به جای های کوچولو, درختان, جدیدترین ایجاد ویترین رو

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

دانیل لوپز گفت: او شده است به نام منطقه "مرزی باب راس" اما به جای های کوچولو, درختان, جدیدترین ایجاد ویترین رول بر رول کاغذ توالت و یک قرمز بزرگ قورت دادن از 7-Eleven.

لوپز است که ذهن در پشت بسیاری از اسپوکن ترین تشخیص های دیواری, نقاشی از عیسی مسیح با pixelated چهره در خیابان دوم پرندگان در I-90 زیرگذر در التامانت به عنوان به خوبی به عنوان بسیاری از کوچکتر نقاشی های دیواری بر روی دیوار کسب و کار در اطراف شهرستان. جدیدترین قطعه "قصد توزیع" را پوشش می دهد بخش قابل توجهی از یکی از ارکان حمایت از Latah نهر پل که حامل ترافیک از غروب آفتاب بزرگراه بیش از نهر و بیش از بالای پل پارک.

نقاشی دیواری را نشان می دهد مثل pranking یوتیوب شخصیت اد Bassmaster به عنوان یک شخصیت از یکی از های اخیر طرح مورد فروش کاغذ توالت برای $10 رول.

لوپز گفت: او از طرفداران Bassmaster اما همچنین می خواستم برای ایجاد چیزی عمومی در دسترس و قابل فهم در طول این زمان. او گفت در حالی که او در آن نقاشی یک فرایند است که در زمان حدود شش ساعت مردم از همه سنین خندید نقاشی دیواری و وضعیت حتی اگر آنها را به رسمیت نمی شناسد به شکل مرکزی است.

"وجود ندارد فرد در جهان است که نمی تواند مربوط," او گفت:.

در طول زمان قرنطینه و کمبود آن را نیز زمان مهمی برای هنرمندان لوپز گفت. یک دهه از هم اکنون هنر از این زمان – حتی در زیر یک پل می تواند معنی دار به دلیل آن را می گوید داستان از آنچه که مردم در حال تجربه در حال حاضر.

"این عالی است برای لحظه ای," او گفت:. "من آن را دوست دارم احساس نیاز به ثبت یک هنرمند نیاز به ثبت آن است."

لوپز گفت که او شک و تردید نقاشی دیواری خود را در پایه پل گذشته که طولانی است. آن را در حال حاضر شده است برچسب دو بار با نقاشی های دیواری.

او گفت: این محل یک منطقه پر از نقاشی های دیواری, بنابراین او انتظار برچسب ها در نهایت اما نیاز به یک بزرگ منطقه بود که عمومی و رایگان برای هر کسی که برای رفتن و نگاه کنید.

خیلی از هنر لوپز انجام داده است به تازگی راه اندازی شد برای کسب و کار خصوصی و او گفت: آن را خوب برطرف کننده استرس به انجام هنر عمومی دوباره. او گفت که او تا به حال زمان و ثبات مالی را هنوز انجام این پروژه اما بسیاری از هنرمندان نیست.

پنج شنبه, لوپز حراج کردن یکی از مهمترین و معنی دار و تکه های شخصی او ساخته شده خود را کپی از "American عیسی مسیح." که نقاشی است که تنها اصلی کپی از نقاشی دیواری خود را و او به فروش آن را در یک Facebook حراج به جمع آوری پول برای هنرمندان متاثر COVID-19.

لوپز گفت: فروش workhurt اما او تا به حال به انجام کاری برای کمک به هنرمندان دیگر. نقاشی مطرح $3,100.

ملیسا Huggins, مدیر اجرایی, برای اسپوکن هنر گفت: این سازمان تا به حال به طور موقت اجرا از کمک های مالی برای کمک به هنرمندان تلاش از عدم کار با توجه به COVID-19. این سازمان تا به حال توزیع $40,000 ارزش $100 به $500 کمک های مالی به هنرمندان است.

این هفته اضافی $4,000 آمد به صندوق امداد از فروش آمریکایی "عیسی" و سهم دیگر. Huggins گفت که اجازه داده است اسپوکن هنر به دوباره باز کردن نرم افزار کمک مالی برای هنرمندان است.

اعضای جامعه می تواند کمک به حمایت از هنرمندان با رفتن به هنرمند کمک صفحه در اسپوکن هنر وب سایت. هنرمندانی که در اسپوکن منطقه که از دست داده اند فرصت های آموزش و شغل اعمال می شود از آن صفحه نیز هست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب