سیاتل مدارس باید همه آنلاین در پاییز منطقه می گوید معکوس زودتر تصمیم - Tue, 22 Jul 2020 PST

پس از یک احتیاطی بهداشت گزارش و فشار از آن اتحادیه معلمان مدارس دولتی سیاتل گفت: این توصیه که کلاس برگزار می ش

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

پس از یک احتیاطی بهداشت گزارش و فشار از آن اتحادیه معلمان مدارس دولتی سیاتل گفت: این توصیه که کلاس برگزار می شود, از راه دور, دور انداختن برنامه های خود را برای آوردن دانش آموزان به ساختمان مدرسه در پاییز.

تصمیم رله در یک ایمیل از یک منطقه رسمی که به دست آمده سیاتل تایمز اشاره فعلی نرخ انتقال در شهرستان کینگ به عنوان یک عامل در تصمیم گیری.

"سرپرست (دنیس) جونو توصیه است که سیاتل مدارس دولتی مانند مناطق دیگر در سراسر کشور شروع 2020-2021 سال تحصیلی از راه دور و با ادامه این مدل تا اطلاع ثانوی گفت:" ایمیل فرستاده صبح روز چهارشنبه.

مدت کوتاهی پس از آن ایمیل به بیرون رفت منطقه سخنگوی تیم رابینسون را تایید کرد, توصیه, در بیانیه ای.

"هر توصیه در مورد این سقوط شده است با توجه به آخرین اطلاعات و علم" جونو در بیانیه ای گفت:. "مسیر فعلی عفونت در شهرستان کینگ و جدید ترین اطلاعات و اطلاعات از بهداشت عمومی باعث می شود آن را روشن است که از سرگیری مدرسه در شخص این سقوط غیر ممکن است."

در این بیانیه همچنین شامل پشتیبانی از جنیفر ماده, رئیس سیاتل, آموزش و پرورش, اتحادیه. "دریا به طور کامل پشتیبانی از باز شدن مدارس این سقوط با کنترل از راه دور, یادگیری, تنها," او نوشت چرا که آن را به معنی "دانش آموزان و کارکنان و جامعه می تواند به ایمن ماندن." مدیران انجمن سیاتل مدارس نیز تایید شده حرکت می کند.

سیاتل هیئت مدیره مدرسه است و انتظار می رود بررسی این پیشنهاد در اواسط ماه اوت و تصویب راه اندازی مجدد برنامه ریزی که در آن زمان.

جونیو توصیه نیز برای آموزش بهتر تجهیز مربیان برای تدریس درس زندگی می کنند آنلاین در پاییز – خروج از بهار بود که آن را تا حد زیادی به فرد معلمان به تصمیم می گیرید که چگونه و یا اینکه آیا برای آموزش آنلاین. سرپرست نیز درخواست معلمان برای شرکت در ضمنی و تعصب آموزش.

برای اطمینان از دانش آموزان دریافت وعده های غذایی منطقه پیشنهاد را ارائه مواد غذایی به کسانی که به آن نیاز دارید. و دانش آموزان که برای دریافت آموزش های ویژه خدمات ادامه خواهد داد برای دریافت آنها مقامات می گویند. این منطقه نیز می گوید که در نظر دارد به همکاری با مقامات شهرستان و گروه های جامعه برای اطمینان از خانواده هایی که نیاز به مراقبت از کودکان دسترسی داشته باشند.

این منطقه منتشر کرده است تعداد کمی از جزئیات اما در مورد چگونگی آن را تعیین خواهد این طرح را به حرکت است. برای مثال معلوم نیست که تربیت معلم آغاز خواهد شد – و چه آن را شامل خواهد شد. همچنین برگ سوالات در مورد آنچه خانواده ها انتظار می رود در یک روز به صورت روز در پاییز مانند چگونه دانش آموزان را در تعامل با معلمان و همسالان خود در طول درس. مقامات می گویند آنها را به انتشار اطلاعات بیشتر در مورد دانش آموز برنامه به زودی.

در طول هفته گذشته دیگر در اطراف منطقه مانند Bellevue, Northshore, Highline Renton فدرال راه Auburn کنت و اعلام کردند که با انجام کلاس های از راه دور بیش از حد.

"این تصمیم گیری ساخته شده است در خلاء" جونو گفت: در زوم تماس با خبرنگاران اضافه کرد که او صحبت کرد و به محلی دیگر superintendents قبل از ساخت این تماس. "ما در واقع تا به حال یک تماس با King County بهداشت عمومی دیروز."

در بیانیه وزارت امور خارجه مدارس رئیس کریس Reykdal گفت: تصمیم گیری برای رفتن حاضر هستند در نهایت به محلی منطقه. "ما می دانستیم که در ماه ژوئن که مدرسه در پاییز امسال متفاوت خواهد بود بیش از حد معمول" او گفت:. "ما به احتمال زیاد برای دیدن بسیاری از مناطق آموزش و پرورش تصمیم به گرفتن بیشتر از خود آموزش و پشتیبانی آنلاین در حالی که بسیاری دیگر ارائه خواهد شد در شخص یادگیری در سلامت و دستورالعمل های ایمنی."

منطقه را انتخاب کنید که مسیر مجازی انتظار می رود به حضور روزانه و اختصاص دادن کار به عنوان معمول است. آنها همچنین انتظار می رود به ارائه وعده های غذایی برای کودکان که به آنها نیاز دارید و اطمینان حاصل شود که دانش آموزان با دستگاه و اتصال به اینترنت به طوری که آنها می توانید کار آنلاین.

سیاتل تصمیم باعث می شود آن را یکی از چند منطقه در این کشور را به عقب البته در آن برنامه ریزی برای تدریس به دانش آموزان در فرد از جمله لس آنجلس متحد و سن دیگو. در آن مکان نیز اتحادیه قوی مقاومت مواجه و تنگ تر ایالت coronavirus محدودیت های قبل از تصمیم گیری.

گزارش های اخیر از مقامات بهداشتی دولت هشدار داد که بازگشایی مدارس در شهرستان کینگ نخواهد بود امن مگر اینکه نرخ انتقال کاهش یافته است. این گزارش که پیشنهاد راه هایی برای از سرگیری فرد تحصیل با خیال راحت شد و بر اساس داده ها از اواسط ماه ژوئن – اما اظهار داشت که ساختمان ها باید بازگشایی اگر در ماه ژوئیه نرخ انتقال همچنان ادامه داشت.

آموزش آنلاین رو به یک پر از دست انداز شروع در سیاتل. پس از زايمان مذاکرات آهسته از اجرای آموزش از راه دور در این منطقه مواجه می شوند و تاخیر در گرفتن تکنولوژی و اینترنت برای دانش آموزان و مدرسان وقفه به خدمات برای دانش آموزان معلول و کم تعامل میان بسیاری از بچه ها. پدر و مادر هر دو داخل و خارج از خانه گفت: آنها تلاش با مسئولیت اضافه شده به نگه داشتن بچه ها خود را با اشغال مدرسه در طول روز.

اما خطرات بهداشتی از آوردن مردم به ساختمان مدرسه, فرهنگ, درگیری بیش ماسک پوشیدن و تهدید از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos به خودداری بودجه از مناطق که نمی بازگشایی ساخته شده اند سوال از سرگیری کلاس های حضوری سیاسی firestorm.

در اوایل این ماه, ماده, دریا, جمهور, با انتشار بیانیه ای خواستار این منطقه را بازگشایی طرح بی پروا در شرایط فعلی است. این اتحادیه که نشان دهنده 6,000 از ناحیه کارکنان در حال مذاکره کار انتظارات با منطقه. دریا گفته است که امیدوار است با به نتیجه رسیدن مذاکرات تا پایان ماه ژوئیه.

منطقه در حال صرف هفته برنامه ریزی یک راه امن برای بازگشت به مدرسه و ساختمان و زیر ارشاد از دولت و وزارت آموزش و پرورش. این طرح به تقسیم کودکان به دو گروه در هر مدرسه با گروه حضور در کلاس درس در روز متناوب – یک روش محبوب برای اطمینان از فاصله است که فنر در همه گیر دوران تحصیل. خانواده ها را نیز تا به حال این گزینه به ادامه آموزش آنلاین 100 ٪ از زمان.

یک نظرسنجی از سیاتل پدر و مادر در بهار یافت می شود بیشتر ترجیح داده خود را به کودکان برای بازگشت به مدرسه در یک مدل ترکیبی با توجه به منطقه. طوفان فکری گروه های منطقه راه اندازی در ماه ژوئن کار کردن این فرض است. (مقامات به ذکر است که این بررسی نمونه بیشتر از سفید خانواده ها که یک اقلیت در این منطقه است.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب