100 سال پیش در اسپوکن: محلی نامزد ریاست جمهوری می افتد دور برگشت در نظرسنجی جدید - Wed, 13 May 2020 PST

Spokane رویای داشتن انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد و به دنبال لرزان پس از مورد علاقه های محلی ایالت مایل Poind

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

Spokane رویای داشتن انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد و به دنبال لرزان پس از مورد علاقه های محلی ایالت مایل Poindexter به تضعیف نهم در میان جولان نامزدها در سراسر کشور نظرسنجی.

ژنرال لئونارد چوب بود در وهله اول به دنبال هربرت هوور و بهداشت ، مشعر جانسون. Poindexter جمع آوری شده تنها 2,451 آرا در ادبی هضم نظرسنجی در مقایسه با 202,309 برای چوب.

Poindexter شانس نگاه باریک در یک حتی مهم تر از چوب خط حساب کردن. او تا به حال تنها موفق به کسب 17 نمایندگان به این کنوانسیون نسبت به 134 برای چوب.

همانطور که معلوم شد هیچ یک از موارد فوق خواهد برنده جمهوری خواه نامزدی. وارن G. Harding ظهور به عنوان یک مصالحه نامزد و رفت به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری.

از دادگاه ضرب و شتم: یک اسپوکن داوران در زمان تنها یک ساعت به تبرئه تد و ماری مک دونالد از grand larceny برای سرقت خودرو از قتل قربانی W. H. McNutt.

این بدان معنی است که تد مک دونالد می تواند راه برود اما او خواهر پری و ماری مک دونالد هنوز رهبری برای زمان زندان. خواهر داشت به جرم جعل در اوایل محاکمه. پری محکوم شد به سه تا 15 سال در زندان و ماری جمله بود انتظار بعد از او خواسته برای یک محاکمه جدید.

هر سه مک دونالد خواهر و برادر قبلا متهم به قتل پس از آنها دوخته McNutt را قتل خواهر و برادر دیگر را مک دونالد بود که هنوز هم گم شده است.

همچنین در این تاریخ

(از آسوشیتد پرس)

1940: در نخستین سخنرانی خود به عنوان نخست وزیر بریتانیا وینستون چرچیل گفت: "من چیزی برای ارائه اما با خون و رنج و اشک و عرق است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب