'وجود دارد باقی می ماند یک نیاز فوری برای اقدام': NFL کمیسر پاسخ به مرگ جورج فلوید

NFL کمیسر راجر Goodell منتشر کرده است بیانیه ای در کشتن جورج فلوید و اعتراضات در حال وقوع در سراسر کشور است.وج

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

NFL کمیسر راجر Goodell منتشر کرده است بیانیه ای در کشتن جورج فلوید و اعتراضات در حال وقوع در سراسر کشور است.

وجود دارد سریع و گسترده انتقاد در رسانه های اجتماعی به دلیل لیگ را درمان khezri که انتخاب را به صورت مسالمت آمیز در اعتراض به خشونت پلیس با زانو زدن در طول سرود ملی قبل از بازی.

"NFL خانواده تا حد زیادی متاثر شده حوادث غم انگیز در سراسر کشور ما است. معترضان در واکنش به این حوادث منعکس کننده درد و خشم و نا امیدی که بسیاری از ما احساس" Goodell بیانیه بخوانید.

"ما عمیق ترین تسلیت به خانواده آقای جورج فلوید و به کسانی که عزیزانشان را از دست داده و از جمله خانواده ها از خانم Breonna تیلور در لوییویل و آقای Ahmaud Arbery این پسر عموی تریسی واکر از Detroit Lions.

"به عنوان رویدادهای جاری به طور چشمگیری تاکید وجود دارد باقی می ماند و خیلی بیشتر به کار به عنوان یک کشور و به عنوان یک لیگ. این فجایع اطلاع NFL تعهد و ما تلاش های مداوم. وجود دارد باقی می ماند یک نیاز فوری برای اقدام. ما می دانیم قدرت از پلت فرم ما در جوامع و به عنوان بخشی از تار و پود جامعه آمریکا است. ما را در آغوش که مسئولیت و متعهد به ادامه کار مهم برای رسیدگی به این مسائل سیستمیک همراه با بازیکنان ما باشگاه و همکاران."

Kaepernick, 32 رهبری 49ers به سوپر باول در سال 2013 و در آخرین بازی NFL در سال 2016. او با ثبت یک شکایت علیه این لیگ در سال 2017, متهم صاحبان تبانی به او را بیش از او تظاهرات صلح آمیز است. Kaepernick و لیگ برتر محرمانه حل و فصل 2019.

افسر پلیس درگیر در Floyd مرگ درک چوین با اتهام سوم-قتل درجه.

NFL اقدام به تاثیر مثبت عدالت اجتماعی باعث می شود زمانی که آنها با همکاری خواننده رپ Jay-Z در "ایجاد تغییر" ابتکار که با تمرکز بر "آموزش و پرورش و پیشرفت اقتصادی; پلیس و روابط اجتماعی; عدالت کیفری و اصلاحات است."

Miami Dolphins سر مربی برایان Flores, یکی از سه سر سیاه مربیان در لیگ نیز با انتشار بیانیه ای که لمس کردن در Kaepernick را در تظاهرات مسالمت آمیز در طول سال 2016 فصل است.

"من تا به حال امتیاز از اینکه بخشی از بسیاری از محافل مختلف است که شامل برخی از بسیار قدرتمند و با نفوذ در مردم از همه نژادها متفاوت و جنس است. حوادث چند هفته گذشته به ارمغان آورده اند برخی از خاطرات کسانی که مکالمات پشت به نور است. من به وضوح به یاد داشته باشید khezri مکالمات. 'آیا تا به حال بی احترامی به پرچم" بود عبارت است که من شنیده ام بارها و بارها. این ایده که بازیکنان به زانو در حمایت از عدالت اجتماعی چیزی بود که برخی از مردم نمی تواند قرار دادن سر خود را در اطراف. خشم که من دیدم در رسانه ها و خشم احساس کردم در برخی از خود من مکالمات خصوصی باعث شدید چند دیرینه دوستی.

"اخیرا من تا به حال گفتگو در مورد incentivizing تیم برای اقلیت های استخدام. دوباره وجود دارد برخی از خشم در رسانه ها و مذاکرات است که این امر باعث تقسیم میان مربیان, مدیران و مالکیت. من به این شرایط تا آنجا که من دیده نمی شود همان خشم از مردم از نفوذ در هنگام مکالمه تبدیل به Ahmaud Arbery, Breonna تیلور و اخیرا جورج فلوید. بسیاری از افرادی که در پخش نظرات خود را در زانو و یا در استخدام اقلیت ها به نظر نمی رسد نظر در اخیر قتل این جوان سیاه مردان و زنان است. من فکر می کنم بسیاری از آنها بی سر و صدا می گویند که تماشای جورج فلوید, درخواست برای کمک به یکی از وحشتناک تر از چیزهایی که آنها را دیده اند اما گفته می شود در میان خود را که در آن هیچ کس می تواند بشنود. رادیو و تلویزیون که نظر به وضوح به اندازه کافی مهم است.

"من رهبری یک گروه از مردان جوان که دارای پتانسیل برای ایجاد یک تاثیر واقعی در این جهان است. پیام من به آنها و هر کس دیگری که می خواهد به گوش دادن این است که صداقت و شفافیت و همدلی رفتن به یک راه طولانی در آوردن مردم با هم و ساخت تغییر دهید. من امیدوارم که این فجایع از چند هفته گذشته را باز قلب و ذهن ما به یک راه بهتری برای برقراری ارتباط و امیدوارم ایجاد تغییر آن است."

مینه سوتا وایکینگ ها نیز منتشر شد بیانیه ای گفت آنها "عمیقا غمگین" توسط Floyd مرگ صورت گرفت که چند بلوک از وایکینگها' ورزشگاه. آتلانتا فالکونز و Carolina Panthers همچنین ارسال نظرات پس از فلوید مرگ است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب