بحث زباله: نیمکت روشن در اولین Astros-داجرز جلسه پس از ثبت نام-سرقت رسوایی

هوستون—نیمکت پاک سهشنبه شب در اولین بازی بین Astros و داجرز پس از آن نازل شد که هوستون سرقت علائم در مسیر به ی

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

هوستون—نیمکت پاک سهشنبه شب در اولین بازی بین Astros و داجرز پس از آن نازل شد که هوستون سرقت علائم در مسیر به یک سال 2017 سری جهانی قهرمانی که در لس آنجلس هزینه.

زد و خورد رخ داده است پس از داجرز مسکن جو کلی انداخت بالا و تنگ رزین به Astros ستاره الکس Bregman و کارلوس کوریا در ششم زمین باز یافته.

داجرز led 5-2 پس از پنج اجرا پنجم که کلی بود که با بوستون در سال 2017 و همچنین مواجه هوستون که پس از فصل انداخت پشت Bregman به توپ ، Bregman grimaced پس از پریدن برای جلوگیری از ضربه و سپس مماشات به پایه اول.

وجود دارد دو نفر در زمین باز یافته که کلی انداخت یک سیار شکستن توپ بیش کوریا ، کوریا خود را در زمان خاموش کلاه پنبه حلاجی شده و خیره کلی پایین قبل از ادامه در خفاش.

کلی بیرون زده کوریا پس گیر کردن زبان خود را و چهره خود را در جهت. کوریا شروع به راه رفتن به سوی او و بازیکنان رد و بدل کلمات باعث نیمکت برای روشن شدن. وجود دارد مقدار زیادی از فریاد و ازدحام — قانونى به عنوان MLB تلاش می کند به بازی 60 بازی فصل در میان یک بیماری همه گیر -- اما هیچ فشار یا مشت پرتاب می شود.

منظور ترمیم شد بعد از چند دقیقه اما هوستون مدیر گرد و خاکی بیکر بود هنوز ناراحت قبل از بازی از سر گرفته و در صورت در داوری.

هوستون بود توسط کمیسیون' در ژانویه برای ثبت نام سرقت طرح که منجر به شلیک مدیر کل جف Luhnow و مدیر A. J. Hinch.

داجرز تا به حال کلمات خشن برای Astros در طول بهار, آموزش, اما, لس آنجلس, مدیر دیو رابرتز گفت: قبل از بازی که او فکر نمی کنم او در تیم خواهد مقابله به مثل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب