GSI اسپوکن شهرستان توزیع PPE به منطقه کسب و کارهای کوچک - Tue, 01 Jul 2020 PST

هزاران نفر از منطقه کسب و کارهای کوچک در حال حاضر می تواند بهتر حفاظت از کارکنان خود و مشتریان با شخصی رایگان

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

هزاران نفر از منطقه کسب و کارهای کوچک در حال حاضر می تواند بهتر حفاظت از کارکنان خود و مشتریان با شخصی رایگان تجهیزات حفاظتی ارائه شده توسط Spokane County و بیشتر اسپوکن گنجانیده شده است.

این OPENTogether درایو از طریق رویداد راه اندازی شد دوشنبه در Spokane County ایالتی Fairgrounds و ارائه بیش از 2000 کسب و کار و سازمان با 49 کارکنان و یا کمتر با ضد عفونی کننده دست از خشک پرواز تقطیر, مواد ضد عفونی کننده تمیز کننده دستکش یکبار مصرف و پارچه ماسک صورت, دماسنج و چرخ دنده های دیگر.

این برنامه که دارای ظرفیت به عرضه بیش از 16,000 کسب و کارهای کوچک کمک خواهد کرد که آدرس یک PPE کمبود است که صاحبان کسب و کار مواجه می شوند پس از COVID-19 گرفت و در دولت در اواسط ماه مارس GSI سخنگوی کارا راگون گفت.

مشارکت مردم از کسب و کار در این مراسم مشهود بود صبح روز سه شنبه به عنوان اتومبیل های اندود شده تا سپر به سپر در fairgrounds پارکینگ در 404 N. هاوانا سنت

اسپوکین ولی بر اساس مقرون به صرفه قفل اکسپرس صاحب دنی Brownson در خط از وسایل نقلیه صبر و حوصله در انتظار به دست آوردن PPE از داوطلبان.

"من آن را دوست دارم چرا که آنها در حال کمک به نگه داشتن کسب و کار باز" Brownson گفت با اشاره به رویداد. "آن را به خوبی به این PPE."

مجوز ازدواج و خانواده درمانگر جفری جارت برداشت تا عرضه PPE برای دفتر ازدواج و خانواده درمانی Spokane.

"این کمک می کند تا به لوازم اضافی برای زمانی که مشتریان من در آمده است," او گفت:.

Spokane County کمیسیون اختصاص 2 میلیون دلار از دولت فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی قانون بودجه برای خرید PPE برای کسب و کارهای کوچک غیر انتفاعی شهرستان و کارکنان دادگستری بازدید کنندگان برای کمک به بازگشایی جامعه است.

اگر نیاز به PPE همچنان ادامه دارد در جامعه کسب و کار استان و GSI ممکن است نظر دیگری توزیع در پایان ماه ژوئیه راگون گفت.

رایگان PPE رویداد می آید که رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام کرد ایالت دستور هفته گذشته است که نیاز به ساکنان به پوشیدن ماسک صورت در حالی که در مکان های عمومی و در تنظیمات اجتماعی فاصله نمی تواند حفظ شود.

کسب و کارهای کوچک شده اند و در میان سخت ترین ضربه coronavirus مربوط به بسته شدن. این رویداد با هدف ایجاد منابع در دسترس برای کسب و کارهای کوچک به منظور کاهش موانع برای بازگشایی و ادامه عامل GSI مدیر عامل شرکت Alisha بنسون گفت.

"این اجازه می دهد تا ما را به ارائه کسب و کار با مواد آنها نیاز به ادامه به ارائه کالا و خدمات به بازار," او گفت:.

GSI است که به دنبال داوطلبان اضافی برای کمک به درایو از طریق رویداد که باز است از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر از طریق پنج شنبه .

کسب و کار نیاز به ثبت نام برای PPE یا در greaterspokane.org و یا با پر کردن یک فرم در fairgrounds.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن