NBA روشن حذفی tiebreakers با ناهموار برنامه

میامی—NBA گفته است که تیم حذفی بذر خواهد بود بر اساس درصد برنده شدن در حالی که هر tiebreakers پس از آن به دنبا

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

میامی—NBA گفته است که تیم حذفی بذر خواهد بود بر اساس درصد برنده شدن در حالی که هر tiebreakers پس از آن به دنبال روش های معمول.

این یک مسئله ای است که نیاز به وضوح به این دلیل که 22 تیم از رفتن به دیزنی پیچیده در نزدیکی اورلاندو فلوریدا. برای برنامه ریزی سرگیری نجومی ماه آینده نمی خواهد که بازی به همان تعداد از بازی ها. NBA اطلاع تیم در یک یادداشت اواخر جمعه.

بر اساس این طرح به راه اندازی مجدد با به طور منظم فصل بازی — هشت نفر در هر تیم در اواخر ماه جولای دالاس را تا پایان بازی NBA-بالا 75 مسابقات. بیشتر از دیگران خواهد بازی بین 72 (رپتورز' کل) و 74; کم خواهد بود 71 که سن آنتونیو و لس آنجلس لیکرز را به پایان برساند در صورتی NBA قصد دارد برای تیم به بازی از هشت بازی در دیزنی پیچیده قبل از پلی آف آغاز می آید به ثمر.

NBA اعلام نشده برنامه تجدید نظر با Atlanta, شارلوت, شیکاگو کلیولند دیترویت, طلایی ایالت مینه سوتا و نیویورک بازگشت نیست برای بقیه فصل.

برخی از نزدیک حذفی مسابقات شامل تیم های که به پایان خواهد رسید تا بازی در شماره های مختلف از بازی ها.

در شرق بروکلین و اورلاندو از هم جدا شده توسط یک نیمه بازی و شبکه به پایان خواهد رسید تا با یک بازی کمتر نسبت سحر و جادو. در غرب چهار تیم پرتلند, New Orleans, ساکرامنتو و سن آنتونیو — از هم جدا شده توسط یک نیمه بازی در مسابقه نهم و به طور بالقوه یک اسکله در یک بازی در سری است. فاصله .010 درصد است. تریل بلیزرز بازی خواهد کرد 74 بازی ها, پلیکان و پادشاهان را هر دو بازی 72 و اسپرز 71.

به طور معمول تیم NBA بازی 82 بازی — که ممکن نیست در این فصل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و تعلیق از فصل در 11 مارس.

این خواهد بود که اولین فصل است که در آن تیم NBA بازی ناهموار تعدادی از بازی ها پس از 2012-13 زمانی که یک بازی بین بوستون سلتیکز و ایندیانا پیسرز لغو شد پس از بمب گذاری در ماراتن بوستون. سلتیکز و پیسرز به پایان رسید و در 81 بازی که نیست هر گونه تاثیر در حذفی بذر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب