نحوه ارسال محصولات مازاد به بانک های مواد غذایی کمک واشنگتن کشاورزان و خانواده گرسنه - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

آن آغاز شده و با یک پیام ساده در Facebook در آوریل 29. جورج Ahearn شنیده بود در مورد کشاورزان در شرق واشنگتن ب

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

آن آغاز شده و با یک پیام ساده در Facebook در آوریل 29.

جورج Ahearn شنیده بود در مورد کشاورزان در شرق واشنگتن بودند که به دور سیب زمینی و پیاز و می خواستم به می دانم که اگر کسی تا به حال یک کامیون او می تواند قرض را به مسافت های دور انداخته محصولات به واشنگتن غربی بانک های مواد غذایی.

پاسخ فوری بود و چشمگیر است. یک کاروان از چهار کامیون از جمله دو با تریلر, ساخته, سفر, شرق, کمک به ارائه کاملا فضل برای مواد غذایی محلی بانک ها.

"ما به ارمغان آورد 9.36 تن که هدف اصلی من بود از 2000 پوند (یک تن)" Aheard گفت.

تلاش پایان ندارد وجود دارد. EastWest مواد غذایی و نجات در حال حاضر ثبت نام غیر انتفاعی سازمان تحویل بیش از 2.4 میلیون پوند از محصولات به بیش از 160 بانک های مواد غذایی. نه تنها آن کمک به امنیت غذایی است اما این سازمان پرداخت کشاورزان را دیدم که در بازار برای برخی از محصولات خود را محو در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"تمام چیزی که آغاز شده به دلیل COVID گفت:" نانسی Balin که جواب داد: Ahearn را درخواست اولیه است و در حال حاضر یکی از سه مدیران از برنامه است. "آنها بلافاصله از دست همه رستوران قرارداد آنها تا به حال برای این رستوران با کیفیت سیب زمینی و پیاز. و پس از کشورهای اروپایی تعطیل شد, آنها, نیست, صادرات آنها را به رستوران ها بسته شد.

"در زمان COVID همه اتفاق افتاده 2020 سیب زمینی تمام شد در زمین و 2019 سیب زمینی در سردخانه. مشکل این است که زمانی که سال 2020 سیب زمینی در حال انجام آن 2019 سیب زمینی بهتر بود رفته و یا در هیچ جا وجود دارد برای سال 2020 سیب زمینی برای رفتن. و که در آن کشاورزان مواجه بودند با این وحشتناک, انتخاب, از بین بردن 2019 سیب زمینی بنابراین 2020s می تواند در رفتن وجود دارد و یا فقط اجازه دهید 2020s پوسیدگی در این زمینه و شخم زدن آنها را تحت."

در همین حال نرخ بیکاری بود خونتان در همه جا همراه با نیاز به مواد غذایی است.

"افرادی که تا به حال هرگز نیاز به مواد غذایی قبل از نیاز مواد غذایی بانک ها و این کشاورزان سیب زمینی است که آنها نیاز به خلاص شدن از شر" Balin گفت.

Ahearn که در رشد کشاورزی شهر اتللو حدود 65 مایلی شمال شرقی Yakima اما در حال حاضر زندگی در بوتهل, خواندن یک داستان در مورد وضع کشاورزان در زادگاه خود باعث او را به می خواهید به انجام چیزی. بنابراین او تماس Terragold مزارع در زادگاه خود.

"صاحب عج اوچوا ارائه شده پنج نیمه بار (سیب زمینی)," Ahearn گفت. "من گفت:" من یک وسیله نقلیه خصوصی و من نمی توانم آن است.' او گفت: "فقط آنچه را که شما نیاز دارید.'"

Ahearn تماس بانک های مواد غذایی و در حالی که آنها می خواستند سیب زمینی همراه با پیاز اهدا با هدف تولید کشاورزی در اتللو آنها نمی تواند آنها را شل و نه در کیف.

که وقتی شخص ساده و Pasztor بنیانگذار و صاحب کشاورز, قورباغه, یک سازمان غیر انتفاعی است که اجازه می دهد تا کودکان و خانواده های رشد مواد غذایی خود را در پا.

او ارائه شده جعبه برای قرار دادن تولید در و در حال حاضر یک سیستم توزیع با بانک های مواد غذایی برای دیگر برنامه های او در حال اجرا بود.

"این طبیعی بود و در اینجا ما با داشتن ذخیره 2 میلیون پوند (تولید)," Pasztor گفت.

EastWest مواد غذایی نجات قابل توجهی از رشد اولیه کاروان در آغاز ممکن است. Ahearn, Balin و Pasztor هستند بنیانگذاران و مدیران. Ahearn با مخاطبین خود را در صنعت مواد غذایی دستگیره خرید Pasztor نظارت بر بسته بندی و تحویل از مزرعه خود را در وودینویل و Balin دسته همه جزئیات عملیاتی.

"تمام چیزی بود بسیار آلی و زمان در زندگی خود را تقریبا بلافاصله گفت:" Balin که رئيس جمهور از سازمان است. "در حال حاضر ما کاملا داوطلب پرداخت نشده کارکنان از حدود 11 اصلی افرادی که در حال انجام جنبه های مختلف آن است. ما حدود 500 آدرس ایمیل و نیم داوطلب هستند و نیم دیگر اهدا کنندگان هستند."

Ahearn حال حاضر با بسیاری از مزارع در شرق واشنگتن است. مهم بود که به او "که در من پرسیدن جامعه کشاورزی است که من در برای هدیه دادن محصولات خود را به صورت رایگان."

"ما آن را اگر آنها می خواهند به آن دور به صورت رایگان, اما من همیشه می خواستم برای پیدا کردن از کشاورز چه نیازهای خود بودند چه هزینه های خود بودند و حداقل سعی کنید برای پوشش هزینه های خود را" Ahearn گفت.

بسیاری از کمک های مالی به پرداخت کشاورزان است.

زمانی که این سازمان آغاز شد سیب زمینی و پیاز که در حال برداشت شده است. در حال حاضر برداشت در حال انتقال به میوه.

"نیاز (پول) است و حتی بیشتر شدید چون میوه باید سرد شود" Balin گفت. "و به تاریخ ما هنوز هم لازم نیست که هر تبرید ظرفیت. بنابراین ما بزرگترین نیاز علاوه بر بودجه سردخانه برای میوه و شیر و تخم مرغ است."

Ahearn گفت: او می خواست برای جلوگیری از زمانی که این سازمان رسیده 70000 پوند از نجات تولید به طوری که او می تواند به صرف زمان بیشتری را با خانواده خود و کسب و کارهای دیگر.

"Timewise من انجام شد اما آنها به من نشان داد که جوامع و افرادی که به آن نیاز و آن جامعه که گفت:" شما نمی توانید stop,', " او گفت:. "آن شده است فوق العاده و چشم باز تجربه در مورد مطلق نیاز است که ما در حال تجربه. من خیلی هماهنگ تر نسبت به ناامنی غذایی مسائل در منطقه ما و دولت ما."

هدف در حال حاضر 10 میلیون پوند از مواد غذایی نجات که Balin گفت را 250.000 دلار در کمک های مالی در علاوه بر این به صدها داوطلب ساعت برای بسته بندی و تحویل.

"در حال حاضر و اوت ما بسیار مطمئن خواهد بود که ما در حال حرکت 300-به علاوه هزار پوند در هفته" Ahearn گفت. "من می دانستم که من تا به حال این اتصالات را در دست چپ من (کشاورزان) و این نیاز در دست راست من (ناامنی غذایی) و آن را فقط یک ماده از اتصال نقطه."

نتایج شده اند لذت بخش برای Balin که جواب داد: Ahearn اصلی درخواست چرا که او تا به حال یک کامیون.

"این شگفت انگیز است و به راحتی مهم ترین چیزی که من همیشه در زندگی من انجام" گفت: Balin که نگرانی در مورد حتی بدتر از کمبود مواد غذایی به عنوان coronavirus موارد همچنان به سنبله.

Pasztor گفت: ضروری است این سازمان به هدف خود می رسد.

"است که به اتفاق می افتد," او گفت:. "ما رو به خاطر خرید مواد غذایی به دلیل, اگر ما را نمی, ما در حال رفتن به کشاورزان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن