جت های Laine در پست قرنطینه هاکی: 'من بازی است که احتمالا تو نگاه وحشتناک'

Patrik Laine مشتاق به بازگشت بر روی یخ.به Winnipeg Jets تیرانداز از خفا نیز می داند که پست قرنطینه هاکی خواهد

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

Patrik Laine مشتاق به بازگشت بر روی یخ.

به Winnipeg Jets تیرانداز از خفا نیز می داند که پست قرنطینه هاکی خواهد شد از ویژگی های زیادی از زنگ زدگی — حداقل در ابتدا — اگر NHL می شود چراغ سبز برای بازگشت این تابستان.

"بازی من احتمالا میخوام نگاه وحشتناک از آنجا که من نمی skated برای دو ماه" لین " در یک ویدیو کنفرانس تلفنی با خبرنگاران جمعه. "این همیشه یک مبارزه برای بازگشت پس از یک دوره طولانی زمانی که شما نمی skated."

NHL بود که مجبور به توقف فصل آن در ماه مارس به دلیل COVID-19 همه گیر و NHL بازیکنان ارتباط اعتقاد به صعود نسبت به توافق در 24 تیم حذفی فرمت که 12 باشگاه از شرق و کنفرانس غرب رقابت برای جام استنلی.

لازم به ذکر است که حتی اگر چارچوب سیمانی تعدادی از مسائل باقی مانده از جمله گرفتن رفتن جلوتر از دولت و مقامات بهداشت زمان و مکان و روش تست و اطمینان از ایمنی از همه درگیر.

لین گفت که در حالی که بازی خود را ممکن است خشن در اطراف لبه های اولیه را نباید برای NHLers به نوسان از چیزهایی.

"اگر وجود دارد یک اردوگاه آموزشی یا چیزی شبیه به آن, من فکر می کنم آن را خوب اجرا حذفی پس از همه استراحت و امیدوارم سالم گفت:" 22 ساله. "من فکر می کنم آن را بزرگ خواهد بود حذفی اجرا شود."

لین که در بازگشت به خانه در فنلاند به حال 28 اهداف و 63 امتیاز از طریق 68 بازی وقتی NHL به حالت تعلیق در آن فصل 12 مارس در میان گسترش رمان شیوع کروناویروس.

شناخته شده به عنوان خالص گلزن زمانی که او وارد لیگ به عنوان شماره 2 انتخاب کنید پشت Auston ماتیوز در سال 2016 NHL پیش نویس Laine 35 کمک در 2019-20 در حال حاضر هفت بهتر از قبلی خود را حرفه ای بالا است.

او به طور متوسط 40 اهداف خود را بیش از دو کمپین اما تا به حال فقط 50 امتیاز (30 اهداف 20 کمک) در 2018-19 قبل از بازگشت این فصل است.

"من در زمان برخی از گام های بزرگ در این سال به خصوص در تمام اطراف بازی" Laine گفت. "این اولین بار در زندگی حرفه ای من من تا به حال کمک بیشتری از اهداف بنابراین امیدوارم که قصد ندارم به اتفاق می افتد دوباره.

"همه اطراف بازی خوب بود این سال است. نوع (کردم) برخی از سازگاری بیشتری از بازی من. آن را یک سال خوب. بیش از حد بد ما تا به حال برای جلوگیری از این فصل است."

لین گفت: او انجام شده است بهترین خود را به ماندن در شکل بازی بسیاری از گلف و تماشای فیلم ها به تصویب زمان.

اما بر خلاف برخی از دیگر NHLers یک چیز او نیست تلاش, اسکیت: "نه کاملا."

در حال حاضر یک جانباز از 305 به طور منظم فصل بازی و 23 پس از فصل مسابقات, Laine ندارد یک مشکل با 24 تیم حذفی.

"من فقط می خواهم به بازی و من می توانید انجام دهید هر آنچه که فرمت آنها تصمیم," او گفت:. "این هنوز هاکی, اما من نمی ذهن فرمت. آن را یک مسئله برای من است."

و اگر دو بازیگری بودند که در این پست از فصل حباب زمانی که بازی متوقف شد مجبور هستند به طور بالقوه قرنطینه در هتل ها برای ماه ها در پایان است که هم OK.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من باید به کامپیوتر من به طوری که من می توانید برخی از بازی های ویدئویی," او گفت:. "این خواهد بود خسته کننده است اما اگر این چیزی است که آن نیاز به بازی هاکی در تابستان امسال که با من خوب. من از ذهن نیست و من لازم نیست به همه جا بروم اما من در اتاق هتل. به طوری که می تواند فقط در حالت عادی برای من در جاده ها است.

"در صورتی که لازم باشد من مهم نیست, آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن