فوتبال اجرایی هشدار '100 باشگاه' ورشکسته

ژنو—فوتبال چهره از دست دادن بسیاری از باشگاه ها به ورشکستگی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.کاهش سرعت در چن

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

ژنو—فوتبال چهره از دست دادن بسیاری از باشگاه ها به ورشکستگی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

کاهش سرعت در چند میلیارد دلاری انتقال بازار و ممکن است به صورت پیش فرض در پرداخت از بازیکن معاملات ساخته شده قبل از خاموش شدن بودند عنوان کرد نگرانی در بحث میزبانی جام جهانی-حمایت مرکز تحقیقات در روز چهارشنبه.

"من فکر می کنم بزرگترین تهدید برای باشگاه فوتبال در شش ماه آینده است برای رفتن به بقای کوچکتر باشگاه" Lokomotiva زاگرب مدیر دنیس Gudasic گفت.

Gudasic هشدار داده بود که "شدید وضعیت موجب آن ما شاید 100 یا 200 باشگاه ورشکسته در ماه سپتامبر یا اکتبر" اگر چالش های پیش کوچکتر باشگاه ها را درک نمی کنند.

باشگاه در سراسر اروپا محروم شده اند تجاری درآمد با هیچ بازی در بسیاری از کشورها برای حداقل دو ماه و تنها فن-رایگان بازی خالی در استادیوم به احتمال زیاد برای سال آینده.

بازگشت در ماه مارس باشگاه اروپا انجمن (ECA) رهبر Andrea Agnelli پیش بینی شده باشگاه رو "یک تهدید وجودی." این یوونتوس رئیس جمهور توصیف شیوع کروناویروس به عنوان "بزرگترین چالش ما بازی و صنعت تا به حال با آن مواجه است."

در حال حاضر بسیاری از باشگاه ها به دنبال غنی لیگ برای تکمیل فصل خود را به طوری که پول پرداخت شده توسط رسانههای برای انجام قرارداد می تواند به احیای بازار نقل و انتقالات.

"این جایی است که وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت" Gudasic و افزود: در برخی از باشگاه ها در کرواسی از نظر بودجه تبدیل شده بود "در واقع معتاد" برای انتقال درآمد حاصل از سابق خود بازیکنان است.

نظرات خود را در آمد آنلاین پنل بحث میزبانی توسط مرکز بین المللی ورزشی مطالعات (CIES) در دانشگاه نوشاتل در سوئیس.

باشگاه ورشکسته می تواند در انتظار اقساط ناشی از بازیکن معاملات ساخته شده در دو سال گذشته دانشگاه علمی Raffaele Poli هشدار داد

"من مطمئن هستم که همه باشگاه ها قادر خواهد بود به پرداخت" Poli یک تحلیلگر برجسته انتقال ارزش ها در سراسر جهان گفت.

باشگاه ها در کشورهای اروپای شرقی مانند کرواسی هنوز هم می تواند معاملات در یک کندتر بازار نقل و انتقالات منچستر یونایتد, طلایه دار Piotr Sadowski گفت.

بازیکنان وجود دارد در دسترس خواهد بود در کمتر از هزینه از باشگاه در پرتغال یا فرانسه, او گفت:.

تمدید نقل و انتقالات نیز کمک به احیای بازار های ایالات دیده بانی گفت: پیشنهاد "غیر رسمی ایران" قرار گرفته بود در مورد ایده.

فیفا ورزش جهان را در بدن حاکم موافقت کرده است که انعطاف پذیر با نمونه مرداد ماه دوره تجاری در اروپا به عنوان وجود دارد بدون وضوح زمانی که فصل جاری به پایان خواهد رسید و 2020-21 مبارزات انتخاباتی آغاز خواهد شد.

"این امر می تواند یک ایده خوب را به مانند یک شش ماه پنجره انتقال از تابستان به زمستان 2021," Sadowski گفت. "آن را به تمام کسانی که در باشگاه ها فرصتی برای برنامه ریزی بهتر و انتقالات و بودجه خود را."

خواسته در مورد روند احتمال کاهش یافته انتقال بازار کارشناسان صنعت با اشاره به این ایده از باشگاه پذیرش کمتر پول نقد به جلو برای بازیکنان با پول بیشتر backloaded در بالاتر فروش-در بند و پاداش مشروط بر اجرای برنامه. بیشتر وام می پردازد همچنین به نظر می رسد به احتمال زیاد.

هر چند حتی باشگاه انگلیسی در صورت مشکلات اگر پخش معاملات نیست کامل پرداخت می شود این شکاف ثروت در اروپا برجسته شد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

هر باشگاه لیگ برتر هنوز پرداخت ده ها میلیون دلار در این فصل در حالی که کرواتی باشگاه دریافت 150,000 یورو ($162,000 آمریکا) سالانه از تلویزیون داخلی درآمد Gudasic گفت.

Gudasic پیشنهاد باشگاه با یک نام تجاری جهانی خواهد ماند: "اجازه دهید آن صورت, ECA نیست به نمایندگی کوچکتر باشگاه است."

"در حال حاضر ما در حال انتظار برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد در اروپا" به Lokomotiva مدیر گفت. "این بسیار دشوار است (برای دیدن) زمانی که و یا اگر وضعیت دوباره به حالت عادی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن