اخبار و یادداشت ها در بازگشایی برنامه در سراسر جهان ورزش

ورزشی در سراسر جهان در حال تلاش برای بازگشایی با خیال راحت در طول بیماری همه گیر. در اینجا برخی از آخرین تحولا

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

ورزشی در سراسر جهان در حال تلاش برای بازگشایی با خیال راحت در طول بیماری همه گیر. در اینجا برخی از آخرین تحولات:

NWSL

اورلاندو غرور از جمله کانادا بین المللی ارین مک لئود و Shelina Zadorsky کشیده از آینده ملی فوتبال زنان لیگ چالش های جام حذفی پس از شش مثبت COVID-19 آزمون در میان بازیکنان و کادر. این NWSL انتظار می رود که برای اولین بار عمده آمریکای شمالی لیگ به بازگشت به بازی در حال حاضر با هشت تیم شروع شنبه در ایالت یوتا است.

WNBA

Jonquel جونز, ستاره مرکز کانکتیکات, خورشید, اولین WNBA بازیکن به تصمیم گیری در برابر بازی های این فصل به دلیل بیماری همه گیر. لیگ برتر برنامه بازی 22-برنامه بازی در فلوریدا شروع و در اواخر ماه جولای بدون تماشاگر. بازیکنان باید تا روز شنبه برای انتخاب کردن.

تنیس

یک روز پس از بالا-20 بازیکن تنیس گریگور دیمیترو اعلام کرد او COVID-19, تعطیلات آخر هفته خود حریف برنا Coric همچنین آزمایش مثبت است. بقیه از نمایشگاه مسابقات در کرواسی برگزار برتر نواک جوکوویچ, لغو شد و ده ها تن از بازیکنان و مسئولان و تماشاگران بودند که تست شده است.

NHL

فاز دوم NHL بازگشایی برنامه اجازه خواهد داد که بر روی یخ تمرینات با 12 بازیکن افزایش از شش شروع روز سه شنبه. آموزش کامل اردوگاه باقی می ماند برنامه ریزی برای باز کردن جولای 10. لیگ گفت: 11 بازیکن تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از محدود تمرینات را از سر گرفت و در ژوئن 8.

PGA

اولین عمده در PGA تنظیم برنامه برای سال 2020 PGA قهرمانی در هاردینگ پارک در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد بدون تماشاگر شروع Aug. 6. هیچ تصمیم گیری ساخته شده در مورد گالری برای آمریکا باز (Sept. 17 تا 20 در نیویورک) یا کارشناسی ارشد (Nov. 12 تا 15 در آگوستا). باز بریتانیا لغو شده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب