با سه غرق شدگی در هفته اسپوکن رودخانه ایمنی شروع می شود با ژاکت زندگی - سه شنبه, 02 ژوئیه سال 2020 PST

با آب و هوای گرم و روز استقلال در دست مردمی خواهد بود رهبری را در droves به آبهای منطقه به قایق ماهی یا فقط سر

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

با آب و هوای گرم و روز استقلال در دست مردمی خواهد بود رهبری را در droves به آبهای منطقه به قایق ماهی یا فقط سرد کردن در طول تعطیلات آخر هفته. در حالی که هر یک از آن آب محدود به فعالیت های تایید شده توصیه می شود در خارج از منزل, تفریح, تمام آنها با اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از امن و سالم زمان خوبی برای همه است.

پوشیدن کرم های ضد آفتاب. هیدرات. متوسط مصرف الکل.

و بالاتر از همه چیز: اگر شما رهبری را در یک قایق کایاک paddleboard یا لوله آخر این هفته و یا هر – پوشیدن یک ژاکت زندگی.

در حال حاضر این تابستان وجود داشته است سه غرق شدن مرگ و میر در اسپوکن رودخانه. هیچ یک از قربانیان به پوشیدن یک ژاکت زندگی.

بدن از 61 سال سن هاوزر دریاچه مردی که سقوط به رودخانه در کربین پارک در حالی که قایقرانی شنبه شب شد صبح روز یکشنبه دوم غرق شدن در پست فالز پارک در روز به عنوان بسیاری از با توجه به Bonner شهرستان کلانتر دفتر.

مقامات گفت که او سقوط به رودخانه پس از راه اندازی کایاک برگزاری دو ژاکت زندگی-پوشیدن کودکان است. کایاک آمار برخی از رپیدز و تمام سرنشینان دریا فرستاده شدند. کودکان رسیده ساحل. مردی که با پوشیدن یک ژاکت زندگی نیست.

که حادثه به دنبال یک حادثه جمعه شب در همان منطقه که 35 ساله اسپوکین ولی مرد غرق شده در حالی که تلاش برای بازیابی همسر و فرزند خود را از یک قایق پارویی اسکیموها که تا به حال واژگون در کربین پارک. زن و کودک بودند که با پوشیدن جلیقه نجات ساخته شده آن را به ایمنی. مردی که با پوشیدن یک ژاکت زندگی نیست.

Jaspreet Turna, 28, غرق شدند در حالی که لوله از رودخانه در ژوئن 23, معاینات پزشکی گفت: پنج شنبه. Turna شد شناور رودخانه با یک گروه از دوستان که در انجمن زده یک پل در نزدیکی پشتیبانی پارک مردم در اسپوکن و او انداخته بود از لوله. حداقل یک عضو دیگر این گروه تلاش ناموفق برای نجات Turna. او با پوشیدن یک ژاکت زندگی یا.

و در روز سه شنبه KHQ گزارش یک داستان دو زن است که نجات یک پسر 4 ساله در اسپوکن رودخانه در رودخانه کاج پارک.

متاسفانه این داستان مشترک در طول ماه های تابستان – بلکه تا حد زیادی قابل پیشگیری به سادگی با پوشیدن شناوری دستگاه.

دیو, Jackson, 63, یک معلم در, Lewis and Clark, دبیرستان, زندگی در اسپوکن رودخانه در غرب مرکزی. جکسون است مشتاق شناور و برآورد او را در رودخانه 50-90 بار در تابستان برخی از بار سه بار در روز.

"من نوع بسیار به طور منظم در آب و یا پایین در اطراف آب چهار یا پنج ساعت در روز" جکسون گفت.

جکسون بود بیرون کشیدن از رودخانه در روز سه شنبه به عنوان پلیس و امداد و نجات بودند بررسی و تمیز کردن پس از Turna بدن واقع شده بود.

"من وجود دارد درست بعد از آنها کشیده او را" جکسون گفت. "و من می بینم که بچه ها قبل از."

در حالی که در رودخانه پیش از آن در روز Jackson به نام سه مرد و پرسید: اگر آنها تا به حال زندگی کت. اما مانند بسیاری که جکسون برخورد بدون دستگاه های شناوری او دست تکان داد ،

"من نه رودخانه پلیس. من نمی خواهم به," او گفت:. "منظورم این است که من می خواهم به در رودخانه برای لذت و آرامش و نه به علت استرس و اضطراب, اما گاهی اوقات من فقط من در خلق و خوی است."

بعد در صحنه Jackson بازگو تسلی و صحبت کردن با یکی از این مردان بود که با Turna.

"من گفت:" این احتمالا زمان مناسب نیست و یا جایی برای من به این می گویند اما من ... فقط می خواهم بگویم من 63 سال است. من شناور در رودخانه هر روز و گاهی دو بار و گاهی سه بار پس از سال 2014 و شاید شما می دانید 'X' تعداد صد بار ... " و او به پایان رسید من جمله. او گفت: "و شما همیشه فرسوده یک ژاکت زندگی.' و من گفت: "بله." "

شرایط رودخانه هستند به طوری که هر کسی که در پی غرق شدن کشتی بدون ژاکت و یا شناوری دستگاه می تواند خود را در مشکل.

"شما می دانید این آب بزرگ است در حال حاضر" جکسون گفت. "وجود دارد یک زن و شوهر از نقاط که شما در حال حاضر که رودخانه را فقط به شما است که شما نمی توانید در ماه های ژوئیه و اوت.

"این نوع از بی رحم و شما می دانید آن را و آن را. و آن را سریع است."

اگر شما توجه نمی کند و یا داشتن سرگرم کننده بیش از حد یا بیش از حد بسیاری از آن می تواند یک دستور غذا برای فاجعه است. اما در آن شرایط می تواند به کاهش با پوشیدن درستی اتصالات ژاکت زندگی.

جکسون برآورد 75 درصد از مردم با او برخورد و در رودخانه ها با وجدان و با پوشیدن جلیقه نجات.

"شما می دانید یک یا دو آبجو و تمام طول می کشد برای دریافت, شما می دانید بدبختانه عقب – که شما می توانید بدبختانه رو به عقب در هر زمان بر روی رودخانه که هر ماه ، و شما را به یک جرعه از آب و شما وحشت و شما لازم نیست که یک ژاکت ، منظورم موفق باشید. من نمی دانم چگونه شما می خواهم برای زنده ماندن."

جکسون می خواهد مردم را به لذت بردن از رودخانه اما آن را با خیال راحت به طوری که آنها می تواند بازگشت به لذت بردن از آن یکی دیگر از روز.

"ما بسیار خوش شانس به این منابع شگفت انگیز در شهر ما," او گفت:. "این به این دلیل است که ما اینجا هستیم. این رودخانه به دلیل اسپوکن وجود دارد. این رگ های حیاتی و منبع."

دیو نیکولز را می توان در رسید (509) 828-9311 یا daven@spokesman.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب