لوئیس همیلتون خالی می شود احساس فکر کردن در مورد فرمول یک بدون طرفداران

پاریس—رانندگی در اطراف فرمول یک آهنگ بدون طرفداران تشویق در Silverstone و Monza خواهد به معنای واقعی کلمه احسا

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

پاریس—رانندگی در اطراف فرمول یک آهنگ بدون طرفداران تشویق در Silverstone و Monza خواهد به معنای واقعی کلمه احساس "بسیار خالی" برای قهرمان جهان لوئیس همیلتون.

اول 10 مسابقه این فصل بوده است به تعویق افتاده و یا لغو در میان بیماری همه گیر کوروناویروس با یاد جایزه بزرگ موناکو اوراق برای اولین بار در 66 سال است.

F1 همچنان امیدوار است که فصل شروع می شود در اوایل ماه جولای با doubleheader در جایزه بزرگ اتریش و 15-18 از 22 برنامه ریزی مسابقات می تواند در عین حال باید تکمیل شود.

اما همه آنها برگزار خواهد شد بدون هیچ گونه طرفداران تا زمانی که آن را بی خطر است.

"این رفتن به بسیار خالی" همیلتون گفت: فراخوانی این رام فضای پیش فصل تست در اسپانیا.

"برای ما آن را به مانند یک آزمون بعد احتمالا حتی بدتر از روز آزمون در یک معنا" مرسدس راننده گفت:. "در روز آزمون وجود ندارد مقدار زیادی از مردم در بارسلونا اما هنوز هم وجود دارد برخی از."

اما هر مسابقه ای را ارائه می کنند افزایش خوش آمدید به مردم در طول مستند.

"من در گرفتن پیام از مردم در سراسر جهان که در حال مبارزه در این دوره از آنجا که آنها در حال گرفتن به تماشای ورزش" همیلتون گفت: در ویدئویی ارسال شده توسط مرسدس بنز. "این فقط نشان می دهد چقدر مهم ورزش در زندگی مردم آن به ارمغان می آورد همه ما با هم و آن را بسیار هیجان انگیز و فریبنده. من نمی دانم که چگونه هیجان انگیز آن می گذرد برای مردم به تماشای آن در تلویزیون, اما آن را به بهتر از هیچ چیز است."

همیلتون ستایش شد علنا سوال که آیا فصل-افتتاح استرالیا GP باید بروید در 15 مارس. آن را در نهایت اما تنها دو روز قبل و با طرفداران هنوز صف بندی.

همیلتون استفاده کرده بودند اولین اخبار رسمی کنفرانس با رانندگان F1 می گویند او شوکه شده بود که سازمان برنامه ریزی برای ادامه مسابقه که جذب بیش از 300 ، 000 نفر در طول چهار روز.

مک لارن انصراف حتی قبل از لغو پس از یک عضو تیم آزمایش مثبت برای coronavirus. مرسدس نوشت به بدن حاکم FIA و F1 درخواست لغو شده بود و شروع به آماده سازی به ترک قبل از این تصمیم اعلام شد.

کل تجربه در ملبورن بود merry-go-round از عدم قطعیت.

"این واقعا یک شوک به سیستم. بدیهی است که شنبه من تا به حال نظر من نظر از اینکه آیا یا نه ما باید شده اند وجود دارد," همیلتون گفت. "پس از آن از خواب بیدار و بعد صادقانه با شور و هیجان است که من قصد دارم برای گرفتن داخل ماشین — و سپس به شنیدن این که ما در حال رفتن به رفتن به آهنگ. آن را بسیار حقیقی."

همیلتون خود ساخته F1 اولین بار در سال 2007 برنده خود را به عنوان اولین سال بعد با مک لارن قبل از اضافه کردن پنج بیشتر با مرسدس بنز. آن سال شد یک گردباد از مسافرت های بین المللی با همیلتون برنده 84 از 250 نژاد او وارد شده است.

"این اولین بار است که من می توانم به یاد داشته باشید که من در یک مکان به مدت شش هفته; آن را بسیار غیر معمول توجه ما همیشه در جاده" همیلتون گفت. "(از آن) گرفته و برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به."

در میان تمام عدم قطعیت یک چیز همیلتون موفق به کنترل وزن خود را.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

پس از وارد در پیش فصل تست در فوریه در مسلما بهترین شکل کار خود را با وجود اینکه 35 سال Hamilton مانده است به طور کامل مناسب است.

"من فکر می کنم وزن من احتمالا در آنجا ماند و در اطراف همان. این زمان به شما می دهد زمان بیشتری به تمرکز بر روی چیزهایی که در این زمینه ضعف — خسته کننده چیزهایی مانند ماهیچه های ساق پا" همیلتون گفت. "وجود دارد نقاط قوت و ضعف در تمام بدن ما است. زمانی که شما رفتن به سالن ورزش, اغلب شما کار عضلات بزرگ اما نه لزوما آنهایی که کوچک است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب