طراحی شده توسط گیاهان: بدون استخوان را در مورد آن – meatless جهان ممکن است کاهش تاثیر COVID-19; وگان کوبا دستور ساندویچ - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

آیا شما چک در وگان شما دوستان به تازگی ؟ سعی کنید به دنبال در ابر نه فقط پایین جاده از El Dorado, یک مایل چند

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

آیا شما چک در وگان شما دوستان به تازگی ؟

سعی کنید به دنبال در ابر نه فقط پایین جاده از El Dorado, یک مایل چند گذشته گلدان از طلا در پایان رنگین کمان.

شانس هستند آنها هنوز هم وجود دارد – در بهشت. چرا ؟ چون یک حرفه ای-کارخانه-بر اساس برچسب روند در توییتر. روند – در طول COVID-19, خشونت پلیس اعتراض و اندوه بر روی یک پلت فرم اسیر توسط یک sniveling عصبانی مرد در قلعه بالا: #theendofmeatishere.

این همه زمانی آغاز شد که نیویورک تایمز داستان – به درستی با عنوان "پایان گوشت است که در اینجا" – قادر به ضبط به طور خلاصه كمبود زده افکن مدرن رسانه های اجتماعی منجر به یک گردباد از نرم افزار - و (عمدتا) ضد وگان کرد.

آن چه دیگران قبل از آن قادر: آن را موجز و متد گذاشته و از تمام مزایای یک رژیم غذایی گیاهی در حالی که به طور همزمان از بین بردن چندین اسطوره ها است. مانند آنچه که ما نیاز به پروتئین حیوانی (ما نیست) یا این که کشاورزان را رنج می برند اغلب اگر ما اجازه این کارخانه کشاورزی سیستم به سقوط (آنها نمی خواهد).

بخشی که به من زده ترین, اگر چه, آن ادعای اطراف گوشت را در نقش COVID-19 – و چگونه این بیماری همه گیر ممکن است وجود داشته باشد بدون آن. با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از 3 از 4 جدید و یا در حال ظهور عفونی بیماری های زئونوز – بدین معنی که از حیوانات به انسان, اولیه خیابان در حال مصرف است.

به یاد داشته باشید سال 2002 شیوع سارس? سازمان بهداشت جهانی مرتبط با آن به نوعی از حیوانات, هر چند منشاء آن نامشخص است. چگونه در مورد آنفولانزای مرغی ؟ آنفولانزای خوکی ؟ رمز و راز خود منبع نیست.

بیشتر چه, ما شکسته رابطه با حیوانات مصرف نگه می دارد پیدا کردن راه خود را به غذاهای دیگر. در سال 2018 غذا و دارو مورد بررسی کارخانه پرورشی گاو به عنوان یک منبع عظیم E. coli آلودگی کاهو. E. coli باکتری است که در درجه اول زندگی در روده.

با توجه به مطالعه از ایالات متحده وزارت کشاورزی داده ها در مزارع کارخانه در یوما شهرستان در آریزونا توسط foodandwaterwatch.org, "نمونه ای از نزدیکی کانال آبیاری, آب, آزمایش مثبت برای همان سویه E. coli است که باعث شیوع. کانال نزدیک به یک CAFO است که می تواند نگه دارید بیش از 100,000 سر گاو در هر زمان."

و در حالی که این صنعت تا به کشف راه حل هوشمندانه برای E. coli در گوشت گاو خود را – عمدتا با شستن گوشت در آمونیاک قبل از آن حمل می شود و ما هنوز هم در برخورد با مواد غذایی به یاد می آورد مانند ساعت ،

که همه می گویند ما می توانیم نقطه به بازار به عنوان زمین پرورش برای COVID-19 و سایر باکتری های مضر است. اما چرا تماس بیل با بیل کندن? مصرف گوشت آسیب رساندن به بیش از فقط حیوانات و محیط زیست.

آن را آسیب رساندن جمعی ما سلامت است.

من فقط راه حل برای کمک به آمادگی شما گوشت-خوردن رژیم غذایی: یک گیاهخوار, گوشت, دوستداران ساندویچ با تمام مظاهر و طعم واقعی معامله.

این یک کوبا. و در حالی که من به احتمال زیاد به از دست دادن مقدار زیادی از من وگان یزدی برای ارائه یک دستور غذا با تن از "جعلی" محصولات من اهمیتی نمی دهند. آن را خوشمزه, این گیاه بر اساس و آن را (امیدوارم) که برآورده ولع مصرف گوشت.

وگان کوبا ساندویچ

1 قرص نان فرانسوی

کره گیاهی

یک بسته توفو شرکت

ساندویچ به سبک قطعه قطعه سس گوجه فرنگی ترشی

وگان پنیر (من ترجیح می دهم چائو خامه اصلی)

وگان دلی گوشت (من ترجیح می دهم Tofurkey فر بو داده)

خردل

1 دسته گشنیز

½ دسته جعفری

2 حبه سیر

1 آهک juiced

1 هالاپینیو

¼ فنجان روغن زیتون

1 قاشق غذا خوری سرکه شراب سفید

نمک

شروع با توفو و موجو ورد سس خوشمزه و تازه و سس تند برای پوشش توفو.

تکه توفو به ¼ اینچ اسلب و ترک را در یک حوله کاغذی-اندود ورق پخت برای 10-15 دقیقه. انتقال به یک کاغذ اندود ورق پخت و پخت 25 دقیقه در دمای 400 درجه.

در حالی که توفو پخت محل گشنیز و جعفری را در یک پردازنده مواد غذایی. خلال سیر و فلفل هالوپینو و اضافه کردن آنها را به مخلوط. پوشش با روغن و سرکه و آب آهک کمی نمک بپاشید و مخلوط کنید تا ابکی با تکه های.

برش نان فرانسوی از وسط به درازا سپس به ساندویچ اندازه. جای یک ماهی تابه روی حرارت متوسط به بالا و تست داخل هر بخش تا زمانی که آن را از یک نور طلایی رنگ قهوه ای است.

زمانی که توفو یک نور طلایی قهوه ای روی تمام لبه های آن را حذف از اجاق سرد و سپس خفه کردن آن در موجو ورد سس.

فشار گاز خردل در هر دو برش نان در بخشی که در حال حاضر قهوه ای از toasting سپس لایه توفو دلی گوشت و پنیر و دو برش از سس گوجه فرنگی ترشی در بالا.

را همان تابه که در آن نان تست به متوسط/متوسط به بالا و اضافه کردن کره گیاهی. جای ساندویچ در تابه تا پایین نور قهوه ای طلایی است. قبل از کوه در می رم بیش از آن کره بالا تکه نان به عنوان به خوبی.

هنگامی که در بالای آن فشار پایین – سخت است. ساندویچ باید خوب و صاف و بهترین ساندویچ وگان شما تا کنون ساخته شده در صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب