سالم اکمن-لارسون آماده به شغالها حذفی افزایش

گلندیل, ARIZ.—الیور اکمن-لارسون تا به حال عمل جراحی زانو در تابستان گذشته به طور کامل انتظار آن را به کمک به ا

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

گلندیل, ARIZ.—الیور اکمن-لارسون تا به حال عمل جراحی زانو در تابستان گذشته به طور کامل انتظار آن را به کمک به او سالم 2019-20 فصل است.

آریزونا شغالها کاپیتان به جای بازی با طولانی درد هرگز قادر به به طور کامل بهبود می یابند.

NHL shutdown با توجه به کروناویروس همه گیر بود یاس اما حداقل اجازه اکمن-لارسون زمان برای بازگشت به قدرت کامل است.

"این 2 1/2 ماه شده اند واقعا برای من خوب است," او گفت: در یک کنفرانس تلفنی در این هفته است. "من زانو احساس 100 درصد و من قادر به گرفتن قوی تر و سریع تر است."

اکمن-لارسون تا به حال یکی دیگر از جامد فصل در 2018-19 پایان دوم در این تیم با 44 امتیاز با 14 گل. او به نام NHL همه ستاره تیم برای پنجمین بار و در ادامه به یکی از NHL بهترین تهاجمی defencemen.

اکمن-لارسون تصمیم گرفتند به خارج از فصل عمل جراحی زانو به کمک یکی دیگر از پایین بدن صدمه و هرگز کاملا مناسب این فصل 10 خود را در NHL.

استراحت به او اجازه داد زمان برای التیام آیا به عنوان یک سفر بازگشت به خانه اش در سوئد.

بر خلاف آریزونا سوئد نمی تواند در مستند پس از همه گیر آمار و اکمن-لارسون در زمان استفاده, با استفاده از این زمان به درمان جسمی و ذهنی.

"با این ویروس رفتن در اطراف من نیست خیلی خوب احساس ذهنی" او گفت:. "رفتن به خانه و بودن در خانواده من واقعا کمک کرد که وضعیت. من بهره مند از فیزیکی بخش بودن دور است. برای روان بخش آن را خوب به دور از آن."

شغالها بازگشت به یخ این هفته برای آماده شدن برای از سرگیری این فصل است.

NHL و NHL بازیکنان' Association روز دوشنبه اعلام کرد یک توافق اخیر در بازگشت به بازی با فرمت. باید آن را به تصویب رساند لیگ از سر گرفته خواهد شد بازی در اوت. 1 با حضور 24 تیم اقدام در گسترش حذفی فرمت در دو hub شهرهای کانادا است.

شغالها غرب شماره 11 دانه باز خواهد شد در برابر نشویل در بهترین پنج سری در پست اول-فصل ظاهر پس از رسیدن به سال 2012 کنفرانس غرب نهایی.

"این فقط احساس می کند مانند آن را یک بازی متفاوت" گفت: اکمن-لارسون, تنها بازیکن باقی مانده از سال 2012 به تیم. "هر کس احساس می کند سریع تر و قوی تر است. من نمی دانم که چگونه به آن را حتی ممکن است اما در همان زمان آن را به سطح دیگری.

"من خوشحالم که من این شانس را به در پلی آف قبل از. وجود دارد بنابراین بسیاری از تیم های خوب و شما واقعا نمی دانید زمانی که شما در حال رفتن به فرصت است."

شغالها باید فرصتی برای ایجاد یک کمی سر و صدا در پس آنها وجود دارد.

اکمن-لارسون سالم است به عنوان فیل Kessel که دچار صدمات پس از داد و ستد از پیتسبورگ قبل از فصل است. آریزونا نیز یکی از بهترین goaltending tandems در Antti Raanta و دارسی Keumper که هر دو سالم نیز هست.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"برای ما یک فرصت و نشان می دهد که ما به اندازه کافی خوب به یک حذفی تیم, من فکر می کنم که بزرگ برای گروه ما در حال حرکت رو به جلو" اکمن-لارسون گفت.

سالم اکمن-لارسون آنها را می دهد یک فرصت برای حرکت به جلو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب