KFAN در طول COVID: چگونه یک ملت ورزشی ایستگاه های رادیویی بحث رشد بدون ورزش

KFAN است که نه تنها یکی از مهمترین و-گوش دادن به ایستگاه های رادیویی در شهرهای دوقلو آن جلب برخی از بالاترین —

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

KFAN است که نه تنها یکی از مهمترین و-گوش دادن به ایستگاه های رادیویی در شهرهای دوقلو آن جلب برخی از بالاترین — گاهی اوقات بالاترین — ورزشی بحث رتبه بندی در کشور است.

ایستگاه یک نیروگاه. اما آن را عادلانه به تعجب می کنم اگر یک جهانی همه گیر را سالم ضربه تند وشدید زدن در 100.3 FM پر زرق و اعداد. آیا مردم واقعا می خواهید برای گوش دادن به بحث ورزش رادیو هنگامی که وجود دارد هیچ زنده ورزش ؟ ایستگاه محبوبیت بود قرار داده و به سفت آزمون.

KFAN مدیر برنامه چاد ابوت می دانستم که آنچه تا به حال به انجام هیچ چیز. ایستگاه موفقیت ساخته شده است در آن شخصیت نه خود موضوع.

"ما واقعا نمی باید برای تغییر زیادی در مورد آنچه که ما انجام دهد. ایستگاه خود را ما خودمان ساخته شده است نه با تکیه بر ورزش برای انجام خوب را نشان می دهد و باید محتوای خوب" ابوت گفت. "من فکر می کنم که مطالب ما ارائه شده است برای سال های سال است که نمی تکیه بر ورزش لزوما به خوبی نشان می دهد رادیو چیزی است که ما از نوع فقط در ادامه به انجام یک کمی بیشتر. من فکر می کنم ما به نوعی رفت و به این شناخت که ما آماده برای انجام رادیویی برای مدت زمان طولانی بدون ورزش و ما شنوندگان و مشتریان است که گوش دادن به ما و تبلیغات با ما از آنجا که مدل و ما فقط از نوع مداوم با آن است."

در زمان, شما لحن به KFAN و شنیدن ورزشی بحث اما بسته به زمان از روز شما فقط به عنوان به احتمال زیاد برای آمدن در سراسر یک شوخی یک داستان شخصی یا شکست یک فشار دادن اخبار مهم. از 5:30 صبح تا 6:30 بعد از ظهر هر روز هفته, چهار, نشان می دهد, همه اصلی KFAN برنامه نویسی همه طراحی شده توسط میزبان با شخصیت های بسیار متفاوت اما مشابه استعدادهای آنچه را حمل ایستگاه با فردی خود را سبک و روش. و این همه می آید با هم به شکل از آنچه شناخته شده در سراسر کشور به عنوان به سادگی "فن."

"ما آموخته است که به عنوان یک ایستگاه رادیویی ... مدتی پیش که ما در مسیر موفقیت نیست برای رفتن به یک مقدار زیادی از ورزش است. آن رفتن به یک ترکیب خوب از همه چیز قدرت" سفر صبح نشان می دهد شرکت میزبان کریس Hawkey گفت. "من باور دارم که ساخته شده آن را آسان تر برای ما به عنوان ورزش خود را رهبر نیز قادر به انجام رادیو هنگامی که وجود دارد هیچ ورزشی به بحث در مورد. ما یک ایستگاه رادیویی ورزشی, اما بالاتر از همه چیز, ما خود را سرگرمی ایستگاه رادیویی به خوبی و که تغییر نکرده."

فن طرفداران باقی می ماند و همیشه وفادار حتی با هیچ ورزشی زندگی می کنند که در آن به صحبت می کنند. آن را به احتمال زیاد به طور کلی شنوندگان رادیو را شیب که مجموعه بعدی رتبه بندی نشان داد چرا که مردم گوش به رادیو در اتومبیل های خود را, و مردم با استفاده از اتومبیل های خود را کمتر در مینه سوتا در زمان اقامت در خانه سفارش دهید. اما ابوت گفت: برای هر شنونده رادیو از دست رفته در طول این دوره این ایستگاه به جای آن با حداقل یک تنظیم از طریق جریان و یا پادکست.

ورزشی یا نه KFAN همچنان به سرکوب.

"من فکر می کنم آن را فقط ثابت شده است که مدل ما برای KFAN کمی متنوع تر از خود ورزش های سنتی ایستگاه های رادیویی در سراسر کشور" ابوت گفت. "ما می خواهم به می گویند ما سوتا ایستگاه های رادیویی. مردم به ما به شنیدن ورزشی, اما آنها چوب در اطراف برای محتوای آن به شرح زیر است."

قدرت سفر

در حالی که این برنامه در یک ورزش ایستگاه Hawkey با اشاره به قدرت سفر صبح نشان می دهد خدمه در تلاش برای ارائه "سرویس کامل" برنامه.

آنها را به اطلاع شنونده در مورد موضوعات مختلف — برخی از آنها نیاز به دانستن دیگران بسیار نیست — اما آنها تا حد زیادی با هدف سرگرم کردن.

"من فکر می کنم ما فقط با استفاده از (ورزشی) به عنوان یک وسیله نقلیه به سپس به سرگرمی" شرکت میزبان پل "Meatsauce" لامبرت گفت.

هنوز Hawkey تخمین زده شاید 40 درصد از صبح نشان می دهد به طور معمول بر اساس ورزش است اما این تعداد به تازگی آغشته به 10 یا 15.

"چیزهایی که ما در حال تمرکز بر روی ورزش-حکیم ما حتی احساس ما بتواند در نی و من احساس شنوندگان می دانیم که به عنوان" Hawkey گفت. "بنابراین ما سعی می کنیم به انجام این کار است."

بنابراین Hawkey لامبرت و شرکت میزبان Cory یارو خم کرده خود را خلاق عضلات و amped تا خود را قبل از نشان دادن آماده است. با ورزش به عقب نشینی میزبان شب قبل از تمیز کاری اینترنت به صورت بالقوه موضوعات گفتگو — Hawkey اشاره کرد او در آنجا ماند تا بعد از حد معمول انجام این کار — و سپس با استفاده از خلاقیت خود را برای پیدا کردن مسیر را از وجود دارد.

آن را در سمت راست خود را wheelhouse.

"ما همیشه توصیف خودمان را به عنوان انجام بداهه" Hawkey گفت. "این چیزی است که ما رادیو نمایش است. ... ما اصلا بحث قبل نشان می دهد و ما لزوما نشستن و می گویند ما قصد داریم به بحث در مورد این یا ما قصد داریم به بحث در مورد آن. ما اجازه دهید نشان می دهد رول. ... هر کس من فکر می کنم پا کرده است تا بازی خود را."

یک سرویس کامل نشان می دهد به معنی coronavirus باید مورد بحث قرار گیرد. آن را اجتناب ناپذیر در این نقطه است. لامبرت گفت: Hawkey led شارژ در نشان دادن رویکرد به پوشش COVID-19 از ابتدا. میزبان تا به حال به اطلاع شنوندگان اما همچنین نمی خواهم به آنها را غرق.

"همه به دنبال یک نوع قطعه یا چیزی در این ویروس. این ویروس را احاطه کرده و هر کس. اما ما نیز باید برای پیدا کردن یک راه برای مثبت" لامبرت گفت. "انجام یک یا دو ساعت بر روی آن و یادآوری تمام این افرادی که در خانه هستند و یا قادر به کار نمی کند که چرا آنها قادر به کار نمی کند, من فقط فکر می کنم واقعا منفی است. ... ما قصد داریم به بحث در برای 15 دقیقه در مورد چگونه بسیاری از مردم فوت کرده اند و در ایالت نیویورک از آن اما ما آموزنده بود."

آنها به دنبال نور چه می شود که پیشرفت در یک واکسن افزایش تست و یا کسی که در انجام کاری خوب.

"مردم در حال تنظیم به عنوان فرار از (ویروس) بیشتر از زمان و اذعان داشت:" Hawkey گفت. "چگونه ما اعتصاب تعادل ؟ من مطمئن هستم که ما به صداقت. ما واقعا تلاش سخت است."

یک چیزی که آنها هنوز هم موفقیت در این است که خنده مردم از جمله یک دیگر در مورد چنین چیزهایی به عنوان زمانی که Hawkey پیشنهاد هفته گذشته او نمی خواهم به بازیگر و مدل کارمن الکترا پیوستن به او را در یک سفر به لاس وگاس چرا که او ترجیح می دهند به تمرکز بر روی او قمار.

"آیا شما لطفا خفه زیبا خود را،" یارو پکتیا میباشد. "من در تلاش برای بازی اسلات."

سه هنوز هم رفتن به استودیو هر روز صبح انجام دهید نشان می دهد در حالی که زیر سخت دورى و پاکیزگی اقدامات چیزی که Hawkey است "خیلی ممنون." او نیاز به قادر به دیدن لمبرت و یارو واکنش به چیزهایی که او می گوید و فقط صرف زمان با دوستان خود. این جدایی به توانایی خود را به بازی کردن یک دیگر و ایجاد بهترین نشان می دهد.

با اضافه بداهه و خارج از کاف کار لمبرت فکر می کند که نشان می دهد تنها بدست بهتر است به عنوان میزبان باید تنظیم برای راه های جدید برای انجام کارها. بیشتر آنها فقط صحبت کردن و بازی کردن یکی از دیگری بهتر هستند. در پایان روز قدرت سفر فقط به معنای یک پاتوق جلسه.

"ما به نوعی احساس شنوندگان ما بخشی از دوستان ما و همه ما اویختن با هم" Hawkey گفت. "به طوری که اگر آنها نمی تواند ترک خانه خود را برای رفتن به اویختن با دوستان خود حداقل آنها را وادار به قطع با قدرت سفر صبح نشان می دهد."

پل آلن نشان می دهد

پل آلن می داند که خود را ساعت 9 صبح تا ظهر وقت اسلات متفاوت از بقیه هسته "چهار" نشان می دهد روزانه در KFAN. آن است که "تا کنون بیشتر ورزش فشرده است." وجود ندارد با این استدلال که. او مینه سوتا ورزشی متعصب موعظه روزانه به گروه کر.

شاید که شما را در ماه های آینده بیشترین مشکل در آلن. تا به حال آلن رونق خود را با پیش نویس NFL پوشش. هرگز خود را در 21 سال در ایستگاه آلن حفر عمیق به پیش نویس ترانشه به عنوان او این بهار و تحلیل فروع با میکروسکوپ.

مطمئن وجود ندارد بسیار دیگری به بحث در مورد اما آلن نیز حس می خواهید از شنوندگان خود را به انجام این کار. در یک زمان و بدون زنده ورزشی, مردم, نیست, گرسنه برای پیش نویس پوشش ... آنها گرسنه بودند برای آن است.

"من احساس مردم واقعا از خوردن آن تا" آلن گفت. "آنچه من حتی بیشتر از من معمولا انجام دهید این است که من با تکیه بر کسانی که در NFL که من می تواند تعداد دفعات مشاهده. بنابراین من احساس من تا به حال پاسخ های دقیق برای مردم درست به پیش نویس است."

زمان و منابع آلن و دیگران در ایستگاه قرار داده و به که پوشش پرداخت می شود در یک راه بزرگ است. در حالی که رادیو اعداد هنوز به آمده ابوت گفت KFAN به ثمر رساند اوج تمام وقت در برخی از آنها جریان و تعامل اجتماعی متریک.

"عظیم بود," آلن گفت. "ما یک پیش نویس شب با من (تحلیلگر فوتبال) پل Charchian و (سابق Vikings linebacker) بن Leber و وجود این دوربین کمی بر همه من سه تا چانه و انقباض طبیعت و فقط دهها هزار نفر از مردم به تماشای آن. من فقط تجربه هرگز چیزی شبیه به آن از طریق KFAN."

اما این پیش نویس را تصویب کرده است بنابراین در حال حاضر چه ؟ آلن در زمان نهایی سه روز از این هفته در بخش به شکل که. او با نشان دادن او قرار داده و از روز شنبه که می خورد در او. او احساس می کند آنها نبوده است جریان به عنوان هموار به عنوان آنها معمولا انجام دهد.

اما او یک طرح در حال حرکت رو به جلو است. آلن است که هنوز هم ایستگاه اصلی ورزشی نمایش باقی خواهد ماند و به عنوان چنین بدون هیچ گونه بازی ها به بحث در مورد. او می تواند "برنده" با جالب Vikings مطالب در هر نقطه در این سال خواهد شد و در ادامه به بحث در مورد وایکینگ ها در طول.

"اما شما فقط نمی تواند انجام دهد و نه بخش است که هر روز" آلن گفت.

بنابراین او باید بیشتر در چت خصوصی با کسانی که در NFL, پیدا کردن "غیر آشکار ناگتس" و به نوبه خود آن لقمه را به وعده های غذایی. که آلن در راه ارائه شنوندگان با بیش از ورزش سخن گفتن هر کس که چسبیده به در هر روز داده می شود. و خود را مهمان وارد زمین همواره قابل توجه است.

و سپس او را تکیه می کنند که او چه کسی است. آلن شکاف زمان است که در آن شما پیدا کردن ثابت coronavirus به روز رسانی. او می خواهد خود را نشان می دهد به ارائه یک فرار و همچنین شاید برخی از درمان. آلن نشان می دهد موعظه #ایمان سرود که اغلب مربوط به مینه سوتا ورزشی fandom, اما ممکن است گسترده تر در دسترس در حال حاضر. او خود می بالد در نوع دوستانه happy-go-lucky رویکرد است. چه بهتر از زمان تکیه بر آن از در حال حاضر ؟

"است که حفظ خواهد شد برای همیشه لطفا برای" او گفت:. "از آنجا که من چه کسی هستم."

آلن اعتبارات خود را تولید اریک Nordquist برای "stone-cold برنده" یک ایده که "خاموش کردن shoutouts" بخش آنها را هر سه شنبه که در آن شنوندگان ایمیل نشان می دهد به افتخار کسانی که پا ام و انجام برخی از فرم خوب است. آلن نیز مصرف بیشتر شنونده تماس های تلفنی از او می کند به طور معمول در خارج از Vikings فصل است. موضوع از این تماس است تا شنونده.

"چه وضعیت خود را ؟ چه چیزهایی است ؟ I ain't تلاش به یک درمانگر نمی خوام یک کشیش اما من این کتاب درمانی داونپورت عشق" آلن گفت. "و اگر شما می خواهم به تماس و چت با کسی فقط در مورد بسیاری خود را در زندگی و چه اتفاقی می افتد اگر شما می خواهید برای دریچه, اگر شما می خواهید به ستایش چیزی, اگر شما فقط می خواهید را به گپ زدن در مورد پیش نویس و یا هر چیزی در اینجا ما هستند."

آلن پیدا کرده است کسانی که تماس به طور طبیعی راحت و مسهل نه فقط برای تماس گیرنده, اما برای او بیش از حد.

"از آن ساخته شده به طوری که مردم قادر به به اشتراک گذاری چیزهای مثبت که در حال آمدن در جهان در طی چه صادقانه ممکن است منفی ترین چیزی که همه ما در طول زندگی ما است. به طوری که بوده است سرندیپیتی که پدید آمده از این وضعیت برای نمایش رادیویی" آلن گفت. "این است که واقعی و طبیعی و واقعی در مورد زندگی پس از آن بسیار در حال حرکت هنگامی که ما انجام این کار, و من نیاز به انجام بیشتر از آن."

مرد مشترک

ورزشی یا نه بعید دن کول را اجرا خواهد کرد از همه چیز به بحث در مورد. انسان معمولی است که ترکیبی از کمدین و قصه گو و او به اندازه کافی جوک و قصه به آخر خنده زمان.

"من می خواهم به چرخش نخ" کول گفت.

خود را نشان خواهد آمد از یک استراحت با یک قطعه از بافر موسیقی از سه دهه پیش و کول را پیدا خواهد کرد یک راه برای آن را به چیزی است که اتفاق افتاده است در زندگی خود را که در آن زمان و دور او می رود. پایان کرونیکل بخش ممکن است له بدون یک ورزش کلمه سخن گفته است.

کول داستان سرایی می آید در دستی در این روز است. اگر او می کند و نه بخش در چهار یا پنج سنتی ورزشی-محور. در حال حاضر شاید دو یا سه نفر از آنها تاپس.

"شما فقط از نوع پر پیچ و خم در اطراف و پیدا کردن چیزی" کول گفت. "تاپیک داستان های بسیاری وجود دارد که شما می توانید بگویید که من واقعا نمی پیدا کردن یک کمبود مواد وجود دارد."

کول شده است قهرمان این باور است که وجود دارد خیلی بیشتر به زندگی از ورزش است. او حتی تحویل معروف بیهوده گویی در مورد این موضوع. نیمی از زمان کول "ورزش بحث" صرف ساخت نور از مسائل دیگران صرف ساعت ریختن بیش از.

به جای صرف سه ساعت بحث در مورد دوقلوها' اغل گاو یا حشم مشکلات کول ممکن است بحث در مورد یکی از بچه های اول خود را نمره بد در یک گزارش کارت. اینها موضوعاتی است که در قرعه کشی ایمیل پس از ایمیل از شنوندگان که می تواند مربوط.

"من همیشه سعی کنید به شعبه و بحث در مورد چیزهای دیگر که ممکن است بیشتر از علاقه به من" کول گفت. "من فکر می کنم ما حک شده کمی تو رفتگی در دیوار. من فکر می کنم مردم مانند آن را انجام دهد. مطمئن شوید که آنها می خواهند از خود, ورزش, و این چیزی است که آنها می آیند اما زمانی که شما آنها را از آن آنها را به یک طعم و مزه آن و آنها را جالب, دیگر مطالب, من فکر می کنم ما یاد گرفته ایم آنها را لذت بردن از آنچه ما باید ارائه دهد."

برخی از کسانی که ورزش بخش جایگزین شده اند coronavirus بحث اما کول در بر داشت خود را رفتن بیش از حد ویروس-سنگین اولیه در طول ورزش shutdown و پس از reeled آن را در. اگر زاویه جالب مانند معترضان در کنگره او را مقابله با آن اما در غیر این صورت کول ممکن است فقط گاه به گاه به روز رسانی.

به جای او جذاب به افراد دیگر به طور کلی منافع ایجاد براکت شنوندگان می توانند رای از بهترین آهنگ نرم افزارهای رشته معماری به بالا تلویزیون را نشان می دهد. Cole, تهیه کننده, Brandon Mileski روزانه و ثابت مارک روزن "پیدا کردن چیزهایی که جهانی هستند" و استفاده از آنها به جرقه لذت بخش بحث و گفتگو.

"رادیو گفتگو در واقع شما می توانید با مطرح کردن یک موضوع و هر کس می تواند اطلاعات را از جای دیگری شما فقط امیدواریم که آنها به شما آمده است به گوش," او گفت:. "چرا که آنها مانند چرخش شما در آن قرار دهید. که کل ترفند."

سپر به سپر

بار وجود دارد که در گوشت ورزش, برنامه, لمس احساس گناه بازدید دن باریرو و او تعجب اگر شاید او نیست صحبت کاملا به اندازه کافی در مورد این موضوع که در آن ایستگاه رادیویی خود را بر اساس است.

این نه آن زمان است. در حالی که باریرو این درایو بعد از ظهر-زمان برنامه نشده رها صحنه های ورزشی — او رفت پیش نویس NFL سنگین هفته از این رویداد او را احساس نمی کند ، نه در زمانی که ورزش فقط وجود ندارد و زندگی به عنوان ما می دانیم آن است که به سرعت در حال تغییر همه در اطراف ما.

"من فکر نمی کنم بیشتر از آن است که همه حیاتی دیگر" باریرو گفت. "من نمی خواهم به کارشناسی شنونده و وانمود کند که 'OK من قرار است به شما 40 درصد ورزش متوسط یا 50 درصد ورزش, بنابراین من فقط رفتن به آن را انجام دهد به خاطر انجام آن را به شما احساس بهتری در مورد این واقعیت است که اگر شما لحن به ما, شما در حال رفتن به ورزش است.'"

این نیست که باریرو است. سابق ورزشی نویس خواهد شد بحث در مورد یک بازی و یا یک تجارت, اما او به نظر می رسد بیشتر در عنصر خود را هنگامی که کالبدشکافی اخبار روز — و یا در این زمان مورد یک نسل است.

"آنچه که من در مورد دن ... اگر آن را یک داستان بزرگ بدون در نظر گرفتن اگر آن را ورزشی و یا او را برای رفتن به دقیقا می دانند چه چیزی برای انجام با آن گفت:" جاستین Gaard, Barreiro را نشان می دهد تولید. "اخبار روز هستند و در واقع بهترین روز, چون شما می دانید او را کاملا را به آتش."

باریرو برنامه است که به عنوان یک اخبار-صحبت در برنامه به عنوان هر چیز دیگری به عنوان او را با ارائه آخرین اطلاعات و همچنین فکر می کنم از طریق مسائل را با صدای بلند هر دو با کمک Gaard و موضعی مهمانان. به طور منظم مهمان در این برنامه در طول همه گیر شده است, کلینیک مایو immunologist دکتر ویلیام Morice.

"مردم دیگر نمی تواند تعجب است که ما قصد داریم برای پوشش این مسائل نسبتا گسترده از آنجا که ما تمایل به انجام این کار برای بیش از 20 سال" باریرو گفت. "تا حدی که من احساس می کنم مثل ما پیش از بازی که در آن اگر ما تصمیم به هر دلیل به خاطر از مهمانان و یا وجود یک داستان در حال توسعه و یا وجود دارد یک بحث است که ما می خواهیم به کشف که ما می تواند بسیار سنگین و اند."

او تشخیص وجود یک آونگ از انواع با این مسائل جدی است. حتی بیشتر اطلاع شنوندگان ضربه دیوار که در آن آنها فقط نیاز به شنیدن چیز دیگری است. وجود دارد گاه به گاه روز است که در آن COVID-19 است نشان می دهد "یک موضوع است." اما veering از coronavirus معنا نیست که فرمان به پرکننده های ورزشی, بحث, بحث که بهترین پنج Vikings quarterbacks از همه زمان.

فقط این هفته باریرو صرف یک ساعت تعمق به Mick Jagger و Paul McCartney اخیر عقب و جلو بیش از که حاکم بود عالی بین رولینگ استونز و بیتلز.

"این ممکن است نوع بی فکر" باریرو گفت: "اما اگر نه در حال حاضر،"

و هنوز هم وجود دارد برخی از اتاق را برای ورزش از های اخیر در پیش نویس NFL پوشش جدید هفتگی بخش است که در آن سابق شمال ستاره مدیر کل لو Nanne — دیرین مهمان در تاریخ نشان می دهد — به ارمغان می آورد هاکی افسانه اعم از Scotty بومن به گلن Sather با او را به انجام یک شیرجه عمیق به تاریخچه هاکی.

اما هیچ بحث coronavirus در حال حاضر مرکز باریرو برنامه. چه سابق ورزش نویسنده اقتدار به اظهار نظر در مورد یک بیماری همه گیر? باریرو امیدوار است این است که او به مصرف ترین کشور مربوط به مسائل هر چه آنها ممکن است برای چندین دهه و که او را تکیه بر تحصیل خود را مهمانان برای کمک به تولید و گو است که با هل مکالمه رو به جلو است. او هرگز ترس به سوال بپرسید و یا به چالش کشیدن افکار و فکر می کند که مهم است در یک زمان مثل این که ابهامات بسیاری در اطراف این ویروس.

"ما انجام داده ایم این راه را برای یک مدت زمان طولانی است که چرا به عنوان عجیب و غریب به عنوان کل این کشش بوده است که از نظر آن نشده است به عنوان چالش های بزرگ ما که در آن چیزی است که ما انجام," او گفت:. "این یک کمی بیشتر تشدید نسخه از آنچه که ما انجام دهد اما آن چیزی است که ما انجام داده ایم."

SHOW MUST GO ON

به طور متوسط برای شنونده KFAN استفاده می شود سر و صدای پس زمینه به زندگی روزمره است. شاید شما گوش بر روی دیسک به و از کار خود را, شاید شما تا به حال آن را در محل کار در حالی که پاسخ دادن به یک ایمیل و یا پر کردن یک صفحه گسترده و یا شما گرفتار یک زن و شوهر از بخش در حالی که راه رفتن بر روی تردمیل است.

این روزها برای برخی از, آن ممکن است به معنی مقدار زیادی بیشتر است.

"مردم وجود دارد خارج وجود دارد که فقط نیاز به چیزی. آنها از دست دادن شغل خود آنها انجام آنچه آنها می خواهند به انجام زندگی خود را کاملا تبدیل به اطراف" لامبرت گفت. "و شاید برای سه و نیم ساعت سه نفر از ما (در صبح) و همه افراد دیگر در این نمایش می باشد که سرگرمی و بود که حواس پرتی. ما مانند یک فیلم کمدی است که شما را در زمانی که شما به خوبی احساس نمی کنید و شما نیاز به کسی برای تشویق شما."

هر کس نیاز به نوعی که در حال حاضر چون همه شده است تحت تاثیر این ویروس در برخی از راه KFAN کارکنان گنجانده شده است.

برخی از آنها مسلما بی اهمیت ناراحتی. آلن دهکدهای از دست معشوق خود مینه سوتا تیم های ورزشی و unibrow برای اولین بار از مدرسه بالا است.

کول بچه ها از دست داده اند گرانبها بهار, ورزش فصل است. Hawkey مانند بسیاری از مردم است "سوپر تاکید کرد:" بیشتر از زمان. همیشه خوش او از نظر ذهنی خسته از تلاش برای پیدا کردن مثبت در چنین زمان منفی.

COVID-19 است خسته برای همه است.

"دیگر آن رفته های ورزشی و یا ورزش فقط در برخورد با اخبار و جاذبه COVID-19, شده است که سخت ترین قسمت" Gaard گفت. "از آنجا که برخی از روز را فقط به شما می تپد پایین. شما خسته از همه وضعیت شما در حال تاکید کرد در مورد آن. شما به وضوح می دانید وجود دارد و افرادی که آن را بسیار بدتر از شما اما این تحت تاثیر همه است."

مانند همکاران خود را کول بدست ایمیل از شنوندگان ضمن تشکر از او را برای اضافه کردن برخی از سبک سری به روز خود را. باریرو اولین بار است که به نقطه ای از این فقط یک نمایش رادیویی است. هیچ کس در ایستگاه است که درمان هر بیماری ها, اما او می داند که نیاز به حالت عادی. شاید گوش دادن به همان ایستگاه رادیویی مردم باید گوش به سال به ارزان, خنده, کمی, اضافه, اطلاعات, چند ساعت از حواس پرتی و بله ورزشی تعمیر کمک خواهد کرد که حداقل چند نفر از طریق این زمان تلاش.

"فقط به این واقعیت آن را هنوز هم زندگی می کنند و ما هنوز در حال انجام چیزهایی که ما در حال انجام آن گرایش به مهم تر به مردم و شاید کمی پس زمینه کمتر از آن به طور معمول این است که" باریرو گفت. "از آنجا که همه به دنبال برخی از خلال آنچه آن را مانند چیزی است که آنها می توانید تعداد که آنها استفاده می شود به شمارش قبل از اینکه حتی اگر بسیاری از آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد است که به طور مستقیم مربوط به بحران خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن