داده کاوی شرکت Palantir فایل های stealth ارائه عمومی - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

دره سیلیکون داده کاوی شرکت Palantir فن آوری های محرمانه ظ عمومی راه اندازی چه چیزی می تواند بزرگترین ارائه سها

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

دره سیلیکون داده کاوی شرکت Palantir فن آوری های محرمانه ظ عمومی راه اندازی چه چیزی می تواند بزرگترین ارائه سهام از یک شرکت فناوری پس از بارگذاری در اولین سال گذشته است.

تاسیس در سال 2004 توسط سرمایه گذاران از جمله Peter Thiel این شرکت با این نسخهها کار با دولت ها سازمان های اجرای قانون و دفاع ایجاد سازماندهی و تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده ها. این تکنولوژی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مختل کردن شبکه های تروریستی و یا مبارزه با قاچاق انسان. اخیرا از آن استفاده می شد کاخ سفید برای پیگیری coronavirus عفونت. در سال گذشته Palantir برنده ارتش قرارداد به طور بالقوه به ارزش صدها میلیون دلار است.

Palantir را شامل مشتریان عمده بانک ها و سازمان ملل را به برنامه جهانی غذا.

این شرکت هم زده بحث برای ارتقاء مهاجرت و گمرک نرم افزار استفاده شده در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اخراج سرکوب که منجر به در پردیس مبارزات برای تضعیف استخدام و اینجا از مدیر عامل الکس Karp خانه.

در پالو آلتو شرکت با جذب سرمایه از سرمایه گذاران از جمله In-Q-Tel, آژانس اطلاعات مرکزی سرمایه گذاری بازو. از آن شده است با وزن قرار عمومی برای سال ها با بی میلی از اضافه موشکافی به مرموز طبیعت بسیاری از کسب و کار خود را.

در آماده انتشار در اواخر روز دوشنبه Palantir گفت: آن را تا به حال ارائه آن پرونده به کمیسیون بورس و امنیت به صورت محرمانه بررسی و که یک لیست سهام است و انتظار می رود پس از آن "موضوع را به بازار و شرایط دیگر."

با بازار سهام ایالات متحده محوری در هفته های اخیر تعدادی از شرکت های با تکنولوژی رفته عمومی از جمله وروم که مبادرت به فروش وسایل نقلیه استفاده می شود آنلاین و لیموناد بیمه شروع کردن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب