NYPD افسر متهم با استفاده از ممنوع سبد - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

توسط تام هیز و Michael R. سیساک آسوشیتد پرس نیویورک — حرکت به سرعت در میان جهانی دیوانگی بیش سوء رفتار پلیس ن

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

توسط تام هیز و Michael R. سیساک آسوشیتد پرس

نیویورک — حرکت به سرعت در میان جهانی دیوانگی بیش سوء رفتار پلیس نیویورک دادستان شهرستان در روز پنج شنبه پرونده اتهامات جنایی علیه یک افسر در تصویری قرار دادن یک مرد سیاه و سفید در آنچه به آنها گفته بود ممنوع سبد.

افسر دیوید Afanador, 39, خواهد شد arraigned بعد از ظهر پنجشنبه در اختناق و تلاش اختناق اتهامات ناشی از رویارویی سهشنبه در یک کوئینز مرور ساحل.

این دومین بار Afanador مواجه شده است و اتهامات جنایی به اتهام خشونت در 15 سال در نیروی پلیس است. در سال 2016 او تبرئه شد اتهام او تپانچه شلاق یک نوجوان مظنون و شکست دو تا از دندان های خود را.

Afanador وکیل گفت: مشتری خود را در مواجهه با عجله به قضاوت در پی اعتراض به کشتار جورج فلوید در مینیاپولیس و فشار عمومی برای برگزاری افسران پلیس پاسخگو به اتهام سوء رفتار. فلوید کشته شد یک ماه به روز قبل از Afanador بازداشت.

"آن را تبدیل به مد روز برای دادستان را خلاصه بازداشت افسران پلیس بدون کامل و دقیق بررسی" وکیل استفان ارزش گفت: در یک ایمیل. "مفهوم علت روند به نظر می رسد از پنجره به بیرون بروید."

NYPD معلق Afanador بدون پرداخت پس از تلفن همراه ظاهر نشان افسران مقابله با 35 ساله ریکی Bellevue و Afanador قرار دادن بازوی خود را در اطراف Bellevue گردن او دراز چهره را در مرور.

بدن دوربین فیلم منتشر شده از پنج شنبه شب توسط پلیس نشان داد که حداقل 11 دقیقه قبل از Bellevue بود ٬ او و دو مرد دیگر یکی از آنها به ضرب گلوله تلفن همراه تصویری — فریاد شد, توهین در افسران التماس آنها را به راه رفتن به دور.

پس از تعلیق Afanador پلیس کمیسر درموت شیا گفت: ماموران عمل کرده بود با "افراطی خویشتن داری" و این که مردان متلک گاهی اوقات با زبان ناپاک نیز باید محکوم شود.

"اما در پایان داستان که یک افسر قرار دادن دست خود را گردن یک فرد که (افسر) بود و با سرعت رسیدگی و به حالت تعلیق در آمد" شیا گفت.

Bellevue وکیل سانفورد Rubenstein گفت: در بیانیه ای که Afanador دستگیری "اولین گام در گرفتن عدالت برای ریکی Bellevue."

"گام بعدی این است که برای این افسر پلیس به اعدام محکوم و محکوم به زندان" Rubenstein گفت.

Chokeholds ممنوع شده توسط اداره پلیس نیویورک برای سال. لیبریا اندرو کومو به تازگی امضا اندازه گیری outlawing آنها را در سطح ایالت.

این موضوع شده است به خصوص مملو پس از مرگ اریک گارنر پس از یک افسر قرار داده و او را در یک سبد در سال 2014. در آن صورت یک هیئت منصفه کاهش یافته است به دادستانهای افسر درگیر است. فدرال حقوق مدنی تحقیق همچنین به این نتیجه رسیدند بدون هزینه بودن در زمینه.

Afanador دوم افسر NYPD به صورت خشونت اتهامات این ماه است.

افسر Vincent D'Andraia التماس کرد گناه نیست 9 ژوئن به حمله و اتهامات دیگر روز پس از اطرافیان ضبط شده او را با خشونت هل دادن معترضان Dounya Zayer به زمین در طول تظاهرات بیش از فلوید مرگ باعث او را به ضربه سر خود را بر روی پیاده رو.

Zayer, شهادت هفته گذشته در یک جلسه در خشونت های پلیس گفت: او دچار ثابت میگرن و تلاش برای پایین نگه داشتن مواد غذایی از مارس 29 پرتاب چپ او را در بیمارستان با تشنج و ضربه مغزی.

"کجا هستند پلیس خوب است که من می شنوم؟" Zayer گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن