چیز قابل و مورد بازار بازگشایی جمعه با تغییرات عملیاتی در نور از coronavirus

محبوب شهرهای دوقلو سالن غذا است که با توجه به چیزهایی که خارج از آن را به عنوان بازگشایی جمعه پس از سه ماه تعط

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

محبوب شهرهای دوقلو سالن غذا است که با توجه به چیزهایی که خارج از آن را به عنوان بازگشایی جمعه پس از سه ماه تعطیلی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

چیز قابل و مورد بازار در خیابان نقل مکان کرد ناهار خوری به خارج از منزل در آن پاسیو و مناطق پارک.

چیز قابل و مورد غرب 7th بازار در سنت پل. (حسن نیت ارائه میدهد از بازدید Saint Paul)

به تامین اجتماعی و تعهدی خرید و گزینه های ناهار خوری, Keg و مورد نقل مکان کرد "داخل به خارج" با توجه به آزادی مطبوعات از 2 سال با سالن غذا که قرار دارد در مرمت انبار در آبجوسازی اشمیت پیچیده در غرب خیابان هفتم. بازار بسته مارس 17 به عنوان همه گیر در زمان برگزاری در مینه سوتا است.

"بازدید کنندگان هنوز هم می توانید فروشگاه های داخل بازار و بسیاری از مورد علاقه Keg و مورد فروشندگان در حال ظهور در سراسر پاسیو پارک و پارکینگ منطقه برای پیاده روی تا خدمات" آزادی مطبوعات اضافه شده است.

ویژگی های جدید شامل جدید, هوای آزاد, taproom از کلاچ Brewing Co. چند ارائه خواهد شد و نیز در اطراف بازار داخلی و خارجی از جمله ریسندگی Wylde خواهد شد که در خدمت آن پنبه آلی از آب نبات های جدید کمی داغ-خانه صورتی.

"شروع به فکر چیز قابل و مورد علاقه جدید خود را داخل سالن/فضای باز بازار" گفت: چیز قابل و مورد, مدیر اجرایی, دروازه Lindquist. "زمینه را در اینجا گسترده بنابراین ما قادر به دریافت خلاق اجازه می دهد بازدید کننده ای برای خوردن, نوشیدن, فروشگاه و سرگرم در حالی که آنها را امن نگه داشتن. ما واقعا هیجان زده به استقبال جامعه بازگشت."

در علاوه بر این به کلاچ دم و چرخش Wylde دیگر فروشندگان بازگشایی شامل پنج وات قهوه احیای فلفل فرنگی شیرین O'Cheeze نان & Boba, خانه حلوا Pastamoré, جنگل, چنگال, استودیو Emme, سرگرمی, کشاورز, شیرین علم بستنی و روح لائوس.

در نور گیر بازار دهندگان ارائه این تدارکات به خاطر داشته باشید:

صندلی: هیچ صندلی در داخل بازار. تمام صندلی است که از لحاظ جسمی فاصله گرفته در خارج از زیر چادر در سراسر بازار گسترده پاسیو پارک و پارکینگ.

رستوران و آبجوسازی سرویس: همه چیز قابل و مورد رستوران ها ارائه برو خدمت. غذا و نوشیدنی را می توان به پاسیو و نیازی به رزرو استثنا اگر شما سفارش آبجو و یا کوکتل در کلاچ دم یا احیای. در این موارد هر دو فروشندگان در حال پذیرش "walk-up" رزرو برای آنها تعیین شده خارج ناهار خوری و نوشیدن فضاهای.

فیزیکی فاصله: طبقه نشانه گذاری و علامت های سراسر کل چیز قابل و مورد داخل سالن/فضای باز ملک نصب شده اند برای ارائه به مشتریان با فاصله فیزیکی.

بهسازی ایستگاه: علاوه بر افزایش تمیز کردن و مطابق با اصول بهداشتی در سراسر بازار touchless بهداشت ایستگاه های نصب شده در سراسر ملک.

پوشیدن یک ماسک: همه مستاجران و کارکنان خود را ملزم به پوشیدن ماسک صورت و همچنین تمام بازدید کنندگان خرید در داخل بازار هر سنت پل جهت است که مشتریان پوشیدن ماسک در مکان های عمومی سرپوشیده موسسات.

علاوه بر این "COVID امن برنامه نویسی" برگزار خواهد شد و در طول تابستان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله ساعت و دقیق ایمنی و بهداشت دستورالعمل بازدید kegandcase.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب