سهام صعود در سراسر جهان به عنوان مدیران اجرائی تهیه آخرین گزارش کارت - Mon, 13 Jul 2020 PST

نیویورک – وال استریت در حال افزایش است در معاملات صبح روز دوشنبه به عنوان مدیران اجرائی در سراسر کشور آماده به

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

نیویورک – وال استریت در حال افزایش است در معاملات صبح روز دوشنبه به عنوان مدیران اجرائی در سراسر کشور آماده به خود سرمایه گذاران چقدر پول آنها ساخته شده و یا از دست داده در بهار به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس زد اقتصاد است.

S&P 500 بود 1.1 درصد بالاتر بعد از ساعت اول معاملات پس در دستاوردهای مشابه در سراسر اروپا و آسیا است. عملکرد وزارت خزانه داری همچنین صعود هر چند برخی از hesitance هنوز آویزان بر بازار به عنوان قیمت طلا علامت بالاتر است.

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 337 امتیاز یا 1.3% در 26,413 که از 10:30 صبح به وقت شرق و شاخص Nasdaq composite بود تا 1.5%.

پپسی اضافه 1.9% پس از آن گزارش بزرگتر سود برای آخرین سه ماهه از تحلیلگران انتظار می رود. اما این شرکت در پشت Frito-Lay و SodaStream همچنین گفت: در آینده به نظر می رسد تا نامشخص داده coronavirus همه گیر است که آن را نمی ارائه هر گونه پیش بینی در مورد آن فروش و سود برای بقیه سال.

گزارش های درآمدی نجومی واقعا رفتن یکشنبه زمانی که چندین کشور بزرگترین بانک گزارش نتایج خود را با عنوان توسط جی پی مورگان چیس. در سراسر S&P 500 انتظارات تقریبا جهانی اسفناک است.

تحلیلگران می گویند بزرگترین شرکت های ایالات متحده به احتمال زیاد دیدم خود سود هر سهم افت نزدیک به 45 درصد از آوریل تا ژوئن در مقایسه با سال پیش سطح. خواهد بود که بیشترین ضرر را از عمق رکود اقتصادی در سال 2008 با توجه به FactSet.

سرمایه گذاران اگر چه تا حد زیادی به نظر می رسد مایل به مولیگان برای نتایج وحشتناک در آخرین سه ماهه و شاید حتی یک زن و شوهر بیشتر است.

"ما -- و بسیاری از سرمایه گذاران — انتظار coronavirus ناشی از سقوط در سود خواهد بود متمرکز در سال 2020" گلدمن ساکس استراتژیست نوشت: در گزارش.

سرمایه گذاران با تمرکز بر یک امیدوار بازگشت به رشد سود در سال 2021 و فراتر از آن. امید است که اقتصاد و سود شرکت کف در بهار زمانی که مستندات بودند در ارتفاع و ادامه خواهد داد به بهبود به عنوان دولت باید آرام محدودیت. بازار کار خرده فروشی و اقدامات دیگر از اقتصاد در حال حاضر شده است با نشان دادن برخی از جوانه زدن بهبود است.

البته همه خوش بینی است که برخورد با ترس که بهبود می تواند کوتاه زندگی می کردند. Coronavirus تعداد در حال پریدن در سراسر جهانی نقاط داغ. فلوریدا و دیگر سخت ضربه متحده در ایالات متحده خورشید کمربند شده اند در کانون توجه خاص بازار سهام اغلب حرکات تند و ناگهانی به پایین زیر اطلاعیه افزایش تعداد شناخته شده عفونت و مرگ و میر.

اگر متحده همچنان به بازگرداندن محدودیت در اقتصاد خود را به سرعت تجدید حیات آن را خفه می کردن شکننده اقتصادی پیشرفت فقط به عنوان آنها در جریان است.

این نگرانی ها کمک کرده اند قیمت طلا به تازگی خرک به بالاترین سطح خود از سپتامبر 2011. طلا اضافه شده $8.60 دلار 1,810.50 در هر اونس در معاملات صبح روز دوشنبه.

یکی دیگر از اندازه گیری از عصبانیت در بازار نیز علامت بالاتر است. VIX که نشان می دهد چقدر نوسان معامله گران انتظار از S&P 500 در هفته های آینده افزایش 1.7%.

سهام با این وجود بیشتر صعود در روز دوشنبه با ماکسیم یکپارچه محصولات افزایش 10.8 درصد افزایش در شاخص S&P 500. نیمه هادی ساز دستگاه های آنالوگ گفت: آن را خرید و شرکت در یک همه سهام معامله که ارزش ترکیبی شرکت در بیش از 68 میلیارد دلار.

سود اضافه کردن به S&P 500 1.8% صعود در هفته گذشته. آن را به عقب کشیده در عرض 5% ضبط خود را که قرار بود در ماه فوریه پس از پایین بودن نزدیک به 34 درصد در اواخر ماه مارس است. بازار گیر شده است در بیشتر بالا و پایین بوسیله اسباب گردنده از اوایل ماه ژوئن هر چند زمانی که آن را در عرض 4.5% ضبط خود را.

حتی اگر گزارش اقتصاد از اوایل ژوئن نقاشی شده اند بهبود بیشتر نگرانی ها هنوز هم بالا است که بازار سهام است roared به نزدیک به سطح رکورد بسیار سریع تر از سود شرکت یا اقتصاد انتظار می رود. بسیاری از اقتصاددانان و تحلیلگران می گویند این می تواند سال ها طول بکشد که به اتفاق اخیر تجدید حیات در coronavirus شمارش قرار می دهد که حتی جدول زمانی در jepoardy.

سهام در جای دیگر در سراسر جهان نیز صعود دوشنبه.

در اروپا شاخص CAC 40 در فرانسه افزایش یافت 1.3% و DAX آلمان بازگشت و 1%. FTSE 100 لندن صعود 1.2%.

ژاپن معیار شاخص نیکی 225 در ژاپن با صعود 2.2% کره جنوبی را Kospi به دست آورد 1.7% و هانگ سنگ در هنگ کنگ 0.2%. شانگهای کامپوزیت رز 1.8%.

عملکرد 10 ساله خزانه داری افزایش یافت به 0.65% از 0.63% اواخر جمعه. این تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

معیار خام ایالات متحده تضعیف 0.8 ٪ به $40.24 در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد از دست 0.8% $به 42.90 دلار در هر بشکه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب