خشونت خانگی منبع آگهی ارسال به هر اسپوکن خانه به عنوان نگرانی در مورد افزایش underreporting در طول اقامت-صفحه اصلی سفارشات - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

حتی اگر بسیاری از اسپوکن گیر کرده در خانه برای چند هفته گذشته ، اسپوکن اداره پلیس دیده نشده و هجوم خشونت خانگی

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

حتی اگر بسیاری از اسپوکن گیر کرده در خانه برای چند هفته گذشته ، اسپوکن اداره پلیس دیده نشده و هجوم خشونت خانگی گزارش می دهد که مقامات و طرفداران انتظار می رود.

در مورد این زمان در سال گذشته اسپوکن پلیس دستگیر شده بود فقط بیش از 100 نفر را به ظن تشدید حمله های مربوط به خشونت خانگی.

که تعداد دیگری امتیاز داده شد و تقریبا همان است که از روز شنبه. مقامات نگران هستند که اقامت-صفحه اصلی سفارش تشدید مشکل کم گزارش دهی خشونت خانگی.

"من فکر می کنم که ما شاهد افزایش تعداد و سرعت بیشتری نسبت به ما شاهد" گفت: آنی Murphey مدیر اجرایی اسپوکن منطقه ای خشونت ائتلاف.

"از آنجا که ما می دانیم که این سوء استفاده است که هنوز هم اتفاق می افتد" اضافه شده Murphey با اشاره به پتانسیل برای افزایش و جدی تر به عنوان یک نتیجه از بیماری همه گیر مربوط به استرس است.

Spokane County دارای بالاترین میزان خشونت خانگی در واشنگتن تقریبا دو برابر است که از دولت به طور متوسط. ملی و امور خارجه مطالعات نشان می دهد خشونت خانگی است که به احتمال زیاد underreported در مقیاس بزرگ است.

اقامت-صفحه اصلی سفارشات ایجاد نگرانی هایی است که قربانیان می تواند در گیر و نزدیک نزدیکی به خود را به سوءمصرف Murphey گفت. و کسانی که مردم را می تواند مراقبت از کودکان مدرسه در منزل یا کار از خانه.

"این سخت است برای دریافت به اندازه کافی فضا را امن تماس" گفت: Murphey که همچنین اشاره کرد که چگونه معلمان دیگر قادر به مشاهده دانش آموزان و گزارش سوء استفاده احتمالی.

در تلاش برای مبارزه با این موضوع که اداره پلیس شهر اسپوکان و اسپوکن منطقه ای خشونت ائتلاف همکاری برای ارسال قربانی منبع آگهی به واجد شرایط هر یک از شهرستان ابزار مشتری. که مقدار به حدود 75,000 خانه و 10000 املاک تجاری.

اگر مردم لازم نیست برای دسترسی به این منابع Murphey گفت که او امیدوار است مردم را اطلاع رسانی خود را به کمک به دیگران به بروشور به شخص دیگری و یا نمایش آنها را در مکان های برجسته.

هزینه این پروژه تحت پوشش اسپوکن پلیس صنفی و Innovia بنیاد COVID-19 پاسخ و بازیابی وجوه.

بروشور و لیست ده دو سازمان خطوط تماس ویژه و خدمات برای قربانیان خشونت خانگی و کودک آزاری است.

"این بروشور سبب قربانیان آنها را با دادن گزینه" گفت: Spokane پلیس ویژه قربانیان واحد Sgt. اردن فرگوسن در بیانیه ای.

در طول همه گیر دادگاه ها و سازمان های خدمات مانده اند مشغول پر کردن سفارشات حفاظت و کمک به قربانیان Murphey گفت.

"برخی از کسانی که واقعا منابع حیاتی در جامعه ما همچنان بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد" Murphey گفت.

دولت در بخش بهداشت و درمان پیش بینی سلامت رفتاری علائم بدتر شده توسط COVID-19 همه گیر خواهد شد و منجر به افزایش پرخاشگری قانون شکنی و سوء مصرف مواد برای سه تا شش ماه آینده.

Murphey گفت که او انتظار دارد که خشونت خانگی به عنوان بخشی از آن خروش.

او همچنین پیش بینی کرد که دولت شروع به باز کردن تاخیر گزارش از خشونت خانوادگی در خواهد آمد از ماه مارس آوریل و مه. کسانی که می آیند از قربانیان که پیدا کردن فضا برای گزارش و یا زمانی که کودکان مجدد با اجباری خبرنگاران مانند معلمان و تابستان اردوگاه مشاوران.

"من تعجب می کنم که در مورد این اثر ما شاهد خواهید بود هفته از هم اکنون سال از هم اکنون و حتی سال ها از هم اکنون در مورد گزارش از آنچه که مردم با تجربه در طول این زمان" Murphey گفت.

Murphey گفت که او نیز در حال فکر کردن در مورد نتایج دراز مدت این بیماری همه گیر در رفاه کودک و آینده, خانواده, خشونت. که بخشی از دلیل این بروشور شامل مهد کودک منابع و اطلاعات در مورد مهارت های مقابله ای برای مراقبان.

"اگر ما در حال رفتن به بالادست ما باید به فکر کردن در مورد کودکان و چرخه خشونت" Murphey گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب