آیووا مت شخص مهم در میان یکدسته است 3rd اجرا شده توسط دولت ایالات متحده در این هفته

TERRE HAUTE Ind. — دولت ایالات متحده در روز جمعه به مرگ قرار داده آیووا شیمی دانشجو-تبدیل-مت شخص مهم در میان ی

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

TERRE HAUTE Ind. — دولت ایالات متحده در روز جمعه به مرگ قرار داده آیووا شیمی دانشجو-تبدیل-مت شخص مهم در میان یکدسته به جرم قتل پنج نفر دربندی یک هفته است که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ترمیم فدرال اعدام پس از 17 سال وقفه.

داستین لی Honken است که به رهبری ایالات متحده مارشال به دادگاه فدرال در Cedar Rapids, Iowa, قبل از صدور حکم Oct. 11, 2005. Honken اعدام شد 17 جولای سال 2020 سوم فدرال زندانی به اعدام در این هفته و برای اولین بار از آیوا به مرگ از مجازات اعدام از سال 1963. (صخره Jette/روزنامه طریق AP فایل)

داستین Honken, 52, که دادستان گفت: کشته شاهدان کلیدی است برای متوقف کردن آنها از شهادت در داروهای مورد دریافت تزریق کشنده در فدرال تادیبی پیچیده در ترر هوت ایندیانا. دو نفر دیگر نیز به مرگ قرار داده در طول این هفته پس از یک وقفه نزدیک به 20 سال از جمله وسلی Purkey. وکلای او مخالفت او زوال عقل و نمی دانم چرا او در حال اجرا.

برای اولین بار در سیل فدرال اعدام اتفاق افتاده است گفت: Daniel Lee Lewis قرار داده بود به مرگ برای قتل یک خانواده در 1990s به عنوان بخشی از یک طرح برای ساخت یک سفیده-تنها ملت است. لی اعدام مانند Purkey را جلوتر رفت تنها پس از دیوان عالی ایالات متحده به آن نور سبز در یک 5-4 ساعت قبل از تصمیم.

Honken که تا به حال شده است در انتظار اعدام از سال 2005 بود مرده در 4:36 بعد از ظهر زندانی شناخته شده برای خود را گزاف گویی در جلسات و صورت درهم و برهم بیانیه ای اعلام بی گناهی خود را در صدور حکم — صحبت کرد و تنها به طور خلاصه نه پرداختن به قربانیان اعضای خانواده و نه گفت که او متاسفم. آخرین کلمات او بودند "مریم مقدس, مادر خدا برای من دعا کنید."

یک کشیش کاتولیک Honken معنوی مشاور نزدیک بود او را داخل مرگ مجلسی. Honken صحبت بر پشت خود بسته به gurney تحت یک رنگ سبز ورق. او به نظر نمی آید به سوی شاهدان در پشت یک مانع شیشه ای نگه داشتن چشم خود را بصورتی پایدار و محکم ثابت در سقف.

Honken وکیل شان نولان گفت: مشتری خود را در "بازخرید" بود و توبه خود را برای جنایات.

"وجود دارد هیچ دلیلی برای دولت به کشتن او در عجله و یا در همه" نولان گفت. "مرد آنها کشته شدند امروز ... می تواند صرف بقیه روز خود را کمک به دیگران و بیشتر بازخرید خود را."

در بیانیه وزارت دادگستری سخنگوی Kerri Kupec گفت: "فقط به مجازات شده است."

"نزدیک به سه دهه پس از Honken بطور سرد زندگی به پایان رسید پنج نفر ... همه در تلاش برای محافظت از خود و کیفری شرکت او در نهایت مواجه عدالت" Kupec گفت.

مقامات پس از شروع به اداره کشنده تزریق Honken شروع به چشمک زدن چشم خود را انگشتان دست خود را کشش و لرزش لب هایش را. پس از چند دقیقه تنفس خود را بیشتر زحمت کشیده. او تبدیل به طور فزاینده ای دارای رنگ خاکستری به عنوان خون خشک شده از صورت و دست خود را. انگشتان خود را به تدریج متوقف کشش و تنفس شد کم عمق تا زمانی که آن را متوقف کرد.

Honken بود مرده پس از 30 دقیقه — بیش از دو نفر دیگر اعدام. یک مقام رسمی با گوشی پزشکی راه می رفت به کوچک مرگ مجلسی, قرار دادن انگشتان دست خود را در Honken گردن برای بررسی یک پالس گوش برای یک ضربان قلب و سپس خارج شد.

ثانیه بعد مقامات اعلام زمان مرگ.

Honken که جنایات زده در بنیاد دادگستری ایالات متحده در سیستم همیشه به نظر می رسید به احتمال زیاد حداقل برای برنده شدن در یک مهلت از دادگاه. پس از دو قبلی اعدام شد بارها و بارها به تاخیر افتاد میان عقب و جلو قانونی مانور Honken را آغاز کرد تقریبا در دقیقه آن را به حال شده است برای برنامه ریزی هفته.

در حالی که در اوراق قرضه خود را در مواد مخدر مورد در ماه جولای سال 1993 Honken و دوست دخترش آنجلا جانسون ربوده لری دانکن و دو دختر از خود Mason City, Iowa, خانه, پس از کشته شدن و دفن آنها در یک منطقه پوشیده شده از درخت در این نزدیکی هست. ده سال کندی و 6 ساله کهربا بودند هنوز هم در لباس خود در روز گرم تابستان هنگامی که آنها به ضرب گلوله اعدام-سبک در پشت سر.

خود هدف اصلی است که لری دانکن پس از آن-پسر گرگ نیکلسون که زندگی در خانه و نیز کشته شد. او و لری دانکن محدود شد و دهان و چند بار. Honken به تازگی آموخته نیکلسون سابق مواد مخدر-برخورد دانشیار شد و همکاری با محققان و احتمال شهادت در برابر Honken در دادگاه.

لری دانکن نمی دانم نیکلسون یک خبرچین و او درگیر مواد مخدر.

به عنوان رسیدگی به Honken ادامه داد: او کشته شدن یک قاچاقچی مواد مخدر کار با او تری DeGeus ضرب و شتم او با بت و تیراندازی او را.

Honken قبلا به اطلاع قاضی در مورد مواد مخدر است که او را به اعتراف به گناه در پایان ماه ژوئیه. اما روز پس از آن هنوز کشف نشده قتل نیکلسون و Duncans او گفت دادگاه او را به چوب خود را نه گناه.

بیانیه ای از دانکن خانواده گفت: اجرای ارائه یک درجه از عدالت و بسته شدن به خانواده است.

دو جوان دانکن دختران "تا به حال هرگز یک فرصت برای رشد و به اشتراک گذاری در شادی ها و غم های زندگی خود را ، "مادر خود را هرگز به دیدن آنها اولین رقص تاریخ اول یا اولین راه رفتن پایین راهرو در عروسی خود را."

"ما همچنان به زندگی می کنند با از دست دادن" آن را گفت. "این است که یک گام به سوی درمان قلب های شکسته و خرد زندگی می کند."

محققان دریافتند نیکلسون و دانکن بدن تنها هفت سال پس از قتل در سال 2000 پس از جانسون ناخوانا کردن یک نقشه نشان دادن یک زندان خبرچین که در آنها به خاک سپرده شد. DeGeus' پیدا شد چند مایل دورتر از منطقه پوشیده شده از درخت.

Honken در نظر گرفته شد بسیار خطرناک است که قاضی در زمان نادر مرحله از impaneling ناشناس داوران. اقدامات امنیتی دیگر شامل اتصالات Honken با بی حس کردن کمربند در زیر لباس های خود را برای جلوگیری از او را از تلاش برای فرار.

جانسون Honken دوست دختر محکوم شد در جریان محاکمه و محکوم به مرگ است. یک قاضی بعد از آن کاهش می یابد و حکم او به زندگی پشت میله های زندان.

در روزهای اخیر مقامات زندان اجازه Honken خود را به آخرین تماس با خانواده و دوستان با توجه به خواهر بتی _tenor یک راهبه کاتولیک او به نام پنج شنبه.

اعدام Honken دوست لی و می دانستم که او اعدام شد و به نام کردن یک ساعت پس از آن بود که بازگشت در یک ساعت _tenor گفت.

"او بسیار ناراحت بود با راه دنی درگذشت" گفت: _tenor که بازدید Honken به طور منظم در طول دهه گذشته است.

در عین حال _tenor از خواهران از مشیت فقط در خارج ترر هوت گفت: او مبهوت چگونه آرام Honken صدا از طریق تلفن.

"او در صلح است. من کاملا شگفت زده," او گفت:. "او معتقد بود او را به بهشت بروید. او آماده است برای دیدار با خود ساز."

در صدور حکم در سال 2005 Honken محروم کشتن کسی اما _tenor گفت که او هرگز شنیده ام او می گویند او بی گناه بود.

Honken مادر برادر و کالج-سن دختر تعداد بازدید او در زندان در روزهای اخیر, او گفت:.

____

دنبال مایکل تارم در توییتر در https://twitter.com/mtarm



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب