دکتر Zorba Paster: به روز رسانی بر روی e-سیگار و درمان کلسترول و فشار خون بالا - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

توسط دکتر Zorba Paster برای سخنگوی-نقد و بررسی بیشتر در به روز رسانی اخیر کلینیک مایو کنفرانس در هاوایی که من

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

توسط دکتر Zorba Paster برای سخنگوی-نقد و بررسی

بیشتر در به روز رسانی اخیر کلینیک مایو کنفرانس در هاوایی که من حضور داشتند.

Vaping و e-cigs

بیشتر ما یاد بگیرند که در مورد آن خطرناک تر از آن است. E-cig کاربران استنشاق یک مایع که درمان شده تا 400 درجه. بحث در مورد داغ – که واقعا گرم.

در حال حاضر دود تنباکو می توانید این فیلم بیش از حد, اما آن را بخار به گاز به عنوان e-cigs. این دود که به نظر می رسد یک داستان متفاوت به ریه ها.

به وضوح ماری جوانا e-cigs که اغلب حاوی ویتامین E مایع برای شما بد است. آیا "قانونی" آنهایی که ساخته شده از کلرادو و واشنگتن و یا ایلینوی بهتر است باقی مانده است دیده می شود – که آیا آنها امن تر است.

اگر شما در حال رفتن به سنگسار من می خواهم به دور ماندن از مسائل است. اما به نیکوتین: اگر شما در ترک سیگار با e-cigs که خوب است. اما اگر شما در حال رفتن به سیگار e-cigs به طور منظم, شما فقط جایگزین کردن یک عادت بد با یکی دیگر بنابراین فکر می کنم دوباره.

بیست سال از هم اکنون شما فقط ممکن است مانند آمفیزم و مردمی دیگر. تازه و تمیز است که همه باید به ریه های خود را. بیشتر شما گناه بیشتر شما در خطر است.

کلسترول و فشار خون بالا

های مختلف پزشکی در جوامع مختلف داشته و توصیه. آنها همه در همان صفحه که آن را می آید به درمان چربي و فشار خون. همه آنها موافق آنها باید درمان شود اما تا چه حد به رفتن و چقدر کم است که یک فرد چیزی.

برای فشار خون هر چیزی بالاتر از 130/80 باید درمان شود. اگر آن را بیش از حد بالا نیست و تغییر در شیوه زندگی آنها برای اولین بار از دست دادن وزن و ورزش بیشتر مصرف کمتر نمک و نوشیدنی کمتر مشروب الکلی.

اگر آن را بیش از 140/90 من می خواهم شروع با قرص و پس از آن ضربه شیوه زندگی و ببینید اگر شما می توانید قرص. اگر شما مسن تر از 65 گرفتن آن را در زیر 140/90 ممکن است همه شما نیاز است.

این است که در آن فرد می شمارد. برخی از نیاز به آن را پایین برخی نمی توانند آن را تحمل پایین تر به دلیل آن باعث عوارض جانبی. بدون پتو توصیه در اینجا.

نکته دیگر این است که قرص های مختلف مشغول به کار در راه های مختلفی برای درمان فشار خون بالا در اغلب موارد بهتر با عوارض جانبی کمتر از یک قرص تحت فشار قرار دادند به آن محدود است. هیچ کس می خواهد به بیش از یک قرص اما که ممکن است فقط آنچه را که دکتر دستور داد.

اقامت هست.

دکتر Zorba Paster است که یک پزشک خانواده و میزبان رادیو عمومی برنامه "Zorba Paster بر سلامت خود را." او را می توان در رسید askzorba@doctorzorba.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن