جدید شهرهای دوقلو رستوران پاسیو و فضای باز ناهار خوری هاب به هیجان زده در مورد

جدید پاسیو در خوش تیپ گراز سلبی در خیابان, در خیابان, ژوئن 2020. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)سرور Calvin Kunst ار

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399
  • جدید پاسیو در خوش تیپ گراز سلبی در خیابان, در خیابان, ژوئن 2020. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)

  • سرور Calvin Kunst ارائه ناهار به کارول مارس و پاتریک اسمیت به عنوان لذت بردن از جدید پاسیو در خوش تیپ گراز 173 غربی خیابان, در خیابان, پنج شنبه, 16 جولای سال 2020 است. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

  • تایلر ادموندز چپ و زین ریچاردز لذت بردن از ناهار در نوار جدید پاسیو در خوش تیپ گراز 173 غربی خیابان, در خیابان, پنج شنبه, 16 جولای سال 2020 است. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

  • دنده یدکی خدمت در جدید پاسیو در خوش تیپ گراز 173 غربی خیابان, در خیابان, پنج شنبه, 16 جولای سال 2020 است. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

  • جدید پاسیو در Yumi رستوران ژاپنی در کلیسای هیل در St. Paul, 11 ژوئیه سال 2020 است. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

  • جدید پاسیو در Yumi رستوران ژاپنی در کلیسای هیل در St. Paul, 11 ژوئیه سال 2020 است. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

  • جدید پاسیو در مانچینی در تیم فوتبال چار خانه و سالن در St. Paul, ژوئن 10 سال 2020 است. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

  • شام لذت بردن از پاسیو در فضای باز در دوباره باز مانچینی چار خانه در غرب خیابان هفتم در خیابان 11 ژوئن 2020. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

  • جدید پشت بام, پاسیو یکی از سه پاسیو مناطق در آب مسافرخانه خیابان در مرکز شهر Stillwater. (حسن نیت ارائه میدهد از تصاویر بیش از Stillwater)

  • جدید پشت بام پاسیو در آب مسافرخانه خیابان در مرکز شهر Stillwater. (حسن نیت ارائه میدهد از آب خیابان مسافرخانه)

  • چیز قابل و مورد West 7 در بازار, St. Paul طول می کشد آن را در خارج از 9 ژوئیه سال 2020 با فروشندگان و همچنین پاسیو greenspace و پارکینگ در مناطق محل استقرار. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

  • این فلفل شیرین جامائیکا آشپزخانه کامیون مواد غذایی در Keg و مورد غرب 7th بازار در سنت پل در 9 ژوئیه سال 2020 است. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

  • بخشی از زالو خیابان خاموش غرب هفتم در سنت پل مسدود شده در جولای 12, 2020 به جای بیشتر پاسیو صندلی برای رستوران ها مانند امید نوار صبحانه و کافه Astoria. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

  • پاسیو در گنوم در خیابان 13 ژوئیه سال 2020 است. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

معمولا St. Paul, مطبوعات پیشگام اجرا می شود سالانه رستوران پاسیو راهنمای. اما در میان coronavirus در این سال بوده است و هیچ چیز غیر معمول است. بنابراین در حالی که ما باید به چشم پوشیدن جامع ما پاسیو راهنمای برای این سال از همه چیز می تواند تغییر روز به روز در مورد آنچه باز, هنوز هم وجود دارد برخی از اخبار به اشتراک گذاشته شود وقتی که می آید به پاسیو فصل.


مرتبط: این پاسیو فصل!


رستوران جدید ظهور کرده اند که در حال حاضر به لحاظ اجتماعی فاصله پاسیو در حالی که مورد علاقه دیرین پا کرده اند تا خود را در فضای باز ناهار خوری بازی با ارتقاء عمده و یا گسترش. در اینجا به برخی از این سال جدید رستوران پتیس ما در مورد هیجان زده. نگه داشتن در ذهن که همه رستوران ها را به پیاده روی در رزرو و اگر آنها این شانس که جداول در دسترس هستند بنابراین بهتر است به کتاب پیش رو (و به درخواست پاسیو صندلی به طور خاص) خود را به امن نقاشی با آبرنگ روی گچ تجربه ناهار خوری. و اگر شما یک مورد علاقه چند ساله که جدید پاسیو در این لیست به صورت جداگانه خود را با رستوران ها به طور منظم برای دریافت آخرین در فضای باز ناهار خوری وضعیت و نحوه رزرو.

خوش تیپ گراز

جدید پاسیو در خوش تیپ گراز سلبی در خیابان, در خیابان, ژوئن 2020.(جس فلمینگ / پایونیر پرس)

آن را سخت به این باور است که این پاسیو یک بار عبور از طریق با چند پارکینگ. خوش تیپ گراز به تازگی نقل مکان از Lowertown به سابق فضای فیتز در کلیسای هیل (انتخاب فیتز پیتزا هنوز هم می شود ارائه شده در چهارشنبه شب!). فضا دگرگون شده از جمله علاوه بر این از 120 صندلی حصار-در پاسیو decked با بسته بندی کردن در اطراف نوار, کلاه فرنگی, چند, مناطق صندلی چتر گلدان گیاهان و گل. شما نمی توانید به اشتباه با هر چیزی که شما سفارش در این معاصر غرب, رستوران, اما اگر شما به دنبال توصیه های من نمی تواند به اندازه کافی از گوشت خوک حلقه rillettes نوعی ماهی پهن و لغو احکام صادره ی گوشت خوک (در واقع این یکی در اینجا است که یکی از برترین گوشت خوک در شهرهای دوقلو). 173 Western Ave. N., St. Paul; facebook.com/handsomehogstpaul

امیدوارم که نوار صبحانه

بخشی از زالو خیابان خاموش غرب هفتم در سنت پل مسدود شده در جولای 12, سال 2020 به جای بیشتر پاسیو صندلی برای رستوران ها مانند امید نوار صبحانه و کافه Astoria. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

به دلیل ناهار خوری محدودیت در میان coronavirus شهرستانها کار کرده اند با رستوران ها برای کمک به درایو کسب و کار. گزینه های خلاق آمده اند از آن جمله St. Paul اجازه می دهد یک بخش از زالو خیابان بسته می شود به طوری رستوران مانند امید نوار صبحانه همراه با کافه آستوریا در سراسر خیابان می تواند نشت کوچک خود را پتیس بر روی خیابان و در نتیجه بیشتر صندلی. در اخیر یکشنبه صبحانه تفرج هر اجتماعی دور میز پر شده بود بنابراین تصمیم به تعطیل کردن بخشی از خیابان بود بدیهی است که یک تماس. موسیقی زنده به یک بلوک پرنیان. در حالی که در اینجا در نظر بگیرید کافه آستوریا در سراسر خیابان است که همچنین دارای پاسیو جداول در زالو خیابان و که در آن شما می توانید قهوه اسموتی کاسه بلغور جو دوسر کاسه کوکوی و سالاد.

1 S. زالو سنت; St. Paul; hopebreakfast.com

گنوم

پاسیو در گنوم در خیابان 13 ژوئیه سال 2020 است. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

گنوم رستوران جایگزین مبارک گنوم سلبی در خیابان در حال آماده شدن برای اولین در پایان ماه ژوئیه اگر همه می رود به عنوان برنامه ریزی شده. فضا دستخوش وصله پینه کردن از جمله گسترش پاسیو است که در حال حاضر سه برابر اندازه قبلی, هوای آزاد, منطقه ناهار خوری. بیشتر چه جدید 200-صندلی گسترده عرشه چوب خال خال با میز و صندلی و طول می کشد استفاده از سایه درختان بر روی عرشه با اضافه کردن hanging امام جواد نوسانات — چگونه سرگرم کننده است ؟ لذت بردن از تابستان زیبا و سقوط روز در اینجا در حالی که ناهار خوری در منو از چیزهایی مانند پنیر charcuterie رغبت سینی پوتین, اردک, بال, دست حک شده ساندویچ و raclette سوئیس غذا با پنیر ذوب شده. حتی "میلواکی شور" یک غول 30-اونس بافته شور با raclette که ما نمی توانید صبر کنید تا سعی کنید!

498 سلبی Ave. St. Paul

چیز قابل و مورد

چیز قابل و مورد West 7 در بازار, St. Paul طول می کشد آن را در خارج از 9 ژوئیه سال 2020 با فروشندگان و همچنین پاسیو فضای سبز و مناطق صندلی. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

چیز قابل و مورد بازار در خیابان نقل مکان کرد صندلی داخل بازار به خارج ناهار خوری برای هم بودن. به عنوان بخشی از آن در فضای باز ناهار خوری منطقه گسترش یافته است که با استفاده از فضای سبز و مناطق پارکینگ در علاوه بر این به موجود پتیس. شما هنوز هم می توانید سفارش مواد غذایی و فروشگاه های داخل بازار قبل از مصرف چیزهایی خارج است. و یا اگر شما ترجیح می دهند که در خارج از منزل تمام وقت سر به یکی از فروشندگان در حال حاضر در امتداد نقطه چین چیز قابل و مورد بیرونی است. آنها عبارتند از: ریسندگی Wylde تازه چرخید لذیذ پنبه غرفه آب نبات (فقط برای کمی خانه صورتی) یک کلاچ Brewing Co. عمومی, taproom (فقط برای جریان هوا) و همچنین کامیون مواد غذایی.

928 7th St W, St Paul; kegandcase.com

مانچینی چار خانه

شام لذت بردن از پاسیو در فضای باز در بازگشایی مانچینی چار خانه در غرب خیابان هفتم در خیابان 11 ژوئن 2020. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

قبل از پاسیو منطقه در این موسسه دیرین بود فقط یک چاره اندیشی موقت, عملکرد بیشتر به عنوان یک سیگار دن از هر چیز. که همه تغییر در این سال هنگامی که مانچینی رفت و همه و ایجاد قشنگ, حیاط, پاسیو با آجر کف tented مناطق سایه و تخت گل برای شام به لذت بردن از در حالی که ناهار خوری در یک منو از چیزهایی مانند کوکتل میگو استیک و خرچنگ دم. رستوران نیز در حال حاضر باز برای ناهار با یک بعد از ظهر منو که شامل استارت سالاد و ساندویچ.

531 W. هفتم St. St. Paul; 651-224-7345; mancinis.com

YUMI رستوران ژاپنی + نوار

جدید پاسیو در Yumi رستوران ژاپنی در کلیسای هیل در St. Paul, 11 ژوئیه سال 2020 است. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

Pssst ... این پاسیو زیبا است و غذایی بسیار خوشمزه است که ما تقریبا نمی خواهم به شما بگویم در مورد یکی از سنت پل بهترین نگهداری نقاشی با آبرنگ روی گچ اسرار ناهار خوری. فقط چند هفته پیش Yumi رستوران ژاپنی + نوار نقطه جدید در کلیسای هیل در St. Paul عرضه آن پاسیو. به دنبال بیشتر-از-30-صندلی ناهار خوری در فضا با بامبو و چوب ساج لهجه. خصوصی, حصار-در پاسیو ارائه می دهد برخی از حفظ حریم خصوصی از فشار و شلوغی از سلبی خیابان. فضای مناسب زمینه برای ناهار خوری در سوشی رول, sashimi, صفحات, ماکارونی, ظروف و teriyaki و تمپورا پلاتر. باز در 4 p. m. روزانه.

400 سلبی Ave. St. Paul; 651-207-6810; yumisushibar.com

حومه

چارلی رستوران و میخانه ایرلندی در خیابان آب مسافرخانه

جدید پشت بام, پاسیو یکی از سه پاسیو مناطق در آب مسافرخانه خیابان در مرکز شهر Stillwater. (حسن نیت ارائه میدهد از تصاویر بیش از Stillwater)

رودخانه هتل و رستوران تحت گسترش بزرگ و به عنوان بخشی از آن ایجاد مرکز شهر Stillwater را گسترده ترین رستوران پشت بام پاسیو. این فقط یکی از سه پتیس در محل پیوستن دو طبقه اول, پاسیو است که در حال حاضر در این زمینه. در حالی که هر یک پاسیو مختلف پرنیان آنها یک چیز مشترک اند: مناظر دیدنی از سنت کریکس دره رودخانه و آسانسور پل. جدید 160 صندلی پشت بام پاسیو (در حال حاضر در 50 درصد یا 80 کرسی به دلیل COVID-19 قوانین) ویژگی های شش گاز چاله آتش و پرنده-چشم انداز از سنت کریکس دره رودخانه. جدید رستوران پشت بام نیز آن را نوار و آشپزخانه و یک منوی متفاوت از طبقه اول میخانه و رستوران. نگاه برای یک مضمون منو که شامل آجر فر پیتزا. در حالی که اینجا یک staycation هستید از وقت خود را در مرکز شهر Stillwater و اقامت در مسافرخانه که شامل جدید بال از اتاق های هتل به عنوان بخشی از گسترش.

101 S. آب St., Stillwater, 651-439-6000; waterstreetinn.ما



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن