Ahmaud Arbery تیراندازی مرگ و ترس از دهها — وزن به شدت در شیکاگو سیاه و سفید در حال اجرا در جامعه

شیکاگو—زمانی که پیکاسو راسل ملاقات با دیگر دوندگان گفتگو اغلب تبدیل به دنده خود — جدیدترین گرمترین ترین و راحت

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

شیکاگو—زمانی که پیکاسو راسل ملاقات با دیگر دوندگان گفتگو اغلب تبدیل به دنده خود — جدیدترین گرمترین ترین و راحت.

اما برای راسل و دیگر سیاه دونده موضوع دیگری مطرح می شود: آنچه که امن ترین را می پوشند در حالی که آموزش.

"فرهنگی طنز است و ما راه مقابله با" راسل گفت. "من ممکن است نوع منفعلانه می گویند" من نمی توانید بپوشید که سیاه یا که خاکستری " یا " من نمی توانم پوشیدن سیاه در جایی که من زندگی می کنند.' یا " باید آن را خوب از خواب بیدار که در اوایل و اجرا هنگامی که آن را زمین سیاه و سفید در 5 یا 6 صبح در صبح است.

"این تقریبا یک لوکس شما می توانید اجرا کنید هنگامی که وجود دارد هیچ نور روز. این می آید به عنوان 'ha ha ha,' اما وجود دارد برخی از حقیقت در زیر آن است."

ملاحظات مانند چه چیزی را می پوشند که در آن به اجرا و زمانی که برای اجرا به جلوگیری از لحاظ نژادی برفلد را تبدیل به حتی بیشتر شایع در دوندگان' مکالمات. یک ویدیو پدید آمده در هفته گذشته از 25 سال Ahmaud Arbery بودن ضرب گلوله کشته شد در حالی که آهسته دویدن در گرجستان در ماه فوریه توسط یک مرد سفید که به همراه پدر خود را.

پس از این ویدئو موجب اعتراض ملی به گرجستان دفتر تحقیقات در زمان گرگوری McMichael, 64 و تراویس McMichael, 34, به زندان.

بازیکنان ائتلاف — یک گروه از ورزشکاران حرفه ای تشکیل در سال 2017 به مدافع عدالت اجتماعی و برابری نژادی — با ارسال نامه ای با بیش از 60 امضا به وزارت دادگستری ایالات متحده خواستار تحقیقات فوری به Arbery مرگ است. بسیاری از ورزشکاران ابراز خشم در رسانه های اجتماعی مورد تیراندازی و تمدید همدردی به Arbery خانواده.

Arbery حامیان در سراسر ایالات متحده زد 2.23 مایل (3.6 کیلومتر) جمعه چه بوده است خود را 26th, جشن تولد به تتم خود قتل در فوریه. 23. معترضان را مرتبط با مرگ او با دیگر موارد غیر مسلح سیاه مردم داغستان در حالی که درگیر شدن در فعالیت های روزمره.

"خطر احساس می کند بیشتر و بیشتر شخصی" گفت: Matthew منینگ که شرکت تاسیس سیاه و سفید در حال اجرا در گروه GumboFit در شیکاگو با شریک زندگی خود را کورتنی فیلیپس. "اگر ما تا به حال برای ایجاد یک لیست بر اساس مرگ و میر است که اتفاق افتاده است به مردان و زنان سیاه آن را اساسا برای زندگی است. این یکی فقط طنین انداز در سطح دیگری است.

"به عنوان یک دونده این به معنای واقعی کلمه می توانست ما. این چیزها اتفاق می افتد در اینجا به عنوان به خوبی. لحظاتی وجود دارد (فیلیپس است) به من گفت و من به او گفت: "گاهی اوقات هنگامی که شما را ترک, من نمی دانم اگر شما خواهد آمد.' گاهی اوقات که احساس می کند مانند یک اغراق است اما هر روز وجود دارد یکی دیگر از یادآوری به همین دلیل آن نیست اغراق."

Terrance Lyles رنگ و لعاب تا خود را به کفش های قرمز بعد از ظهر جمعه و شروع به دویدن پایین جنوبی خیابان دولت از شرق 71 خیابان.

45 ساله مشتاق ماراتون نگه داشته کندتر از او استفاده می شود — 11 دقیقه در هر مایل — اما او در هیچ عجله. به جای معمول خود را لیست پخش از R&B و هیپ هاپ, موسیقی کلاسیک, او در غرش اتومبیل در دن Ryan بزرگراه زیر به عنوان او گرد 2.23 مایل است.

Lyles خاموش موسیقی خود را به خاطر او می خواست برای نشان دادن احترام برای Arbery که مرگ است متزلزل او را به عنوان یک دونده.

"او مایل و مایل دور در گرجستان و من در ایلینوی اما او با من" Lyles گفت. "ما یکی است و به همین دلیل آن اتفاق می افتد به هر یک از ما. به همین دلیل به نظر من این برای من خیلی شخصی."

Lyles گفت: او مواجه شده است و نژادپرستی در حالی که در حال اجرا خارج است. در سال 2008 تصمیم گرفت که به کشف یک جنگل حفظ نوین سیستم در حومه جنوب. به عنوان او زد و پای خود را در یک جاده نزدیک به دنباله یک گروه از جوان مردان سفید پوست در گذشت او را در یک ماشین و فریاد یک نژادی لکه دار Lyles گفت.

"من در شوک بود در آن لحظه که این اتفاق افتاد اما به طور کلی من تعجب نیست که برخی از مردم هنوز هم از بندرگاه آن نوع احساسات" Lyles گفت. "این باعث می شود شما ناراحتم چون این شرم آور است که مردم احساس می کنند مانند آنها هنوز هم به انجام این کار است."

پس Arbery مرگ Lyles دارای بمب موضوع ایمنی به عنوان یک دونده بیشتر با Facebook گروه مردان اجرا Deez خیابان که بر پرورش یک جامعه در حال اجرا برای مردان از رنگ. او در حال حاضر طول می کشد پر زحمت و تلاش به اجرا در نور روز پوشیدن رنگ روشن دنده انجام شناسایی و نگه داشتن زبانه ها در محیط اطراف خود را.

با وجود غم و اندوه خود را بیش از Arbery قتل Lyles گفت: آن را عمیق تر خود و دیگران اشتیاق برای در حال اجرا است.

"من احساس می کنم مثل من اجرا می شود در حال حاضر اختصاص داده شده به Ahmaud Arbery" Lyles گفت. "خودم و دیگر در جامعه که در واقع گرفته شده در گشاد گشاد راه رفتن از تبدیل شدن به حتی بیشتر انگیزه را اجرا کنند."

مردم از رنگ می تواند احساس از مطالعه حذف از جامعه در حال اجرا برای شروع با. یک 2019 نظرسنجی ملی در حال اجرا توسط ایالات متحده آمریکا نشان داد تنها سه درصد از هسته "دونده" — کسانی که قطار در طول سال و رقابت در مسابقات هستند آفریقایی در حالی که 85 درصد سفید هستند.

گروه در سراسر ایالات متحده از جمله در شیکاگو اختصاص داده شده به ارائه یک فراگیر فضا برای دونده.

منینگ و فیلیپس تاسیس GumboFit برای کمک به پرورش که در جامعه حس. احساس وحدت است به خصوص خوش آمدید در حال حاضر به عنوان دونده هستند قادر به پاسخگویی به صورت هفتگی گروه رفتن در حالی که دستورالعمل های زیر را برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

"این تاکید از قدرت ایجاد فضای" منینگ گفت. "مردم می آیند برای جامعه و اقامت برای به چالش و یا مردم می آیند برای چالش و اقامت برای جامعه. آن را تقریبا به یک روحانی و مراسم جمعی برای اجرا با هم."

آلن برزیل کمک می کند که اجرای 2000-عضو سیاه شیکاگو دونده — جنبش! Facebook, گروه, گفت: به عنوان بسیاری از 100 جمع آوری اعضا در تابستان خوب شنبه اجرا می شود. که سازماندهی شده برای الهام بخشیدن به ورزش و تناسب اندام با اعضای حمایت از یکدیگر در یکی از آهسته مایل رفتن و تشویق یکدیگر در طول ماراتن.

"این واقعا مثل من اضافه شده یک دوم خانواده," او گفت:.

در حال حاضر به عنوان آنها را اجرا در انزوا دونده ارسال عکس از خود و یا خود را در مسیر و شرکت در مجازی اجرا می شود برای اتصال با یکدیگر.

"خدا می داند که من فکر می کردم زیادی در مورد Ahmaud" برزیل گفت. "هیچ کس می رود در اجرا و فکر می کند این خواهد بود که آخرین روز زندگی من (به) کسی که شما را نمی دانم و فکر می کند شما در محل اشتباه است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Arbery مرگ قطع شده است احساس آرامش بسیاری مشتق از در حال اجرا.

"برای من این فقط آورده آگاهی در مورد ایمنی گفت:" مایک براون. "من فکر کردم در حال اجرا است که به طور کلی فعالیت امن. آن چیزی بی ضرر است. اگر کسی بیند کسی را در حال اجرا دنده کسی خواهد بود مانند " من این مرد است که انجام کاری به نفع خود و تناسب اندام-حکیم است.

"در گذشته من هرگز فکر نمی کردم که در مورد قبل است. شاید من ساده و بی تکلف. شما نمی خواهد فکر می کنم کسی که نشان می دهد تا با یک سلاح."

برخی از دوندگان گفت: آنها تمایل به جست و خیز در حال اجرا در حالی که سفر به خصوص در آمریکای جنوبی. اما ناخرسندی می خزش حتی در شیکاگو است.

بسته شدن محبوب در مسیر در حال اجرا در امتداد lakefront را مجبور دونده به دنبال راه در کنار خیابان ها و در محلات آنها ممکن است به عنوان آشنا با. راسل به یاد می آورد meandering از بالای شهر محله تا زمانی که زخم در مسکونی Bowmanville.

"من به سرعت ناراحت کننده," او گفت:. "هیچ کس دیده است من قبل از. اجازه بدهید از اینجا دریافت کنید."

او بازگشت به جاده اصلی.

راسل که همچنین با این نسخهها کار با GumboFit گفت که او احساس می کند تفاوت های در حال اجرا, از خود راضی مقابل در حال اجرا با یک گروه.

"بدون که بسته و در این زمینه به شما اطلاع بدن زبان و عبارات دیگران" او گفت:. "من نمی دانم اگر آن را به سردرگمی و یا تحسین. "چه قهوه ای که فرد در خیابان سرعت?'"

سیاه دوندگان گفت: آنها نگران پوشیدن ماسک در حالی که در حال اجرا می تواند به افزایش موارد بودن برفلد. مردم از رنگ پس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل با پوشیدن ماسک شده اند به دنبال امنیت در فروشگاه ها از جمله دو مرد سیاه پوشیدن ماسک های جراحی در خارج در وود ریور بیمار., در نزدیکی سنت لوئیس.

لورنس هلمز که میزبان یک ورزش نشان می دهد بحث در WSCR-670 AM و بخشی از NBC Sports شیکاگو در هوا دارای یک ماسک صورت که او را منعکس ریشه منافع.

"من بسیار جذاب White Sox, ماسک," او گفت:, "اما آن را عمدتا سیاه و سفید. من نگرانی در مورد چیزهای شبیه به آن. من یکی که صورتی رو پوشش. مردان دیگر از رنگ بحث در مورد پوشیدن رنگ های روشن بیش از حد. حداقل آن را عجیب و غریب در حال حاضر (به پوشیدن ماسک صورت به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر coronavirus). اما این فکر به ذهن من در مورد آنچه آن را مانند به نظر می رسد هنگامی که یک مرد است که با پوشیدن یک ماسک سیاه و سفید."

هلمز شده است در حال اجرا برای 10 سال عمدتا در اطراف خود را متنوع هاید پارک محله که در آن او گفت که او احساس نمی کند "othered."

"این عجیب و غریب نیست برای دیدن کسی که در حال اجرا پایین خیابان به دیدن یک فرد از رنگ ورزش در پارک اینجا" هولمز گفت. "من کاملا از آن آگاه. من به ندرت به اجرا در خارج از سمت جنوب.

"این خیلی خنده دار است. گاهی اوقات من ارسال نقشه از جایی که من (در حال اجرا) و اگر من در ساحل جنوبی, کسی, خواهد, نظر, " اوه, شما باید مراقب باشید به پایین وجود دارد.' این نیست که خطرناک است به من. آن را احساس می کند بسیار کمتر خطرناک است."

فیلیپس از بنیانگذاران GumboFit گفت: سیاه دونده نخواهد بود منصرف. او احساس مسئولیت به ادامه تشویق جامعه به فعال ماندن و سالم است.

"من نگران پله خارج از آنجا که از virus و در حال حاضر این وجود دارد," او گفت:. "در حال اجرا در خیابان برای (Arbery) در روز تولد شما چشم به دنبال شما. آنها می دانند که چرا شما در حال اجرا است. مردم در جامعه چگونه است تاثیر آنها ؟ وجود دارد همدلی?

"آن را در خط مقدم از ذهن من است. این ترس وجود دارد اما شما در حفظ و هل دادن. ما نشان می دهد که آن را OK. نگه داشتن در حال اجرا برای سلامت خود را. نگه داشتن در حال اجرا خود را به خوبی بودن. شما نمی توانید اجازه دهید این شما را. در حال اجرا چیزی است که شما را به احساس رایگان و آزاد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن