Hoopfest لغو 31st سالانه 3-در-3, مسابقات - Mon, 13 Jul 2020 PST

Hoopfest مقامات باید لغو شود Spokane را امضاء 3-در-3 مسابقات بسکتبال میان سنبله در COVID-19 عفونت. به عنوان رو

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

Hoopfest مقامات

باید لغو شود

Spokane را امضاء 3-در-3 مسابقات بسکتبال میان سنبله در COVID-19 عفونت. به عنوان رویداد مهم ورزشی در سراسر کشور شد و در حال کنار گذاشتهشدن با توجه به coronavirus همه گیر Hoopfest مدیر مت eli duncan باقی مانده بود با احتیاط خوش بینانه است. بنابراین آیا اسپوکن جامعه کسب و کار که درو ده ها میلیون دلار در هر سال از یکی از بزرگترین شهرستان

وقایع است.

ورود آن 31 سال بود که آن را از ماه ژوئن به تعویق افتاد 27-28 به اوت 23-24 تلاش هایی برای نجات این رویداد در امیدوار است که coronavirus منحنی خواهد صاف.

Spokane County عفونت باید مشخصی پس از آن فاز 2 بازگشایی در ممکن است, اما منجر به اجتناب ناپذیر است.

بازیکنان را تشویق به شرکت در یک مجازی جایگزین

که مستلزم

انجام یک سری از چالش های فردی در خانه و هنوز هم دریافت

این رویداد سالانه

تی شرت. بازیکنان

که علاقه مند به شرکت در مجازی Hoopfest – یک سری از بازی ها اعم از تیراندازی به دریبل با امتیاز بالغ بر Hoopfest app – دریافت هزینه کامل. Hoopfest که سالانه جذب بیش از 6000 تیم و حدود 250,000 مردم به مرکز شهر خراب شد و مجبور به سازش به امید بازی در ماه آگوست از جمله 50 درصد کاهش

در تیم نوشته

به منظور محدود کردن مقدار از بدن در نزدیکی در طول یک بیماری همه گیر. سازمان برنامه ریزی برای حرکت به جلو با اجتماعی فاصله مقرر پیوستن به دولت در فاز 3 دستورالعمل بازگشایی اما با اخیر شاید از coronavirus موارد در منطقه یک حرکت از فاز 2 در زمان Hoopfest به نظر می رسد بعید است. "هر رویداد دیگر لغو شد اما ما همچنان خوشبین" eli duncan گفت. "ما کار ما دم کردن کار کرده و با مقامات بهداشت به آمده تا با طرح های. ما واقعا می خواستم به نور که در انتهای تونل. "اما اولویت ما این است که بهداشت و سلامتی جامعه ما است." یک سال پس از خود را جشن 30 سالگرد Hoopfest در حال حاضر به نظر می رسد آینده به 2021 در امیدوار است که ضرر و زیان اقتصادی از سال 2020 نمی تواند موانع عمده ای در تابستان آینده. اکثر Hoopfest حامیان مالی هنوز ارج نهادن به تعهدات خود, به رغم لغو, eli duncan گفت و او امیدوار است که خیرین نیز کمک خواهد کرد Hoopfest را به علت از جمله تیم هایی است که هنوز هم دریافت خواهید کرد

تی شرت اگر انتخاب کردن آنها به کمک مالی خود هزینه ثبت نام. "توانایی برای حفظ 2021 است برای دریافت کمک از جامعه" eli duncan گفت. مرکز شهر اسپوکان کسب و کار نیز احساس سوزش. از سال 1990

از طریق 2019, Hoopfest کمک کرد را در حدود 47 میلیون نفر سالانه به کنتون اقتصاد با توجه به Hoopfest مقامات. بیشتر اسپوکن گنجانیده شده است که با این نسخهها کار با کسب و کارهای محلی برای تقویت اقتصاد می بیند لغو Hoopfest به عنوان قابل توجهی دست دادن. "این یک مشکل است, اعلام, برای بسیاری از کسب و کار باقی مانده است که امیدواریم این امر هنوز هم رخ می دهد گفت:" کارا راگون امور عمومی مدیر GSI.

اما ما اذعان دارند که ایمنی از بازیکنان و هر کس درگیر در Hoopfest از جمله کسب و کار است که بهره مندی از این رویداد یک اولویت است که ما پشتیبانی می کنیم." از دست دادن Hoopfest آخرین رشته از منطقه اصلی ورزش لغو, از جمله دور اول و دوم از مردان و زنان NCAA بسکتبال مسابقات بودند که انتظار می رود در اسپوکن که هر یک از آنها به احتمال زیاد می توانست

با توجه به Lilac شهر اقتصادی قابل توجهی افزایش دهد. تراویس دیکینسون مالک و آشپز Cochinito Taqueria در مرکز شهر Spokane یکی از چندین صاحبان کسب و کار کوچک

که بهره مند از اضافی ترافیک پا. "Hoopfest است که به طور معمول ما دومین روز از سال" دیکنسون گفت. "سال گذشته بزرگترین داشتیم. آن را قطعا یک آخر هفته ما نگاه به جلو به. این یک ضربه به کسب و کار برای اطمینان حاصل کنید. "ما دوست دارم به آن, افزایش, اما, عمومی, سلامت مهم تر است در حال حاضر." دیرین Hoopfest بازیکن و مسابقات legend شان Ferch 53 ساله نا امید شده بود در مورد Hoopfest را لغو اما تعجب نیست. Ferch که

برنده چندین تیم قهرمانی و با شدت بهم زدن غوطه دادن و تیراندازی سه نقطه مسابقات از سال 1990 بود و بیشتر غمگین برای بازیکنان جوان که تابستان مترادف با Hoopfest. "وجود دارد فقط خیلی هرج و مرج و عدم قطعیت در رفتن در حال حاضر و آن را تحت تاثیر قرار همه ما" Ferch گفت. "جامعه دست دادن Hoopfest بزرگ است. مردم دوستان را جمع دوستان و خانواده. وجود دارد بسیار مهربانی, و آن را یک رویداد بزرگ است. این مایه تاسف است." رایان Collingwood را می توان در رسید (208) 676-6576 یا ryanc@spokesman.com

Hoopfest مقامات را لغو اسپوکن را امضاء 3-در-3 مسابقات بسکتبال میان سنبله در COVID-19 عفونت.

به عنوان رویداد مهم ورزشی در سراسر کشور شد و در حال کنار گذاشتهشدن با توجه به coronavirus همه گیر Hoopfest مدیر مت eli duncan باقی مانده بود با احتیاط خوش بینانه است. بنابراین آیا اسپوکن جامعه کسب و کار که درو ده ها میلیون دلار در هر سال از یکی از شهرستان بزرگترین حوادث.

ورود آن 31 سال بود که آن را از ماه ژوئن به تعویق افتاد 27-28 به اوت 23-24 تلاش هایی برای نجات این رویداد در امیدوار است که coronavirus منحنی خواهد صاف.

Spokane County عفونت باید مشخصی پس از آن فاز 2 بازگشایی در ممکن است, اما منجر به اجتناب ناپذیر است.

بازیکنان را تشویق به شرکت در یک مجازی جایگزین که مستلزم انجام یک سری از چالش های فردی در خانه و هنوز هم دریافت رویداد سالانه تی شرت.

بازیکنانی که علاقمند به شرکت در مجازی Hoopfest – یک سری از بازی ها اعم از تیراندازی به دریبل با امتیاز بالغ بر Hoopfest app – دریافت هزینه کامل.

Hoopfest که سالانه جذب بیش از 6000 تیم و حدود 250,000 مردم به مرکز شهر خراب شد و مجبور به سازش به امید بازی در ماه آگوست از جمله 50 درصد کاهش در تیم مطالب را به محدود کردن مقدار از بدن در نزدیکی در طول یک بیماری همه گیر.

سازمان برنامه ریزی برای حرکت به جلو با اجتماعی فاصله مقرر پیوستن به دولت در فاز 3 دستورالعمل بازگشایی اما با اخیر شاید از coronavirus موارد در منطقه یک حرکت از فاز 2 در زمان Hoopfest به نظر می رسد بعید است.

"هر رویداد دیگر لغو شد اما ما همچنان خوشبین" eli duncan گفت. "ما کار ما دم کردن کار کرده و با مقامات بهداشت به آمده تا با طرح های. ما واقعا می خواستم به نور که در انتهای تونل.

"اما اولویت ما این است که بهداشت و سلامتی جامعه ما است."

یک سال پس از خود را جشن 30 سالگرد Hoopfest در حال حاضر به نظر می رسد آینده به 2021 در امیدوار است که ضرر و زیان اقتصادی از سال 2020 نمی تواند موانع عمده ای در تابستان آینده.

اکثر Hoopfest حامیان مالی هنوز ارج نهادن به تعهدات خود, به رغم لغو, eli duncan گفت و او امیدوار است که خیرین نیز کمک خواهد کرد Hoopfest را به علت از جمله تیمهایی است که هنوز هم یک تی شرت اگر انتخاب کردن آنها به کمک مالی خود هزینه ثبت نام.

"توانایی برای حفظ 2021 است برای دریافت کمک از جامعه" eli duncan گفت.

مرکز شهر اسپوکان کسب و کار نیز احساس سوزش.

از سال 1990 از طریق 2019, Hoopfest کمک کرد را در حدود 47 میلیون نفر سالانه به کنتون اقتصاد با توجه به Hoopfest مقامات.

بیشتر اسپوکن گنجانیده شده است که با این نسخهها کار با کسب و کارهای محلی برای تقویت اقتصاد می بیند لغو Hoopfest به عنوان قابل توجهی دست دادن.

"این یک مشکل است, اعلام, برای بسیاری از کسب و کار باقی مانده است که امیدواریم این امر هنوز هم رخ می دهد گفت:" کارا راگون امور عمومی مدیر GSI. اما ما اذعان دارند که ایمنی از بازیکنان و هر کس درگیر در Hoopfest از جمله کسب و کار است که بهره مندی از این رویداد یک اولویت است که ما پشتیبانی می کنیم."

از دست دادن Hoopfest آخرین رشته از منطقه اصلی ورزش لغو, از جمله دور اول و دوم از مردان و زنان NCAA بسکتبال مسابقات بودند که انتظار می رود در اسپوکن که هر یک از آنها به احتمال زیاد خواهد داده اند Lilac شهر اقتصادی قابل توجهی افزایش دهد.

تراویس دیکینسون مالک و آشپز Cochinito Taqueria در مرکز شهر Spokane یکی از چندین صاحبان کسب و کار کوچک است که بهره مند از اضافی ترافیک پا.

"Hoopfest است که به طور معمول ما دومین روز از سال" دیکنسون گفت. "سال گذشته بزرگترین داشتیم. آن را قطعا یک آخر هفته ما نگاه به جلو به. این یک ضربه به کسب و کار برای اطمینان حاصل کنید.

"ما دوست دارم به آن, افزایش, اما, عمومی, سلامت مهم تر است در حال حاضر."

دیرین Hoopfest بازیکن و مسابقات legend شان Ferch 53 ساله نا امید شده بود در مورد Hoopfest را لغو اما تعجب نیست.

Ferch که برنده چندین تیم قهرمانی و با شدت بهم زدن غوطه دادن و تیراندازی سه نقطه مسابقات از سال 1990 بود و بیشتر غمگین برای بازیکنان جوان که تابستان مترادف با Hoopfest.

"وجود دارد فقط خیلی هرج و مرج و عدم قطعیت در رفتن در حال حاضر و آن را تحت تاثیر قرار همه ما" Ferch گفت. "جامعه دست دادن Hoopfest بزرگ است. مردم دوستان را جمع دوستان و خانواده. وجود دارد بسیار مهربانی, و آن را یک رویداد بزرگ است. این مایه تاسف است."

رایان Collingwood را می توان در رسید (208) 676-6576 یا ryanc@spokesman.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب