MLB و بازیکنان صحبت نمی پول در اولین بازگشت-به-جلسه کار

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال را شامل نمی شود اقتصادی پیشنهاد در آن باز ارائه به اتحادیه بازیکنان در شرایط شروع به

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال را شامل نمی شود اقتصادی پیشنهاد در آن باز ارائه به اتحادیه بازیکنان در شرایط شروع به coronavirus-تاخیر نجومی.

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر انتقاد بزرگ leaguers برای عدم تمایل به قطع پرداخت بیشتر در یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه و آریزونا دولتی mlb گفت: دولت خود را به بازی بدون تماشاگر برای همه مهم ورزشی شنبه شروع.

الکترونیکی جلسه MLB و بازیکنان ارتباط به طول انجامید بین سه و چهار ساعت و شامل بیس بال مقامات توضیح نظر خود را از اقتصاد, علم و تدارکات گرفتن فصل در راه با چند نفر آشنا با این جلسه گفت: آسوشیتد پرس. مردم صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ جزئیات اعلام شد.

صاحبان به متهور دوشنبه برای یک پیشنهاد است که بازیکنان دریافت, درصد از آنها 2020 حقوق بر اساس 50/50 تقسیم درآمد MLB دریافت در طول فصل به طور منظم و پس از فصل یک فرد آشنا با این طرح گفت: AP. آن شخص نیز صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود زیرا این طرح اعلام نشده است.

مفهوم امر کاهش هزینه های تیم نگران بازی در خالی ballparks با توجه به همه گیر. اتحادیه نمایش درآمد های به عنوان یک کلاه حقوق و دستمزد است گفت: آن را هرگز موافق و مفهوم ارائه شد.

اگر خالی استادیوم یا خنثی سایت ها استفاده می شود, توافق با بازیکنان ارتباط مورد نیاز است را به بازی توپ.

روز افتتاحیه بود شده اند مارس 26. MLB طرح می تواند منجر به شروع فصل در اطراف چهارم جولای با 82-بازی فصل به طور منظم برگشتی در حال گسترش از 10 تیم به 14 و تعیین hitter وظیفه برای اولین بار در بازی های ملی تیم های لیگ.

MLB مقامات نشان داد اسلاید در این جلسه و اتحادیه هیئت caucused و پرسش و پاسخ. بیس بال مقامات توضیح داد که چگونه آنها را با استفاده از یک آزمایشگاه در ایالت یوتا به ورزش خود را تست توانایی مردم گفت.

بیس بال مقامات همچنین ابراز نگرانی در مورد موج دوم coronavirus در پاییز و نگرانی های خود را, آن می تواند نیروی لغو پست-فصل است. در حالی که بازیکنان پرداخت می شود حقوق خود را در طول فصل به طور منظم عمده ای از MLB ملی پخش درآمد ناشی از این پست فصل است.

بازیکن توافق, مارس 26 به یک معامله است که در آن آنها خواهد پرداخت نرم افزار-دارای سهام از حقوق بر اساس بخشی از 162-بازی به طور منظم-برنامه فصل است که بازی است. به عنوان بخشی از این توافق اگر هیچ بازی هستند, آنها می خواهم به دریافت خدمات برای سال 2020 مطابق آنچه آنها به دست آورده در سال گذشته است.

متوسط MLB حقوق و دستمزد $4.4 میلیون (آمریکا) در قیمت کامل اگر فصل آغاز شده بود در زمان.

"من می دانم که بازیکنان حق چانه زدن بیش از حقوق خود را, اما ما زندگی می کنند در یک لحظه که در آن مردم از ایلینوی و مردم ایالات متحده را شایسته دریافت تفریح و سرگرمی خود را به عقب, به تماشای, به هر حال در تلویزیون" پریتزکر گفت: در پاسخ به آخرین سوال از او در کنفرانس خبری.

"اگر آنها قادر به آمده تا با اقدامات ایمنی و به عنوان پیشنهاد شده توسط لیگ اصلی بیس بال است که آثار من امیدوارم که بازیکنان را درک خواهد کرد که مردم از ما ایالات متحده باید آنها را به رسمیت شناختن این است که بخش مهمی از اوقات فراغت است که همه ما می خواهید به طول تابستان به تماشای آنها را بازی بیس بال به ریشه ما برای تیم های مورد علاقه," ایلینوی از حزب دموکرات گفت. "ما نیاز داریم که به عقب که حالت عادی برگشت و من امیدوارم که آنها خواهید بود مناسب به عنوان آنها مذاکره کنند. اما من باید بگویم من در راه های بسیاری است که بازیکنان در حال برگزاری برای این بسیار بسیار بالا حقوق و پرداخت در طول زمان هنگامی که من فکر می کنم همه به خطر انداختن."

یک عضو خانواده است که کنترل هایت هتل پریتزکر خالص ارزش برآورد شده توسط فوربس در $3.4 میلیارد دلار است.

بازیکنان' association کاهش یافته است به نظر او سخنان سخنگوی کریس دال گفت.

بازیکنان و تیم متعهد در مارس معامله به "بحث در ایمان خوب اقتصادی امکان بازی کردن بازی ها در غیاب تماشاگران و یا در مناسب خنثی سایت." اتحادیه سر تونی کلارک گفته است که مذاکره است و بسیاری از بازیکنان گفته اند که آنها در حال حاضر مقابله با شرایط برای سال 2020 و بدون نیاز به چانه زنی بیشتر است.

بیس بال کمیسر راب مانفرد گفت: حدود 40 درصد از MLB درآمد به دروازه از جمله امتیازات پارکینگ ورزشگاه, تبلیغات, سوئیت لوکس و برنامه های.

اتحادیه مسئولان و بازیکنان ذکر شده در مارس توافق به عنوان تنظیم شرایط اقتصادی و می گویند که آنها هیچ تمایل برای بریدگی های اضافی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

بازیکنان بیشتر علاقه مند به پروتکل های پزشکی و تست های طراحی شده برای محافظت از آنها و تشخیص جدید کروناویروس.

Ducey اعلام کرد: "لیگ اصلی بیس بال, NBA, NHL, NFL, MLS قادر به شرکت و بازی در ایالت آریزونا پس از 15 ماه مه." در زیر برخی از بیس بال ممکن است قصد دارد بخشی از تیم و احتمالا همه خواهد بود مستقر در منطقه ققنوس اما اولویت اول از اواخر سال است که به بازی در خالی به طور منظم فصل ballparks.

"البته این امر می تواند با CDC دستورالعمل و حفاظت از بهداشت عمومی" جمهوری خواه گفت. "ما تا به حال بحث و گفتگو با رهبران برخی از این لیگ و همه آنها می دانند که آنها در حال استقبال به عمل بازی و انجام در ایالت آریزونا است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن