Dear Abby: زنان جاذبه به انسان پیچیده دوستی خود را

DEAR ABBY: دوست من "لورن" و همسرش از هم جدا برای چند ماه در تابستان گذشته. در طول جدایی او تا به حال یک پرت کر

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

DEAR ABBY: دوست من "لورن" و همسرش از هم جدا برای چند ماه در تابستان گذشته. در طول جدایی او تا به حال یک پرت کردن با دوست من "زاک" چه کسی او را ملاقات در خانه من. لورن تصمیم به ادامه ازدواج او و بدیهی است که تصمیم به جلوگیری از دیدن زاک.

چند ماه پیش زاک آمد به مهمانی من انداخت. لورن نبود قادر به ایجاد آن است. هر کس تا به حال چند margaritas و چون شب به پایان رسید, من پیدا کردم خودم با زاک برای اولین بار از دوستی ما آغاز شد و از 10 سال پیش. پس از آن بود و ما تصمیم به انجام دوباره آن را. من مطمئن هستم که من باید بگویم لورن, حتی اگر او یک زن من به خاطر ترس از آن ممکن است ناراحت ،

یک هفته پیش زاک اعتراف کرد که او ممکن است در عشق با من و من احساس می کنم همان راه به سوی او. من تصمیم گرفتم به جلو بروید و بگویید لورن پس از ارتباط من با زاک جدی گرفتن. او در واکنش وحشتناکی. او عصبانی شد و من را متهم به "خیانت" و تلاش برای "یک تا" او. او گفت: من باید شناخته شده که چگونه او در مورد او احساس که من وحشتناک یک دوست برای داشتن رابطه جنسی با او اجازه دهید به تنهایی در حال سقوط در عشق است. ابی در حال احساسات خود را توجیه کرد ؟ من در اشتباه است ؟ یا ما همه هنوز بزرگسالان ؟ — به طور تصادفی در عشق

عزیز به طور تصادفی در عشق: لورن احساسات توجیه کرد ؟ هک هیچ! اگر شما و لورن هنوز هم زبان "یادآوری" او هنگامی که او رفت و برگشت به خود او واگذار همه ادعا می کند که او با دولت موقت. او را به عنوان یک زندگی هستند و بنابراین شما می باشد. اگر من به شما بود, من می خواهم فاصله خودم را از این زن است. او نباید غبطه خوردن شما برای بهره گیری از کسی که او نمی تواند لذت بردن از خودش. شرم بر او.

عزیز ابی: من یک دانش آموز در یک مدرسه هنری و من مبارزه با اضطراب و افسردگی است. من شده اند در مستند در زادگاه من با توجه به COVID-19 گیر جدا شده از دوستان و قادر به معاشرت با دیگران است. گاهی اوقات هنگامی که من به تماشای اخبار من بسیار مضطرب و من تعجب می کنم اگر یک نور در انتهای این دوران تاریک. باید چه کار کنم ؟ — اضطراب زده در آتلانتا

عزیز اضطراب زده: به باشگاه خوش آمدید! اگر شما فکر می کنم شما به تنهایی در تجربه این احساسات شما نمی تواند اشتباه است. بسیاری از مردم احساس می کنند تنها راه شما را از اضطراب و منزوی و افسرده.

شما می توانید مدیریت احساسات منفی با بیرون آمدن از خانه و ورزش — به تنهایی و یا با دوستان و یا همسایگان — در حالی که ماندن اجتماعی فاصله از هم جدا — و نگه داشتن در تماس با دوستان و همکلاسی های خود را با استفاده از کامپیوتر و تلفن همراه. وجود دارد بدون هیچ دلیل شما نمی تواند همکاری با برخی از آنها در یک پروژه هنری و ایجاد چیزی دیدنی با استفاده از این دستگاه.

به خودتان یادآوری کنید که این قرنطینه موقت است. آن را در حال رفتن به آخرین برای همیشه لطفا برای. مگر اینکه شما از یک بیماری زمینهای و یا کسی در خانواده شما می کند و شما می توانید معاشرت با دیگران پوشیدن چهره و پوشش و نگه داشتن فاصله خود را. از آنچه که من شده اند با رعایت برخی روابط تقویت شده است که مردم در رسیدن به آرامش و کمک به یکدیگر. یک راه یقین برای غلبه بر افسردگی است که شروع به فکر کردن در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید برای شخص دیگری حتی اگر آن را فقط یک تماس تلفنی گفت: "من فکر کردن در مورد شما. چگونه کار می کنی؟"

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب