ایمیل: مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد درگیر در قفسه بندی CDC ویروس راهنمای

توسط JASON DEAREN و مایکل BIESECKERواشنگتن (AP) — سابق صنایع شیمیایی اجرایی نامزد به ملت مصرف کننده ایمنی watc

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

توسط JASON DEAREN و مایکل BIESECKER

واشنگتن (AP) — سابق صنایع شیمیایی اجرایی نامزد به ملت مصرف کننده ایمنی watchdog درگیر شد در sidelining دستورالعمل های دقیق برای کمک به جوامع بازگشایی طول coronavirus همه گیر داخلی دولت ایمیل نشان می دهد.

در حال حاضر رتبه بندی دموکرات در سنا, تجارت, علم و کمیته حمل و نقل است سوال این نقش نامزد نانسی بک در تصمیم به کنار گذاشتن این دستورالعمل. بک است که یک پزشک است و هیچ پس زمینه در ویروس شناسی.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است نامزد بک به مرجعیت و کمیسر ایالات متحده کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده یک موقعیت است که نیاز به سنا تایید. بک برنامه ریزی شده است به نظر می رسد قبل از کمیته مجلس سنا در اواخر این ماه.

ایمیل های به دست آمده توسط آسوشیتد پرس نشان می دهد که بک شد مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری اصلی نقطه تماس در کاخ سفید در مورد های پیشنهادی. در مسئله 63-صفحه راهنمای ایجاد شده توسط CDC که به رهبران جامعه گام به گام توسط به گام دستورالعمل برای بازگشایی مدارس, روز, مراقبت, مراکز, رستوران ها و دیگر امکانات.

بک است که در حال حاضر در جزئیات برای کاخ سفید با دفتر مدیریت و بودجه که در آن او است هماهنگی بررسی همه گیر مربوط به اقدامات تسهیلی و از CDC راهنمایی. او دکترای خود را در بهداشت محیط و کار کرده به عنوان یک متخصص زهر شناسی, متخصص در این مطالعه از خطرات بهداشتی از مواد شیمیایی به بدن انسان است.

"من عمیقا نگران كننده دخالت در دفاع برای مقررات زدایی از مواد شیمیایی سمی شناخته شده به عنوان PFAS و من هم سوالی در مورد پتانسیل درگیری با CDC coronavirus ارشاد" گفت: سناتور. ماریا Cantwell بالا دموکرات در این کمیته در بیانیه ای به AP.

Cantwell با ارسال نامه ای از پرس و جو روز چهارشنبه به بک, درخواست برای اطلاعات بیشتر. بک بلافاصله پاسخ به سوالات از AP ارسال از طریق ایمیل.

بک نقش در coronavirus هدایت سند نازل شد در یک سری از ایمیل ها از اواخر ماه آوریل به دست آمده توسط AP.

در آوریل 10, CDC مدیر رابرت Redfield فرستاده هدایت به یک گروه که شامل برخی از رئيس جمهور در نزدیک کاخ سفید مشاوران از جمله تهمت پسر در قانون Jared کوشنر و مشاور کلیان کانوی و دکتر Anthony Fauci, دولت بالا بیماری های عفونی متخصص. Redfield نوشته است که او می خواست کاخ سفید بررسی و ترخیص کالا از گمرک به ارسال اسناد و مدارک در CDC سایت.

در زمان دولت منتشر شده بود خود را "باز کردن امریکا دوباره" طرح در مارس 17, روند متوقف شده بود.

این ایمیل نشان می دهد که CDC رئیس ستاد رابرت "کایل" McGowan فرستاده بک در آوریل 26 به دنبال به روز رسانی. "ما نیاز به آنها را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به طوری که ما می توانیم آنها نوشته شده" McGowan نوشت.

بک پاسخ دادند که آنها هنوز هم نیاز به تصویب. "WH اصول در ارتباط با نیروی کار بنابراین این نیروی کار باید آگاه باشند از وضعیت."

روز بعد McGowan بررسی با بک دوباره. "من هیچ کلمه ای در تجدید نظر هنوز برای بقیه بسته است. درک من این است که آن هنوز در حال بررسی" او پاسخ داد.

یکی از بک همکاران Satya P. Thallam و به دنبال آن گفت کاخ سفید اصلی کمیته تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است پاسخ داد. "اما من در حال عبور همراه پیام خود را: آنها باید با توجه دقیق و صریح جهت است که این اسناد هنوز پاک و نمی تواند بیرون رفتن از در حال حاضر — این شامل مرتبط با بیانیه های مطبوعاتی و یا دیگر ارتباطات است که ممکن است نمایش محتوا یا زمان guidances."

McGowan پاسخ داد که کاخ سفید تغییرات می تواند باعث تاخیر بیشتر.

"نظرات و تغییرات ما را مجبور به بازنگری در CDC علمی دقت" McGowan در پاسخ به Thallam و بک. "ما نمی خواهد بود قادر به ارسال سند ما به عقب بر گردیم از WH سرعت اگر وجود دارد تعداد قابل توجهی از مخفی شود."

در 30 آوریل یک روز قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن آوریل 1 بازگشایی هدف McGowan گفته شد دستورالعمل "هرگز نور روز را مشاهده کنید," با توجه به منابع در داخل CDC که مجاز به عموم بحث در مورد این موضوع صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود.

در نامه Cantwell گفت: ایمیل های جمع آوری "سوالات جدی در مورد اینکه آیا به اعتقاد شما در حفظ و احترام علمی و حرفه ای و صداقت از دانشمندان و بهداشت حرفه ای است که کار در سازمان مانند سی دی و CPSC."

یک OMB سخنگو گفت: ثبت اولیه به دفتر بود "شروع روند مشورتی و نه پایان و هر کس می داند که" و افزود: کاخ سفید مینماید که بک ادامه داد: "در خدمت کشور خود را با کمک به دولت پاسخ دادن به این بیماری همه گیر در حالی که او نامزدی بود که در حال بررسی است."

قبل از پیوستن به تهمت و مدیریت بک بود یک مدیر ارشد برای سیاست در آمریکا, شیمی, شورای اولیه لابی بازو برای ایالات متحده تولید کنندگان مواد شیمیایی. که نقش او غالبا شهادت در کاپیتول هیل در برابر تدابیر سختگیرانه تر برای حفاظت از سلامت انسان و محیط زیست از سموم است.

در سال 2017, او پیوست آژانس حفاظت از محیط زیست به عنوان یک مقام رسمی در دفتر ایمنی مواد شیمیایی و پیشگیری از آلودگی. او نظارت تلاش برای جلوگیری و یا تضعیف اوباما-دوران مقررات مواد مضر از جمله آزبست و در کاخ سفید بود که در یک بازنویسی از محدودیت در PFAS. کسانی که کلاس از مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت نچسب پخت و پز تابه و بارانی و مواد شیمیایی مرتبط شده اند به نقص هنگام تولد.

دموکرات و محیط زیست را به مخالفت با نامزدی منجر به مصرف کننده آژانس. در حالی که او در انتظار سنا تایید بک اختصاص داده شده به کاخ سفید شورای مشاوران اقتصادی که در مشورت با رئیس جمهور در امور سیاست های اقتصادی.

در 7 مه روز AP فرار یک داستان در مورد دولت قفسه بندی هدایت McGowan فرستاده بک و کپی Redfield.

"هنگامی که ما می توانید انتظار OMB نظرات به بقیه راهنمایی? ما واقعا می خواهم برای دریافت این حرکت," او نوشت.

اواخر بعد از ظهر در کاخ سفید به نام CDC و گفت: این سازمان برای ارسال از یک سری از جزئیات "درخت های تصمیم گیری" است که تا به حال کنار گذاشته شده است. ایمیل نشان داد کارکنان مشغول به کار در ارشاد گفته است که "ایستادگی کردن."

در مجلس سنا در جلسه سهشنبه در coronavirus دیابت کریس مورفی, D-Conn., خواسته Redfield در مورد وضعیت که راهنمایی. Redfield پاسخ داد: "به زودی."

___

Dearen گزارش از گینسویل, فلوریدا. آسوشیتد پرس نویسنده Zeke میلر کمک به این گزارش.

___

دنبال AP تحقیقی خبرنگاران Jason Dearen در http://twitter.com/JHDearen و مایکل Biesecker در http://twitter.com/mbieseck



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن