رستوران ها در حال حاضر ارائه کوکتل کیت برو. در اینجا برخی از ارزش یک نگاه.

به عنوان رستوران ها و آشامیدنی موسسات هستند pivoting در این takeout جهان تعداد فزاینده در حال ارائه بیش از فقط

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

به عنوان رستوران ها و آشامیدنی موسسات هستند pivoting در این takeout جهان تعداد فزاینده در حال ارائه بیش از فقط مواد غذایی این روزها.

کوکتل در جهان است گرفتن خلاق با take-home گزینه های پیچیده به اندازه کافی به شما احساس می کنید مانند شما شکم به یک نوار در خدمت صنعت کوکتل و در عین حال بسته بندی آسان در خانه مونتاژ.

چند مشروب که offsale مشروب مجوز به فروش کوکتل کیت مشروب الکلی گنجانده شده است. رستوران ها نیز شامل کوکتل کیت که شامل میکسر — شما خود را اضافه و مشروب در خانه. و در حال حاضر که محدود فروش آبجو و شراب مجاز به رفتن مواد غذایی سفارشات برخی از رستوران ها از جمله چیزهایی مانند درخشان در حساسه یا دیگر کوکتل کیت.

مشروب محلی شرکت نیز معرفی یک ترکیب جدید از کنسرو و بطری کوکتل در فروشگاه های مشروبات الکلی به ارزش چک کردن.

بنابراین اگر شما از دست رفته مورد علاقه خود را متصدی بار به عنوان آنجا که ما در اینجا برخی از گزینه های برای داشتن یک کیفیت نوشیدنی در خانه منهای که خدمت با یک لبخند. توجه داشته باشید که بسیاری از مکان ها کاهش می یابد ساعت و روز زمانی که آنها باز پس بر این اساس برنامه ریزی.

رستوران کوکتل مخلوط خود اضافه کنید مشروبات الکلی در خانه

مارگاریتا تا

Pajarito مارگاریتا, مخلوط شامل انواع Habenero گشنیز و آناناس اکسپرس. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

مارگاریتا کیت های داغ در حال حاضر. هنگامی که شما یک اشتیاق برای کسی است که از هنر و صنعت کوکتل با کیفیت در نظر Pajarito در سنت پل که از هفته گذشته آغاز شده ارائه takeout. که شامل سه نوع مخلوط — این Pajarito, Habanero گشنیز (بسیار توصیه می شود!) و آناناس اکسپرس. St. Paul رستوران مکزیکی موسسات ال Burrito Mercado و بوکا چیکا در حال خدمت خود را کلاسیک margaritas در کوکتل کیت فرم در حال انتظار برای شما را به صفحه اصلی و اضافه کردن خود شما تکیلا یا mezcal. نگاه برای Michelada و سانگریای کیت در ال Burrito Mercado به عنوان به خوبی.

این صبحانه دسته

قدیمی از مد افتاده کوکتل کیت در گاو شربت و bitters مخلوط. اضافه کردن خود را بوربن یا چاودار. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

کوکتل کیت کامل برای صبحانه نیز روند. داغ دست و پای و بیسکویت است که شامل یک گریپ فروت آویشن حساسه کیت که در آن شما اضافه کردن خود را درخشان. Bloody Mary عاشقان می توانید پیدا کردن آرامش در قرمز گاو و خرگوش قرمز (آنها هم حساسه و دیگر صنایع دستی کوکتل کیت از جمله قدیمی از مد افتاده). اینور گروو دم است که فروش آن kicky خونین مخلوط را در یک crowler — فقط اضافه کردن مست خود را از انتخاب. ممکن است به ما نشان می دهد تکیلا برای خونین ماریا? فراموش نکنید که یک آبجو crowler برای آبجو خود را به عقب.

گرفتن حیله گر

منهتن در خانه حسن خوش تیپ گراز. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)

صحبت از مکان هایی است که دارای انواع زیادی از کوکتل کیت شما نمی کنید حوصله و سفارش به طور منظم در این مکان است که ویژگی های یک محدوده. تا آنجا که قیمت ما در حال پیدا کردن که کوکتل مخلوط که در آن شما خود را اضافه کنید مشروبات الکلی شروع در حدود 15 دلار برای 4 کوکتل.

ما واقعا از دست رفته مورد علاقه ما منهتن از خوش تیپ گرازبنابراین ما خوشحال می شود قادر به انتخاب کنید تا کاملا بخش مواد تشکیل دهنده برای یک, منهای بوربن البته با ما بایگانی اطلاعات. همچنین در دسترس: رستوران امضا ریک فلیر مخلوط و آن خانه تونیک فقط اضافه کردن جین.

اضافه کردن-خود-خود-مشروب الکلی گیلاس سیاه Collins کوکتل کیت در Acqua در وایت بیر لیک. (حسن نیت ارائه میدهد Acqua)

لولو آشپزخانه آمریکایی و کرافت بار در استیلوتر و هادسون است, ساخت کیت برای خونین Marys Margaritas, پیر Fashioneds نیرو بخش هایی و بیشتر. Acqua رستوران و بار, در, خرس سفید دریاچه است که شامل یک زنجبیل تازه جیمسون, سیاه, گیلاس کالینز و مارگاریتا, مخلوط. در Baldamar در رزویل عرضه شامل یک مد کوکتل کیت و همچنین به عنوان فوق العاده هفته.

اضافه کردن خود را مشروب مارگاریتا کیت در Lolo آشپزخانه آمریکایی و نوار. (حسن نیت ارائه میدهد لولو)

مینیاپولیس hotspot سلام Arepa و آن را به همان اندازه سکس خواهر و برادر, رستوران Hai Hai شناخته شده برای خدمت خوشمزه معاصر آمریکای لاتین و جنوب شرقی آسیا کرایه و نوشیدنی هایی که شما حمل و نقل به آب و هوای گرم میکردند. که حمل بیش از کوکتل کیت بروید که شما را احساس شما در یک گرمسیری staycation هستید.

جوان جونی نیز در حال حاضر در خدمت صنعت کوکتل کیت کامل با خالص و پاک مینه سوتا یخ — که در آن شما خود را اضافه کنید ویسکی و جین و یا دیگر مشروب از انتخاب.

اگر شما به دنبال یک آماده-به-میکسر بریزید که در آن شما خود را اضافه کنید و روحیه خود را از کابینه مشروب یک ساز و برگ جدید به نام ثابت پور آشامیدنی Co. شما پوشانده شده است. ثابت پور کوکتل کیت پنج ویژگی scratch-میکسر ساخته شده در کوکتل کیت متناسب با مشروب خود را از انتخاب در قالب growler دو بسته. مینیاپولیس-بر اساس شرکت ارائه می شود به درب خود را رایگان با پوشش گسترده در منطقه است که شامل بسیاری از مترو-منطقه حومه.

کوکتل میکسر تحویل به آستان خود را از شهرهای دوقلو-بر اساس ثابت پور آشامیدنی Co. (حسن نیت ارائه میدهد ثابت پور)

همراه با مشروب الکلی شما مخلوط در خانه

Norseman رسومات را staycation هستید کوکتل کیت. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

به طور کامل لود کوکتل کیت در دسترس هستند در Norseman رسومات و یاغی تقطیر شرکت (کوکتل در هر دو شروع در $44, 8 کوکتل). کیت از فروش سریع پس از سفارش چند روز یا حتی یک هفته پیش از برنامه ریزی وانت بار (Norseman 4 تا 7 بعد از ظهر جمعه) (Lawless, 4 تا 7 بعد از ظهر چهارشنبه و پنج شنبه). این مشروب نیز تولید ضد عفونی کننده دست. در Norseman 100 درصد از سود حاصل از آن "staycation هستید کوکتل کیت" به سمت ساخت رایگان ضد عفونی کننده دست برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان. Lawless فروش ضد عفونی کننده دست, بنابراین شما می توانید دست کشیدن یکی دیگر از ماموریت در حالی که شما در حال چیدن کوکتل خود را از کیت.

فوق العاده, فوق العاده: خرده فروشی نوشیدنی روند

— در کوکتل-در-یک-بطری جهان شور سگ از Tattersall نورد است یک معجون خوشمزه است که اساسا یک شور و شیرین, ودکا مبتنی بر گریپ فروت مخلوط نوشیدنی که شما می توانید اضافه کردن به عنوان شما را مشاهده کنید مناسب. ما آزمایش آن شش راه از یکشنبه, تنها با آب جوش (خوشمزه) با آب جوش و تکیلا (حتی بهتر) و حتی با تکیلا و یک چلپ چلوپ از گریپ فروت نوشابه (کمی شیرین برای ما طعم). اساسا هر چند آن را به یک حزب سرد ترفند ما می توانیم خدمت همه بهار و تابستان است. به طور گسترده ای در دسترس; بررسی خود را از خرده فروش های محلی.

دشت آلی ارواح در حال حاضر دارای یک خط کنسرو کوکتل. آماده-به-پور کوکتل آمده در سه رقم که جلو در ما پاسیو آب و هوا heartstrings: لیموناد خیار و گریپ فروت و مینه سوتا Bootleg. به طور گسترده ای در دسترس; بررسی خود را از خرده فروش های محلی.

دایرکتوری

رستوران

Acqua, 4453 Lake Ave. S., خرس سفید دریاچه; 651-407-7317; acqua-restaurants.com/white-bear-lake

Baldamar,1642 W. County Road, B2, رزویل; 651-796-0040; baldamar.com

بوکا چیکا, 11 Cesar Chavez St. St. Paul; 651-222-8499; bocachicarestaurant.com

ال Burrito Mercado, 175 Cesar Chavez St. St. Paul; 651-227-2192; elburritomercado.com

Hai Hai, 2121 خیابان دانشگاه. N. e. مینیاپولیس; 612-223-8640; haihaimpls.com

خوش تیپ Hog, 203 E. 6 St. St. Paul; 651-340-7710; handsomehog.com

سلام Arepa, 3501 Nicollet Ave. مینیاپولیس; 612-345-5583; holaarepa.com

داغ دست و پای و بیسکویت, 272 S. Snelling Ave. St. Paul; 651-300-1503; hothandspie.com

اینور گروو دم, 9051 Buchanan دنباله اینور گروو هیتس; 651-370-1565; igbrewing.com

Lawless تقطیر شرکت, 2619 S. 28 Ave. مینیاپولیس; lawlessdistillingcompany.com

لولو آشپزخانه آمریکایی و صنایع دستی نواردو مکان: مرکز شهر Stillwater (233 S. Main St., Stillwater, 651-366-2609) و مرکز شهر هادسون (175 2nd St S, Hudson; 715-808-8025); loloamericankitchen.com

Norseman رسومات, 451 تفت سنت NE, مینیاپولیس; norsemandistillery.com

Pajarito, 605 7 سنت غرب, St. Paul; 651-340-9545; pajaritostp.com

قرمز, گاو, چندین مکان از جمله سنت پل (393 سلبی Ave. St. Paul, 651-789-0545). مینیاپولیس 50 و فرانسه و شمال حلقه محل نیز در حال حاضر باز برای بایگانی اطلاعات و تحویل در همه گیر; redcowmn.com

خرگوش قرمز, دو مکان: St. Paul (788 Grand Ave. St. Paul; 651-444-5995) و حلقه شمالی مینیاپولیس (201 N. Washington Ave. مینیاپولیس; 612-767-8855); redrabbitmn.com

جوان جونیدر 165 13th Ave. N. e. مینیاپولیس; 612-345-5719; youngjoni.com

خرده فروشی

Tattersall را شور سگ مخلوط منتشر شد فقط در زمان برای قرنطینه مارس سال 2020 عکس. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)

دشت آلی ارواح, prairieorganicspirits.com

ثابت پور آشامیدنی Co., steadypour.com

Tattersall, tattersalldistilling.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن