ایمان و ارزش ها: نماز پادزهر به اضطراب در بار جهانی همه گیر - Mon, 04 May 2020 PST

من به تازگی شنیده ام یک مرد شکایت در مورد یک دکتر مراجعه کنید. او را به دکتر برای کمک مزمن سوزش سر دل. دکتر او

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

من به تازگی شنیده ام یک مرد شکایت در مورد یک دکتر مراجعه کنید.

او را به دکتر برای کمک مزمن سوزش سر دل. دکتر او را بررسی و فرستاده او را در راه خود را با یک جزوه توضیح تمام مواد غذایی و نوشیدنی که باعث سوزش سر دل.

"من در حال حاضر می دانم که چگونه به سوزش سر دل" او شکایت کرده است. "من نیاز به می دانم که چگونه برای خلاص شدن از آن!"

ما معنوی سوزش سر دل – اضطراب – با این نسخهها کار به همان شیوه.

ما در حال حاضر می دانید که چرا ما در حال اضطراب است. ما جدا شده اند برای هفته; ما هنوز نمی دانیم که آیا ما یا کسی که عشق ما خواهد بود بیمار توسط coronavirus; کیف پول ما احساس خرج کردن اقتصاد متوقف شده توسط قرنطینه و اجتماعی فاصله.

آنچه که ما به شدت نیاز به در حال حاضر راه برای خلاص شدن از شر اضطراب.

خدا لطف را فراهم می کند نسخه ای برای اضطراب مستعد افرادی مانند ما.

"در خداوند شاد باشید همیشه. دوباره من می گویند: شاد باش می گوید:" فیلیپیان 4, "اجازه دهید خود را نجابت شناخته می شود به همه مردان است. خداوند در دست است."

پولس رسول به یاد مسیحیان که آنها افراد بازخرید خدا از طریق ایمان خود را در عیسی مسیح است. از طریق مسیح زندگی ایده آل, sin-کفاره مرگ و پیروز قیامت همه چیز لازم برای آشتی دادن ما به خدا انجام شده است.

مسیحیان به معنای زندگی در فضای عشق به خدا را برای خود. ما بدترین روز می گوید: فیلیپیان 3 ما کسانی هستند که "تابعیت در آسمان است."

ما شناخته شده برای ما نجابت یا از خود گذشتگی به عنوان مخالف به خودمحوری. خود اشتغال ذهنی است که اضطراب مورد علاقه خاک. چرا زندگی در ترس و اضطراب هنگامی که خداوند دوست دارد که ما نزدیک است ؟

به خاطر سپردن که ما که هستیم و که هستیم این است که اقدامات پیشگیرانه خدا تجویز برای کسانی که مستعد ابتلا به نگران باشید.

اما چه کنم که نگرانی غلبه من وقتی که من غرق در اضطراب ؟

خوشبختانه خدا تجویز اقدامات درمانی و همچنین:

"اضطراب برای چیزی بلکه در هر چیز با دعا و دعا با شکرگزاری اجازه درخواست های خود را شناخته شده ساخته شده است به خدا و آرامش خدا که فراتر از همه درک خواهد گارد قلب و ذهن خود را از طریق عیسی مسیح."

توجه داشته باشید که ارتباط بین قدردانی نسبت به خدا و آرامش از جانب خدا. خدا صلح است مثل یک پادگان حفاظت از قلب من از اضطراب و پل از وحشت من به خدا سلام نماز است.

به عبارت دیگر راه به اضطراب برای هیچ چیز است به دعا کردن در مورد همه چیز. من به دعا در فروتنی وابستگی و ایمان به طور کامل انتظار خدا می تواند و انجام خواهد داد آنچه من می توانم – آوردن صلح به قلب من.

فیلیپیان 4 توصیف نه تنها خدا پیشگیرانه و درمانی اقدامات در برابر اضطراب, اما ارائه می دهد تعمیر و نگهداری اقدامات به عنوان به خوبی – معنوی ویتامین ها است که کمک به تقویت ما در برابر ویروسی ناتوان کننده نگرانی در وهله اول.

"در نهایت برادران هر چه چیزهایی درست است هر چه چیزهایی هستند نجیب هر چه چیزهایی هستند فقط هر چه چیزهایی هستند خالص هر چیز دوست داشتنی هستند, هر چیز از گزارش خوب اگر وجود دارد هر گونه فضیلت و اگر وجود دارد هر چیزی ستوده—تفکر در این چیزها."

آنچه ما تعمق در مسائل زیرا الگوهای فکری ما تعیین چه نوع از مردم ما هستند و ما چگونه رفتار کنند.

احساسات ما به معنای شکل حقیقت نه تنها شرایط ما. انجیل حقیقت بارها و بارها خوانده و در ذهن ما غرق کردن نگرانی که منحرف و یا حتی عصر ما است.

GPS به درستی برنامه ریزی راهنماهای ما با دقت. پس از آن است که قلب عاطفی ما مرکز – به درستی مطلع کلام خدا می تواند ما را هدایت.

البته ما نمی توانیم سرزنش که همان GPS اگر ما چشم پوشی از آن دستورالعمل و رفتن البته. و پس از آن با حقیقت خدا را; ما واقعا مدیتیت آن را به درستی تا ما اطاعت از آن.

هنگامی که ما فراموش می گوید: فیلیپیان 4 "خدای صلح خواهد بود با همه شما."

ممکن است خدا به لطف و مرحمت ما را به نسخه خود را برای صلح!

استیو مسی توسط کشیش هیدن Bible Church (haydenbible.org). او را می توان در رسید (208) 772-2511 یا steve@haydenbible.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن