Maple Leafs به جلو Jason Spezza دارای پشتیبانی از دو خانواده به عنوان او تعقیب گریزان جام استنلی

Jason Spezza گفت: برخی از بهترین زمان خانواده او تا به حال شده است قادر به اشتراک گذاشتن با همسر و چهار دختر آ

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

Jason Spezza گفت: برخی از بهترین زمان خانواده او تا به حال شده است قادر به اشتراک گذاشتن با همسر و چهار دختر آمده است در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"آنها در خارج از مدرسه و من خاموش هاکی و شما نمی توانید که بیش از حد اغلب" افرا برگها جانباز گفت. "وجود دارد هیچ فوتبال خارج و فعالیت برای رفتن به شما دور از خانه. وجود دارد مقدار زیادی از وقت با کیفیت. بسیاری از بازی های هیئت مدیره. بسیاری از فقط بازی بسکتبال در حیاط خلوت گرفتن بچه ها به پارک.

"ما واقعا فقط متمرکز زمان در خانواده است. من قادر به قطار برای چند ساعت در هر روز و پس از آن من بود با بچه ها. شما واقعا پیوند شما به آنها را می دانیم بهتر است. تا آنجا که شما فکر می کنم شما می دانید که بچه های خود را ... زمانی که شما صرف این مقدار زمان هم شما لذت بیشتر برای آنها است."

Spezza مانند هر دیگر NHLer به عنوان دو 12-تیم حباب خواهد خداحافظی به خانواده و دوستان در روز یکشنبه به لیگ کهیر کردن بازیکنان کلیدی تیم پرسنل برای گسترش استنلی مسابقات جام.

او نمی خواهد بود قادر به آغوش هر کسی اما هم تیمی پس از هدف تا زمانی که برگها در حال, حذف, و یا اگر آنها هنوز هم زنده است — زمانی که کنفرانس نهایی شروع در ادمونتون.

او نمی راستا از دست رفته بیشتر هم خانواده به عنوان یک قربانی.

"قربانی سختی کلمه با استفاده از این وضعیت گفت:" Spezza. "ما در حال انتخاب برای رفتن و بازی. وجود دارد بسیاری از افرادی که قربانی زیادی بیشتر. وجود دارد خیلی بیشتر از چیزهایی که در جهان هستند که خیلی بیشتر قربانی از آنچه ما در حال انجام است.

"اما از نظر دوری بله این زمان طولانی است که به طور بالقوه من خواهد بود به دور از خانواده من است. من تعقیب رویای من. بچه ها من درک می کنم که همسر من می داند که. من خوش شانس هستم که آنها تا حمایت.

"وجود خواهد داشت برخی از روز های سخت وجود دارد شاید در کمی پایین زمان شما احتمالا شروع به فکر کردن در مورد خانواده خود را کمی بیشتر است. به عنوان ورزشکاران شما را به ماندن در حال حاضر می دانم که من باید حمایت های خود را و انجام ویدئو کنفرانس و فقط آنها را به ماندن متصل. ما یک پیوند قوی بنابراین ما از طریق آن دریافت کنید."

پنجره برای تیم برنده جام استنلی کوچک است در بهترین زمان. برای Spezza پنجره تقریبا بسته شده است. 37 سال به فینال جام حذفی در سال 2007 به عنوان یک عضو از سناتورهای اتاوا دست به Anaheim Ducks. که سناتور تیم احتمالا باید به حال چند اجرا می شود.

اما Spezza و بعد فورا رفت واز پشت.

و هم تیمی های خود را می دانم آنچه که او تا به دنبال این رویا با برگها در تابستان امسال است.

"هر راه شما را در آن نگاه کنید شما در حال ترک خانواده خود را پشت سر گفت:" جناح میچ Marner. "همه ما یک هدف مشترک داشته باشید. من فکر می کنم هر کس در خانواده می داند که برای ما رویا است که در جام استنلی. آنها واقعا نمی فهمم."

چند برگ را به سطح بزرگسالی — ازدواج با کودکان — که Spezza جان توارث کایل کلیفورد و جیک Muzzin اند.

"جیسون باعث می شود (قربانی) در تمام طول سال با بچه ها و مسائل خانوادگی و برای بچه ها که وجود ندارد در عین حال ما به تماشای آن همه سال و دریافت الهام گرفته شده است که گفت:" defenceman مورگان Rielly. "در طول این دوره از سال منظورم این است که شما برای هر یک از دیگر, شما را برای هم تیمی های خود را.

"شما را به کسانی که انتخاب همه سال شما فداکاری برای هم تیمی ها و مسائل و من فکر می کنم که فقط در یک مقیاس بزرگتر در حال حاضر. این مرد انجام آنچه در آن طول می کشد به منظور در دسترس بود یک بخشی از تیم و آماده برای بازی. آن را فقط هایلایت کمی بیشتر در حال حاضر."

Spezza نقش خط چهارم عمدتا با Frederik Gauthier و کلیفورد و دوم قدرت بازی. این گریه به دور از خود را نخست در اتاوا که در آن او از رفتن به بازیساز.

اما او به خوبی محترم در اتاق برای آنچه که او انجام داده است در هاکی روی شانه ای برای تکیه بر یک گوش به گوش دادن صدای به گوش دادن به.

"او واقعا شدت در طول این زمان" برگ مربی شلدون Keefe گفت. "او را گرفته در یک نقش رهبری نه تنها در تیم ما بلکه در سراسر لیگ.

"من فکر می کنم او انجام می شود مقدار زیادی از کار را برای بازیکنان در انجمن و برای بازیکنان به طور کلی در اطراف لیگ برای کمک به رسیدن به همه چیز و در حال اجرا و مطلع شوید و قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با بازیکنان به من گفت: نه فقط با تیم ما اما با لیگ. او یک بازیکن کهنه کار در لیگ را تجربه کرده است بسیاری از چیزهای مختلف است. او یک پسر است که پرشور در مورد بازی و همچنین پرشور در مورد بازی خود را و خود را حرفه ای و با داشتن یکی دیگر از شات به رقابت های جام.

"او همچنین صدای زیادی در تیم ما از طریق تجربه خود را — و نه همه تجربه مثبت. او در برخی موارد ... در خود منعکس حرفه ای به عنوان یک جوان نخبه بازیکن نه بر خلاف آنچه ما را در اینجا و قادر به ارتباط با آن دسته از بچه ها و صحبت کردن با آنها در مورد آنچه که او انجام داده بود در حرفه خود و شاید آنچه او انجام داده اند متفاوت است. همه آن نوع از تجربه و دانش است که او به ارمغان می آورد با ارزش هستند برای ما."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

و Spezza امیدوار به انجام بخشی خود را برای پایان دادن به سازمان جام خشکسالی است.

"این زمانی است که تجربه واقعا خاموش می پردازد و شما می توانید) بود آرام در فشار بسته بندی شده در شرایط" گفت: Spezza. "من همیشه خوب بود حذفی اجرای برنامه. این چیزی است که شما تصور اینکه یک قطعه از یک تیم خوب است و نیاز به یک رهبر و نیاز به کمک به آماده شدن.

"من می خواهم این چالش از آمدن به یک تیم جوان و در حال از تورنتو این امر می تواند فوق العاده ویژه برای برنده شدن ... اما یک گام در یک زمان. من قطعا تعقیب یک رویا و سعی کنید برای برنده جام استنلی به عنوان یک برگ افرا است که قطعا چیزی است که من از خواب به عنوان یک بچه."

Kevin McGran


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب