کیسه مراسلات پستی: Maple Leafs بهترین شانس را در جام استنلی است که در این تابستان

بنابراین شاید این بهترین فرصت برای جان Tavares Auston ماتیوز میچ Marner ویلیام Nylander مورگان Rielly و Freder

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

بنابراین شاید این بهترین فرصت برای جان Tavares Auston ماتیوز میچ Marner ویلیام Nylander مورگان Rielly و Frederik اندرسن هر یک به نام خود در جام استنلی در همان تیم در همان زمان.

هیچ تضمینی وجود ندارد کسانی که همه بازیکنان خواهد شد در تورنتو افرا برگها نیوجرسی در سال آینده.

آن را به خوبی خواهد بود البته. و این طرح زمانی که آنها خود را امضا کرد پول قرارداد. جمعی کلاه بازدید از شش هسته افرا برگها فقط یک مو بیش از 50 میلیون دلار است. که شد تنگ که حداکثر مجاز توسط NHL محدود کننده حقوق و دستمزد درپوش سیستم راه اندازی شد در $81.5 میلیون دلار برای 2019-20 فصل است.

اما آنچه در مورد سال آینده ؟ بعد از این 24 تیم بازی در حذفی? آنچه در مورد این coronavirus کسب و کار ؟ اگر چه در فصل آینده است قبل از بازی هیچ طرفداران که با توجه به درآمد کمک به حقوق و دستمزد کلاه?

اگر درپوش قطره و حتی 25 درصد می گویند به $61 میلیون به منعکس کننده جدید ، چگونه می توانم به شما 14 بازیکن بیشتر به بازی برای $11 میلیون ؟ شما لازم نیست.

آن را خواهد شکست تا تیم. این امر نیروی معاملات. این امر می تواند یک فاجعه برای برگها.

آن را به نفع هر تیم با بسیاری از درپوش حقوق فضا (و توانائی به بازیکنان پرداخت.) این امر نیروی buyouts ایجاد جدید نمایندگی رایگان. آن هرج و مرج خواهد بود.

در حال حاضر وجود دارد یک سناریو وجود دارد که در آن NHL نگه می دارد کلاه مصنوعی متورم در حدود 80 میلیون دلار قرار می دهد و سپس یک سپردن شماره در حقوق بازیکن می گویند 25 درصد است. که پول را از صاحبان برای جبران کاهش درآمد.
این امر خوب برای تیم مانند برگها که می تواند خود را نگه هسته بازیکنان با هم.

این امر می تواند برای بازیکنان بد هر چند که می توان با پرداخت تنها 75 درصد از قرارداد آنها به امضا رسید.

بازیکنان هستند احتمال بیشتری برای دریافت کامل ارزش قرارداد خود را اگر درپوش حقوق است که به کاهش درآمد معقول انتظارات. آنها نمی خواهد در این تیم است دیگر. این امر می تواند به برابری به یک سطح کاملا جدید.

NHL محدود کننده حقوق و دستمزد کلاه معنی آن را واقعا تنها لیگ که توافق دسته جمعی ساخته شده است به مقاومت در برابر به طور بالقوه مخرب رکود اقتصادی که در آن بازیکنان به قفل به 50 درصد از هاکی مربوط به درآمد بدون توجه به آنچه که شماره معلوم می شود و یا چه تعداد در قرارداد خود را می گوید.

در حال حاضر به اعتقاد من لیگ را فشار بالاتر حقوق و دستمزد کلاه و بالا سپردن تعداد, برای حفظ تیم با هم (و نه دور فن بازها).

اما بازیکنان باید بگویم که در این, و هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها خواهد رای خود را در برابر منافع مالی.

بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که هسته افرا برگها با هم خواهد بود در سال آینده حتی اگر که بود به احتمال زیاد این طرح است.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در نهایت. من خاموش می کنم (هر چند نه رفتن در هر نقطه) در هفته آینده. بنابراین 'کیسه است در وقفه. اما نگه داشتن سوالات آمدن بنابراین من می تواند به آمار زمین در حال اجرا زمانی که من برگشتم.

سوال: سلام کوین

چگونه NHL بازیکنان پرداخت می شود در حال حاضر اگر در همه, با توجه به این که آنها زندگی نمی کنند paycheque به paycheque به عنوان دیگر کارگران ؟ و چگونه در مورد قرارداد خود آنها به حالت تعلیق و یا وجود هر گونه دیگر تنظیم?

بهترین آرزوها Jaime O

پاسخ: با تشکر Jaime. بازیکنان دریافت کرده اند و 85 درصد از آنها paycheques (به اعتقاد من با 11 درصد و یا پس از هر یک از چک حفظ لیگ و پرداخت به حساب سپردن پرداخت می شود به صاحبان در مورد لیگ درآمدهای سقوط کوتاه). لیگ درآمدهای سقوط خواهد کرد ، به این منظور بازیکنان قرار داده اند یک تصمیم در مورد چه باید بکنید با آنها باقی مانده چک که آنها قرار بود برای دریافت آوریل 15. واقعا که تصمیم می تواند در هر لحظه. آن را نمی خواهد من تعجب اگر این بازیکنان رای دادند برای صاحبان برای نگه داشتن پول اجتناب از سردرد در آینده است. اگر لیگ درآمد به طور چشمگیری افت – و 25 درصد به نظر می رسد به احتمال زیاد اگر نه بیشتر – و سپس بازیکنان مورد نیاز خواهد بود به پرداخت صاحبان بازگشت. به یاد داشته باشید که حقوق و دستمزد کلاه اعداد به طور مستقیم مرتبط با هاکی مربوط به درآمد. بازیکنان تنها می تواند دریافت 50 درصد از هاکی مربوط به درآمد. حسابداری بیش از نهایی HRR از 2019-20 فصل به احتمال زیاد من می خواهم حدس می زنم یک سال یا بیشتر برای نهایی کردن. اگر آنها به تمام پول نقد خود را چک در حال حاضر و پس از آن در دو سال گفته شد به بازگشت پول برخی ممکن است آن را ندارد. ممکن است حتی نمی تواند در لیگ.

و اگر شما نمی بپرسید وجود دارد یک نتیجه فرعی از این. جولای 1, رایگان آژانس. کسانی که با "انقضای" قرارداد را ببینید کسانی که قرارداد منقضی در ژوئن 30. اما آنها خواسته می شود به بازی در اصل به صورت رایگان برای یک تیم است که ممکن است بخواهید آنها را در اوت و سپتامبر. فکر می کنم تایسون بری. پس از تمدید قرارداد تصمیم دیگری در لیگ و بازیکنان ارتباط است برای رسیدن به.

پس از آن وجود دارد حذفی پاداش پول است. من تصور آن را هنوز هم بر روی میز است. (اگر آن را به عنوان یک بازیکن من نمی بازی.)

آن برنامه ریزی شده بود به 17 میلیون دلار در این سال هر چند در حال حاضر تقسیم شده (احتمالا) در میان 24 تیم به جای 16. سال گذشته بازیکنان در تیم حذف شده در دور اول مشترک $325,000 و یا در مورد $13,000 یک بازیکن است. جام برندگان مشترک $4.9 میلیون یا نزدیک به $200,000. حذفی پاداش پول است نه موضوع حقوق و دستمزد کلاه. (چگونه آنها را به اشتراک گذاری آن را به آنها است.)

سوال: Kevin. دو سوال:

1. اگر شما می توانید اضافه کردن یک (زمان) بازیکن برای سال آینده برگ فهرستی که در آن می شود ؟

2. با بهره مندی از ادراک خواهد شما را نگه داشته کادری/روزن یا داد و ستد آنها را برای Kerfoot/بری?

با تشکر از شما و همه بهترین

لایحه L

جواب: مانند اضافه کردن هر بازیکن ؟ کانر McDavid. اما هر بازیکن است که در دسترس از طریق آژانس ؟ الکس Pietrangelo. اما فکر نمی کنم هر دو اتفاق می افتد. برگها باید به نگرانی بیشتر در مورد از دست دادن بازیکنان اگر حقوق و دستمزد کلاه محو می شود.

همانطور که برای تجارت شما باید به یاد داشته باشید وجود دارد کلاه دلایل به تجارت. در $4.5 میلیون کادری بود پرداخت و به عنوان یک سوم خط. Kerfoot بیشتر متناسب با این لایحه در $3.5 میلیون. و که در آن شما می رویم به دریافت یک بازیکن مثل باری برای $2.75 میلیون ؟ زمانی که Rielly (و Muzzin) رفت باری انجام بارگذاری. او دریافت نمی کردن به یک شروع عالی تحت مایک Babcock اما او کاملا خوب تحت شلدون Keefe (پنج گل و 27 پاس گل به علاوه-4 پست-Babcock. به طور متوسط 22:02 یخ بار دوم در تیم و 52.2 درصد جن در اختیار داشتن شماره)

بنابراین من می خواهم که تجارت است.

سوال: کوین را CHL بازگشت به بازی بازی های بعدی قرار می گیرند ؟ با توجه به تکیه بر تست در حال صحبت برای از سرگیری NHL تا زمانی که وجود دارد یک واکسن چگونه آنها راه اندازی مجدد کسانی که در لیگ برتر ؟ در همین راستا ما به احتمال زیاد برای دیدن همه جوانان هاکی روی نگه دارید تا زمانی که یک واکسن هست?

با تشکر از استیو C

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پاسخ: طرح این است که دوباره به عنوان برنامه ریزی شده حداقل تا جایی که هیچ چیز هنوز لغو شده و نه هر گونه تغییر در برنامه های مختلف لیگ اعلام شده است. اما من می خواهم بگویم ما در یک "باشید" وضعیت.

سوال: سلام Kevin من نیاز به برخی از کمک با این پیش نویس راه اندازی. بنابراین اگر یکی از دو یا سه نفر از باسواد تیم (یعنی بازی در تیم ) برنده قرعه کشی در اولین پیش نویس آنها را به یک فرمت به تصمیم می گیرید که نامه نشان دهنده کدام تیم و یا آنها را ازنو پیش نویس دوباره با بازی در تیم? که سناریوی دوم به نظر می رسد مانند یک تیم نیاز به رفتن را از طریق یکی دیگر از پیش نویس پس از آنها در حال حاضر به دست آورد. می کند که هر گونه حس و یا من به طور کامل از دست من ذهن؟!
با تشکر کریگ.

پاسخ: شما از دست رفته نیست ذهن خود را. لیگ خود را از دست داد. پاسخ سریع, اگر یک حفره یا سوراخ تیم برنده یکی از دو یا سه نفر از نامزدهای یک قرعه کشی برگزار خواهد شد به تعیین که از دست دادن تیم از دور مقدماتی برنده آن انتخاب کنید. هر یک از هشت دست دادن تیم باید 12.5 درصد شانس در برنده شدن حفره یا سوراخ را انتخاب کنید. من شانس یکی از متغیرهایی برنده شدن در یک قرعه کشی انتخاب کنید.

Detroit Red Wings یک 18.5 درصد شانس برای شماره 1 انتخاب کنید و پس از اتاوا (13.5 درصد) و اتاوا از طریق اریک Karlsson تجارت با San Jose Sharks (11.5 درصد), Los Angeles Kings (9.5 درصد) Anaheim Ducks (8.5 درصد) New Jersey Devils (7.5 درصد) Buffalo Sabres 6.5 درصد است. سپس ما به حفره یا سوراخ شماره: تیم شش درصد Team B, پنج درصد, تیم, C 3.5 درصد تیم D 3.0 درصد تیم E 2.5 درصد تیم, F, دو, درصد, تیم, G 1.5 درصد, تیم, ثانیه, یک درصد است. جمعی که 21.5 درصد است. این بدان معناست که هشت تیم حذف شده در دور مقدماتی را در مجموع باید 21.5 درصد از اعداد در قرعه کشی در میان آنها: بهتر از بال قرمز شانس.

پس در ذات هر تیم حذف خواهد شد که 12.5 درصد شانس 21.5 درصد شانس برنده شدن در قرعه کشی. کردم که ؟

در سال گذشته Blackhawks اساسا تیم E با 2.5 درصد شانس و برنده سوم به طور کلی انتخاب کنید. نیوجرسی بود سوم بهترین شانس و نقل مکان کرد تا به شماره 1. رنجرز ششم-بهترین فرصت نقل مکان کرد و تا دوم. کلرادو (با تشکر از مت Duchene تجارت با اتاوا) تا به حال بهترین شانس برای برنده شدن در این قرعه کشی به پایان رسید اما تا چهارم به طور کلی.

سوال: سلام کوین. من واقعا سپاسگزار از این وبلاگ در طول این بیماری همه گیر. من نیز به دنبال به جلو به بازگشت به بازی. (ایمنی و بهداشت اجازه). وجود دارد یک احتمال در مورد پخش که نگرانی های من: لوله کشی-در صدای جمعیت در طول بازی با طرفداران در صندلی. به نظر من این مسخره است. من فکر می کنم این امر می تواند بزرگ به شنیدن فقط بازی به عنوان آن را ایفا کرده است. ممکن است ما هرگز این فرصت دوباره (با هر نوع شانس). بنابراین من امیدوارم که من می توانم لذت بردن از این تجربه منحصر به فرد و روزی بگویید نوه در مورد آن.

با تشکر کوین

هنجار S.

P. S. – اگر آنها تصمیم بگیرند که در صدای جمعیت شاید آنها را در نظر خنده پیگیری زمانی که این تیم در خانه نمرات. شما می دانید, به زیر پوست مراجعه goaltender. اوه لطفا هیچ...

پاسخ: خوب هنجار شما قطعا باید یافت سمت روشن از این همه آماده داستان خود را برای نوههایشان 20 سال از این رو. من امیدوارم که آنها mic تا بازیکنان. و من امیدوارم که بازیکنان رها کردن تمام F-بمب ممکن است. من امیدوارم که ما شنیدن احساسات خام از این بازی است. من فکر می کنم آن را به درخشش نور در ماهیت رقابتی از بازیکنان. ما می خواهم به یادگیری چیزی در مورد آنها. آن معتبر خواهد بود.

من تعجب که آیا آنها می تواند لوله در صدا از طرفداران در صفحه اصلی در هر حال. اما من فکر نمی کنم که کار به خاطر تاخیر. اگر شما تماشای بیش از حد هوا تلویزیون یا گوش دادن به رادیو شما چند ثانیه سر از کابل جمعیت که چند ثانیه پیش از جریان جمعیت.

سوال: سلام کوین. نشده است با نگه داشتن کیسه مراسلات پستی زیادی در گذشته چند ماه پس ببخشید اگر یکی از این مطرح شده به شما قبل از اما من شنیده این خطاب در هر نقطه دیگری است.

ظاهرا وجود دارد هزاران نفر از مردم در ترینیتی-Bellwoods پارک در تورنتو این آخر هفته گذشته. بنابراین به نظر می رسد که در حالی که مردم به طور کلی احترام فیزیکی, فاصله, قوانین بسیاری از آنها حاضر به چشم پوشی از آنها را (یا حداقل جای خود را در موقعیت های که در آن تقریبا غیر ممکن است به دنبال آنها) اگر با ارائه قوی-به اندازه کافی وسوسه. در این مورد وسوسه شد و در نهایت داشتن یک خوب گرم و آفتابی روز بهار در کانادا. و من وسوسه! که بیمار نیست از آب و هوای سرد در حال حاضر?

اما در اینجا سوال من: اگر NHL بازده به عمل در چند ماه آینده آن را به عنوان امید به انجام آنچه که اتفاق می افتد زمانی که برخی از تیم برنده جام استنلی? منظورم این است که مردم رفتند به یک پارک خطر قابل توجهی شیوع COVID-19 برای جامعه ما شخصی خود بهداشت و سلامت از هر کسی که آنها را در تماس با, فقط به خاطر اینکه آنها احساس cooped و خسته از سرما. تصور کنید آنچه در این شهر می خواهم که اگر برگها موفق به پیروزی در جام جهانی (stop laughing, این فرضی است). این شهر خواهد آجیل! ما منتظرش بوده ام بسیاری دیگر برای برگها' جام خشکسالی به پایان نسبت به بهار می رسند.

صرف نظر از این که چه کسی برنده جام طرفداران در برخی از شهرستان در حال رفتن به می خواهید به جشن مانند دیوانه و من نمی توانم باور برای یک ثانیه که تمام یا حتی بیشتر انجام دهید که جشن دو متر جدا از یکدیگر است. من به یاد تکان دهنده مجاورت فرانسه لیگ قهرمانان اروپا طرفداران جشن پاریس سنت ژرمن برد توسط هزاران نفر با وجود دستور دولت به جمع آوری در همان روز که NBA شد و خاموش کردن و تنظیم کردن یک آبشار از تعطیلی لیگ در اطراف ورزشی جهان در طول چند روز آینده. که بود برای پیروزی در دور 16. تصور کنید که هر تیم در هر رشته ای ورزشی لیگ برنده مسابقات قهرمانی.

اخبار و مقالات اغلب صحبت کردن در مورد چگونه به-به و چه-اگر از بازگشت به بازی: جدید حذفی سازه های خالی استادیوم hub شهرستانها چه می شود اگر یک بازیکن می شود بیمار جمعی موافقت نامه ، من هرگز از شنیدن هر کسی که صحبت کردن در مورد آنچه طرفداران را انجام خواهد داد که تیم شروع به بازی و برنده بازی های بزرگ. ما نمی خواهد نگه داشتن دو متر از هم جدا – مردم را در خیابان ها در اعداد بزرگ و جشن می گیرند. این فقط یک بخشی از طبیعت انسان و از آن خواهد شد یک مشکل عظیم است که هزینه زندگی و مجموعه ای از بهبود اقتصادی پشت ماه. من جان سخت برگها فن و من می خواهم برای دیدن ورزش به عنوان بد به عنوان نفر بعدی اما این است که غیر مسئولانه از لیگ از سر بازی و قرار دادن این وسوسه وجود دارد که تنها راه رو به جلو است برای همه ما برای جلوگیری از تجمع جرم تا زمانی که یک واکسن. برخی ممکن است مخالف با شناسایی وضعیت اما آنچه که من واقعا شگفت زده شده توسط این واقعیت است که من حتی شنیده می شود این سوال مطرح شده از آنچه اتفاق می افتد زمانی که کسی برنده است. چرا هیچ کس صحبت کردن در مورد این ؟

عشق مکاتبه با خواندن آن به طور منظم زمانی که در خانه ماندن و کار در خانه با 3 سال.

مت S.

پاسخ: با تشکر از مت. شما در بالا بردن مشروع نقطه. من با اشاره در توییتر در بیش از یک مناسبت طنز از برگ های برنده جام در این سال و نه اجازه به رژه با وجود 53 سال از برنامه ریزی است. شما درست. مردم را (در هر برنده شهر) می خواهید به جمع آوری و با طرفداران دیدن بازیکنان و ببینید در این جام است. این امر احتمالا احساس خالی برای بازیکنان به نوعی مدنی/فن پذیرش است. و طرفداران آن را انجام دهد به هر حال. شاید تعداد کمتری از آنها از حد نرمال (یا کمتر از آنچه رپتورز آورده در سال گذشته). شاید وجود خواهد داشت یک حکم برای هر یک از آنها برای رفتن به انزوا یکی دیگر از 14 روز پس از یک توده جمع آوری است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب