سالت لیک سیتی مقابله با توهین آمیز مسیحی Hilborn جهش در اولین Pac-12 پیشنهاد مرتکب به واشنگتن - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

نیک Rolovich فرستاده خود را "بت سیگنال" دو روز پیش در اینترنت GIF تصویر می کشد تام پوند' Ol' زرشکی با تکان داد

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

نیک Rolovich فرستاده خود را "بت سیگنال" دو روز پیش در اینترنت GIF تصویر می کشد تام پوند' Ol' زرشکی با تکان دادن پرچم بالا ESPN College GameDay جمعیت در پولمن دو سال پیش نشان می دهد واشنگتن فوتبال برنامه برداشت دوم آن تعهد در 2021 استخدام کلاس.

هیچ چیز پدید آمده بعد از ظهر سه شنبه با این حال و روز شنبه ارائه نمی دهد هر گونه سرنخ به عنوان به که در Cougars' "رمز و راز" مرتکب شد. اما صبر کنید شنبه به پایان رسید.

بلر Angulo از 247Sports.com اخبار شکست که مسیحی Hilborn یک 6-پا-5, 180 پوند مقابله با توهین آمیز از هایلند دبیرستان در ایالت یوتا تا به حال متعهد به خانمها بالغ پیوستن به کالیفرنیا گیرنده جبار Peters برای تبدیل شدن به دومین متعهد در 2021 کلاس.

هر چند Hilborn استخدام profile on 247Sports نشان نمی دهد و این بازیکن تا به حال دیگر FBS ارائه می دهد Angulo نوشت: او می خواهم شروع به "جلب توجه از امثال نیروی هوایی و وبر دولت در هفته های اخیر."

در Cougars به احتمال زیاد شناسایی Hilborn قبل از دیگران به دلیل توهین آمیز lineman را برادر Caden, redshirted برای Rolovich و جدید WSU O-خط مربی مارک وبر در دانشگاه هاوایی در فصل گذشته. علاوه بر این Hilborn بازی در کنار مامان حمله مقابله با signee Rodrick Tialavea فصل گذشته در کوهستانی.

"من شنیده ام چیزی جز چیزهای زیادی در مورد آنها از (Caden)," Hilborn گفت Angulo. "من همچنین می دانم که امکانات فوق العاده خوب است. من همیشه می خواستم برای رفتن به یک Pac-12, بنابراین من می دانستم که من تا به حال به ماشه به عنوان به زودی به عنوان من می دانستم که من تا به حال ارائه کرده است."

در حالی که Hilborn می آید به WSU به عنوان یک offensive lineman او همچنین دارای تجربه در ترانشه به عنوان یک بازیکن دفاعی و 34 پردازد برای قوچ به عنوان یک تازه وارد از جمله هفت کیسه. با توجه به MaxPreps.com او همچنین مسئول برای وادار کردن دو کیسه. Hilborn نیز نقش بسکتبال در کوهستانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن