کادری نمرات زنگ-ضرب و شتم هدف به بهمن ضرب و شتم بلوز

"ناظم کادری به ثمر رساند زنگ-ضرب و شتم قدرت-بازی بازی های هدف به Colorado Avalanche 2-1 گشت پیروزی بر دفاع از

توسط NASERINEWS در 13 مرداد 1399

"ناظم کادری به ثمر رساند زنگ-ضرب و شتم قدرت-بازی بازی های هدف به Colorado Avalanche 2-1 گشت پیروزی بر دفاع از قهرمان جام استنلی St. Louis Blues در کنفرانس غرب round-robin بازی یکشنبه شب.

کادری شات عبور هدف خط با 0,1 ثانیه بر روی ساعت. NHL بررسی بازی برای چند دقیقه قبل از تماس آن را به یک هدف خوب.

با برنده بازی برگزار می شود در خالی راجرز محل در ادمونتون کلرادو در زمان سرب در اوایل کاشت نژاد در میان چهار تیم برتر در غرب است. بهمن, بلوز, وگاس شوالیه طلایی و دالاس ستاره ها byes به سنتی دور اول پلی آف NHL خواهد شد و در هر صورت برنده بهترین-از-پنج دور مقدماتی سری.

دیوانه وار به پایان ساخته شده تا به صورت ناهموار اول 55 دقیقه یا تا. در فینال دو سنت لوئیس کاپیتان الکس Pietrangelo رفت و به آرامی پس از گرفتن یک شات سمت راست او زانو هم تیمی الکس Steen در زمان مجازات و بهمن قرار داده goaltender اردن Binnington و بلوز مجازات کشتن تحت محاصره است.

آن به پایان رسید با کادری هدف که خراب 36-صرفه جویی در عملکرد از Binnington بود که به عنوان شدید به عنوان او طول 2019 برگشتی. او ساخته شده و 16 موجب صرفه جویی در اولین دوره است.

عکس 15-2 نفع کلرادو در اولین زمانی که کاپیتان گابریل Landeskog نامیده می شد برای دخالت برای قرار دادن سنت لوئیس در بازی قدرت. Perron به ثمر رساند 19 ثانیه به قدرت بازی به بلوز 1-0 شود.

یک پنالتی پر از دوره دوم شامل Landeskog شبانه روزی ژاک سانفورد — دو دقیقه جزئی مجازات است که ممکن است حکم یک نگاه از لیگ برتر فوتبال بخش بازیکن ایمنی.

رایان گریوز آن را در 1 در یک بازی در اوایل سوم. پس از بلوز defenceman Colton Parayko از دست رفته swatted در جن و از دست رفته, گور چتری بر روی آن قبل از ضرب و شتم Binnington در 5:33 خوانده شده را علامت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب