ایالات متحده تنیس باز با محدود تماشاگران در بازی باقی مانده برای اواخر تابستان

نیویورک—انجمن تنیس ایالات متحده است و با توجه به برگزاری ایالات متحده باز در نیویورک در پایان تابستان در مقابل

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

نیویورک—انجمن تنیس ایالات متحده است و با توجه به برگزاری ایالات متحده باز در نیویورک در پایان تابستان در مقابل تعداد محدودی از طرفداران و یا هیچ کدام.

کسانی که دو گزینه در حال وزن توسط بدن حاکم تنیس آمریکا با توجه به سر از ارتباطات کریس Widmaier.

"این USTA در ادامه به مدل بسیاری از حالات مختلف در مورد 2020 آمریکا باز" Widmaier گفت Newsday در یک ایمیل به جمعه. "ما هدف این است که به رفتار آمریکا در نیویورک در تاریخ برنامه ریزی شده. به این منظور ما در حال مدل سازی بسیاری از سناریوهایی که شامل هر دو محدود طرفداران و بالقوه هیچ طرفدار را در سایت برای این رویداد است."

باز برنامه ریزی شده است به اجرا Aug. 24 سپتامبر. 13 در Billie Jean King ملی تنیس مرکز در کوئینز. کانادا بیانکا Andreescu است زنان در رابطه با دفاع قهرمان در حالی که رافائل نادال برنده این عنوان است.

Widmaier گفت: تصمیم در مورد رویداد های آینده انتظار می رود تا اواسط ماه ژوئن.

"همه اقدامات مورد ایالات متحده باز خواهد شد سلامت و ایمنی از همه درگیر در این رویداد از بازیکنان به کارکنان به پخش همکاران و.... در خط مقدم از تصمیم گیری ما," او گفت:. "ما همچنان به همکاری نزدیک با ما مشاوره پزشکی و با مقامات دولتی در فدرال و ایالتی و سطح شهر به ما در ساخت این مدل است."

در اواخر ماه مارس 12 تنیس در کوئینز تسهیلات داخلی, آموزش فضای بودند تبدیل به مکمل بیمارستان فضایی است که می تواند جای 470 بيمار. فضای هرگز به طور کامل استفاده شده و باز ایالات متحده اعلام کرد در مارس 14 که در بیمارستان خواهد بود بسته جدا و مقادیر. Louis Armstrong استادیوم که تا به حال استفاده شده است برای تهیه غذا برای جلو آستر و اولین پاسخ دهندگان نیز خالی.

ATP و WTA تورهای در حال تعطیل تا ژوئیه 13. ویمبلدون در حال حاضر لغو شده و در حالی که باز فرانسوی که توانست در این هفته در زمان غیر معمول مرحله از تغییر زمان به زودی پس از ایالات متحده باز از سپتامبر. 20-Oct. 4.

وجود دارد این است که برخی فکر می کردم که داشتن یک ایالات متحده باز در آن مرسوم محل خواهد به نیویورک و تقویت روحیه. همچنین این احتمال وجود دارد که برگزاری این رویداد خواهد بود بیش از حد خطرناک است, با توجه به اینکه بازیکنان از سراسر جهان خواهد بود همگرا در یک سایت به مدت دو هفته.

برخی از بازیکنان برجسته مطمئن نیستید اگر وجود دارد باید یک بازگشت به رقابت در این سال است.

"من فکر نمی کنم آموزش خواهد بود یک مشکل اما رقابت ... من از آن بسیار دشوار است" ایالات متحده باز دفاع قهرمان رافائل نادال گفت: یک روزنامه اسپانیایی در این ماه. "این یک لحظه به مسئول و منسجم بنابراین من نمی بینم که چگونه ما می توانیم سفر هر هفته به یک کشور متفاوت است.

"من خوب خواهد بود, بازی, بدون, طرفداران حتی اگر این چیزی است که ما می خواهیم, اما متاسفانه از آنچه که من از دیدن حتی اگر همه چیز در حال بهبود, برای ورزش ما من نمی بینم آن را محتاطانه به رقابت خواهند دوباره هر زمان به زودی."

NBA شده است اجازه دادن به تیم سر بازیکن تمرینات پس از مارس 8, بسته به محدودیت های محلی و در مذاکرات با والت دیزنی جهان در مورد از سرگیری فصل آن وجود دارد.

کمیسر گری Bettman این هفته اعلام کرد که NHL خواهد مستقیما به 24 تیم پس از فصل اگر آنها قادر به از سرگیری بیش از تابستان است.

لیگ اصلی بیس بال همچنان در بحث و گفتگو با بازیکنان خود را در مورد چگونه برای بازگشت به کار.

NFL در ضمن در حال برنامه ریزی برای برگزاری آن فصل به عنوان برنامه ریزی شده و گزارش شده است که مینی اردوگاه می تواند به عنوان به زودی به عنوان در هفته آینده.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نسکار از سر فصل آن در مارس 17 و PGA Tour مجموعه به بازگشت با چارلز شواب چالش در ژوئن 11.

MLS است که اجازه می دهد تیم ها به استفاده از, هوای آزاد, زمینه های فردی برای تمرین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب