LA Galaxy رها وینگر صربستانی پس از همسر 'نژادپرستانه و خشونت آمیز" رسانه های اجتماعی پست های

لس آنجلس—Aleksandar Katai شد منتشر شده توسط LA Galaxy پس از یک سری از نگران کننده رسانه های اجتماعی پست های با

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

لس آنجلس—Aleksandar Katai شد منتشر شده توسط LA Galaxy پس از یک سری از نگران کننده رسانه های اجتماعی پست های با چای.

کهکشان اعلام کرد تصمیم خود را به "متقابلا بخشی از راه" با صربستان جناح جمعه در یک جمله انتشار اخبار.

چای Katai ساخته شده از پست ها در Instagram داستان در اوایل این هفته و کهکشان عصبانیت را محکوم کرد و آنها را به عنوان "نژادپرستانه و خشونت" در روز چهارشنبه. این پست شامل یک عکس با عنوان, نوشته شده در صربی اصرار پلیس به "کشتار" معترضان دیگری با اشاره به معترضان به عنوان "نفرت انگیز گاو" و یک سوم های نژادپرستانه الگوی رفتاری.

کهکشان ملاقات با Aleksandar Katai در روز پنج شنبه. او انکار همسرش نوشته های اواخر چهارشنبه شب گفت: "views هستند نه آنهایی که من و به اشتراک گذاری قابل تحمل نیست در خانواده من است." Katai امضا شده با کهکشان به عنوان یک عامل رایگان در دسامبر. 31.

کهکشان طرفداران بلافاصله واکنش نشان داد و با گسترده آنلاین خواستار اخراج او. روز پنج شنبه تعداد انگشت شماری از طرفداران جمع آوری شده توسط دیوید بکهام مجسمه در خارج از باشگاه ورزشگاه برگزاری یک بنر خواندن "هیچ نژادپرستان در باشگاه ما" همراه با یک دایره و یک خط قرمز از طریق پلاک 7 Katai یکنواخت شماره.

29-در سال Katai بوده است شرکت در داوطلبانه فردی تمرینات این هفته با کهکشان خود را به هم تیمی های خود را در مجتمع آموزشی در کارسون.

اگر چه او تا به حال بازی تنها در دو بازی با باشگاه جدید خود قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس به تعویق افتاد MLS فصل Katai شد و انتظار می رود بخش مهمی از کهکشان حمله این فصل در کنار خاویر (Chicharito) هرناندز و Cristian Pavon.

Katai پیوست MLS با آتش سوزی شیکاگو در سال 2018 پس از یک حرفه ای در اروپا از جمله با صربستان نیروگاه ستاره سرخ بلگراد. او تا به حال 18 اهداف خود را در دو فصل اول با آتش که به دست آورد و او را از Alaves در اسپانیا لالیگا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب