بود می گوید: "فصل به دنبال ندارد امیدوار کننده' پس از MLB افتتاحیه اقتصادی پیشنهاد

نیویورک—مارکوس بود متس نیویورک' سوم-بالاترین پرداخت بازیکن نامشخص است وجود دارد خواهد بود هر بازی بیس بال, باز

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

نیویورک—مارکوس بود متس نیویورک' سوم-بالاترین پرداخت بازیکن نامشخص است وجود دارد خواهد بود هر بازی بیس بال, بازی های برگزار شده در این سال است.

راست دست پارچ توییتی نگرانی های خود را روز سه شنبه بعد از لیگ اصلی بیس بال به طور رسمی ارائه شده برای بازیکنان در انجمن اقتصادی آن و سلامت-و-ایمنی پیشنهادات برای بازیکنان — اولین گام به طور بالقوه بازی بیس بال در این تابستان.

تحت لیگ-پیشنهاد مالی پیشنهاد همه عمده-لیگ بازیکنان را کاهش دستمزد بر اساس یک مقیاس کشویی: بالاترین-بازیکنان پرداخت خواهد از دست دادن پول بیشتر و بزرگترین قطع پرداخت در حالی که بالاترین پرداخت بازیکن باقی خواهد ماند و نزدیک به کل و حفظ تقریبا همه خود را تضمین شده پول و منابع گفت: New York Daily News.

"در این فصل به دنبال ندارد و امیدوار کننده" سابق آبی جیز پارچ گفت: در یک صدای جیر جیر. "نگه داشتن ذهن و بدن آماده بدون در نظر گرفتن. زمان به شیرجه رفتن به زندگی پس از بیس بال و پروژه ها. امیدوارم که هر کس به ماندن امن و سالم است. روشن تر بار جلوتر!"

مانند بود یک گروه کر از بازیکنان بودند بنا به گزارش "بسیار نا امید" با این لیگ برای اولین بار اقتصادی پیشنهاد به بازی بیس بال در میان COVID-19 بیماری همه گیر. این اتحادیه بازیکنان در حال حاضر در ماه مارس به نرم افزار-رای خود را موجود و حقوق و دستمزد مبتنی بر بازی های باقی مانده که در تقویم در سال 2020 است. لیگ باز سالوو انحراف از یک 50-50 درآمد های تقسیم — یک سیستم که شبیه به یک کلاه حقوق و دستمزد و برای سال بوده است غیر استارتر برای اتحادیه بازیکنان.

MLB می خواهد برای دریافت فصل جریان در اوایل ماه ژوئیه با سه هفته "بهار آموزش" دوره لگد زدن در اواسط ماه ژوئن. است که به لیگ و اتحادیه حدود یک هفته برای ادامه مذاکرات و رسیدن به توافق.

بود, 29 امضا یک سال مبلغ 12 میلیون (ایالات متحده) مقابله با متس ژوئیه گذشته و تبدیل به یک عامل آزاد پس از سال 2020 با یا بدون یک فصل بیس بال. تحت لیگ پیشنهاد 82-برنامه بازی و اقتصادی طرح بود را در حدود 3 میلیون دلار, با توجه به برآورد توسط ESPN برای ساخت یک 75 درصد کاهش پرداخت این سال است.

دیگر متس بازیکنان در خط به صورت قابل توجهی کاهش پرداخت تحت این اتحادیه طرح پیشنهادی شامل کانو رابینسون (24 میلیون دلار) و یعقوب deGrom (23 میلیون دلار), Jeurys Familia (11 میلیون دلار), Dellin Betances ($15.5 میلیون) Jed زن lowrie (10 میلیون دلار) و ریک Porcello (10 میلیون دلار). بازیکنان در انتهای دیگر این طیف مانند پیت آلونسو ($652,521) جف مک نیل ($617,676) و J. D. Davis ($592,463) خواهد بود, در بیشتر قسمت ها از نظر مالی بی پیرایه. حداقل-حقوق و مزایای بازیکن ساخت $563,500 را دریافت $262,000 با توجه به ورزشی است.

بود در پاسخ به یک فن پرسیدن اگر این می تواند خود را در فصل گذشته تبادل برای متس توسط tweeting "بسیار ممکن است. هیچ سرنخی اگر آنها می خواهید به گسترش من. فقط باید صبر کنید و ببینید که چگونه از آن همه بازی می کند!"

یکی از دلایل آن را "بسیار ممکن" بود را کوتاه متس حرفه ای می تواند آینده به پایان خود 2021 رایگان-آژانس کلاس. 29 ساله به عضویت بدون محدودیت رایگان عوامل مثل یانکی ها' شروع Masahiro Tanaka and James Paxton قرمز' right-hander ترور بائر دایاموند' southpaw رابی ری و دیگران. این کلاس می تواند حتی عمیق تر اگر باشگاه ها کاهش گزینه های روی Cy جوان برندگان جیک Arrieta, (فیلیز) و کوری Kluber (رنجرز).

"این عامل رایگان (با شروع تبادل) بسیار نازک در سال آینده و من در بالای لیست با چند نفر دیگر" بود گفت: در یک صدای جیر جیر. "در حال تاسیس SP در این بازی آسان نیست و با کیفیت SP است که همیشه یک ضرورت است. بدون در نظر گرفتن, زندگی شگفت انگیز است, با این حال آن را بازی می کند!"

راست دست استارت روشن در یکی از بهترین فصل در 2019 — ضبط 3.22 عصر (12th در رشته های اصلی) در سراسر 32 ترکیب شروع می شود برای متس و آبی جیز. بود و رتبه چهارم در رشته با 54.7 درصد زمین-توپ رای و رفت 3-1 با 2.91 دوران قابل توجه 35 batters بیش از گذشته خود شش شروع این فصل است.

بود بعد توییتی تمایل خود را به بازی بیس بال در میان بیماری همه گیر کوروناویروس — ابراز امید که MLB و اتحادیه بازیکنان می تواند در رسیدن به توافق در زمان برای یک فصل در سال 2020 است.

"دعا که ما این را نمیفهمد و برگشت در این زمینه به زودی او گفت:" در یک صدای جیر جیر. "این سخت است برای قرار دادن به کلمات من چقدر از دست این بازی. هیچ چیز مقایسه به آن احساس شور و هیجان/حالت تهوع هنگام مصرف تپه. ولع مصرف شده است که. ما باید تمام ماندن مثبت و خوب نگه دارید و ایمان روزانه!"

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

جدا از گزارش در مورد بازیکنان کلی ناامیدی اتحادیه نیست علنا از نظر اقتصادی پیشنهاد. لیگ, اما ایستاده است رویکرد خود را در حال حاضر.

"ما یک پیشنهاد به این اتحادیه است که به طور کامل سازگار با واقعیت های اقتصادی رو به ما ورزش" MLB در بیانیه ای گفت. "ما به جلو نگاه به یک پاسخگو پیشنهاد از MLBPA."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب